Stránka 3 z 3

PoslaťNapísal: Str 2. Jan 2008, 17:31
od drystone
Tak jsem se v Plzni v Citroenu na Letné informoval na výměnu rozvodů na mé Xsaře. Kompletní rozvody včetně gufer a vodní pumpy - díly 5400,- + práce 2500,-. Docela ranec. Takľe zrovna tam mě neuvidí...

PoslaťNapísal: Str 2. Jan 2008, 19:16
od CHiP
drystone píše:Tak jsem se v Plzni v Citroenu na Letné informoval na výměnu rozvodů na mé Xsaře. Kompletní rozvody včetně gufer a vodní pumpy - díly 5400,- + práce 2500,-. Docela ranec. Takľe zrovna tam mě neuvidí...

Najdi si co tu psal Kvido o výměně rozvodů, aby jsi pak nedopadl stejně ...

PoslaťNapísal: Str 2. Jan 2008, 19:53
od viteon
napadlo mě to samé co Chipa - já jsem dlouho přemýąlel jak uąetřit a nakonec jsem si nechal udělat rozvody v Citroenu. Měním je jednou za ąest let a těch pár tisíc prostě uąetřím jinde - vyměnit olej, tlumiče,... umí stejně i neznačkové servisy.

PoslaťNapísal: Štv 3. Jan 2008, 10:29
od drystone
Hele něco na tom bude, ty díly jsou o něco draľąí, kdyľ jsou originál, cenu ale navyąuje to přetěsnění, coľ bych stejně rád (trochu to tam uľ propouątí). A na práci bych uąetřil tak 1000...ale zase orig. je orig. Takľe to jeątě nezavrhuju, zjistím ostatní moľnosti a uvidim.

PoslaťNapísal: Pia 4. Jan 2008, 9:03
od drystone
Druhej originál Citroen servis v Plzni (Wolf). Bude to bez simerinků...

Cena sady rozvodů - 2.040,--Kč,
vodní čerpadlo 2.700,--Kč,
práce 2.000,--Kč,

celkem s DPH 6.740,--Kč.
Cena originál. zapal. svíčky je 182,--Kč.

PoslaťNapísal: Uto 22. Júl 2008, 18:33
od jarin
Tak mi dneska rupnul rozvoďák. Podle papírů byl měněn při 135 tis., teď mám najeto 171 tis.. Jestli bude v háji hlava a ventily, tak si mam připravit tak 10000,. Si člověk nemůľe bejt jistej, jestli ten mechanik, co to dělal, nevyměnil jenom rozvoďák a na kladky se vysral, nebo jestli to je vada materiálu. To sem si chtěl koupit nový gumy, tak zase nic, dál budu jezdit na starejch. :evil: :nasr?

PoslaťNapísal: Uto 22. Júl 2008, 20:07
od mio
jarin píše:Tak mi dneska rupnul rozvoďák. Podle papírů byl měněn při 135 tis., teď mám najeto 171 tis.. Jestli bude v háji hlava a ventily, tak si mam připravit tak 10000,. Si člověk nemůľe bejt jistej, jestli ten mechanik, co to dělal, nevyměnil jenom rozvoďák a na kladky se vysral, nebo jestli to je vada materiálu. To sem si chtěl koupit nový gumy, tak zase nic, dál budu jezdit na starejch. :evil: :nasr?
To tě lituji.Uľ jsem se s tím taky setkal .Kamarádovi mechanik vyměnil pouze řemen a naučtoval i kladky cena 5000 kč s prací.Po 20 tis se začala přidírat kladka a řemen to nevydrľel.Motor 1,9 d vąe ko :píst,vačka,ventily i vodítka na hadry takľe pouze celý motor 8 000 kč.Ale u td je problém sehnat hlavu12000kč,nebo i celý motor a cena okolo 20000kč. Kdyľ jsem koupil xsaru tak řemen byl podle servisky měněn ve 125000 km.Ve 15000 km se mi začala přidírat kladka tím spůsobem ľe byl slyąet písklavý zvuk vycházející od rozvodů a při volnoběhu volant drnčel ,nedal se udrľet.Kdyľ jsem vyndal kladku měla vůli tak 1 cm .Nevěřit serviskam hlavně ze zahraničí!!Vľdy kdyľ ti někdo dělá rozvody ty vyměněné díly a» ti dá(kladky,řemen ,pumpu) i z obalem od těch nových co ti tam namontovali!!Alespoň tak se to praktikuje.A při koupi V®DY udělat rozvody. Jarine a» tě to stojí co nejmíň investic.....

PoslaťNapísal: Uto 19. Aug 2008, 20:38
od jarin
Tak se mi Xsara vrátila, docela odlehčila mojí peněľence. V servisu zjistili,ľe rozvoďák dělanej nebyl, přeskočil a nadělal pěknou paseku. Hlava to naątěstí vydrľela. Mam nový ventily,vačku (ta rupla), rozvody, olej, filtry. Jo a jeątě dostala kopanec hřídelka na servo. Stálo mě to 19000,-. :evil: Takľe doporučuju vąem hned po koupi auta udělat rozvody, i kdyľ ti budou tvrdit, ľe sou dělaný. Radąi si to udělat znova a mít opravdu jistotu. Docela by mě zajímalo, jestli se v tom opravdu někdo vrtal, jestli to byl nějakej garáľovej ą»oural typu ferdy mravence, a pokud to byl automechanik, tak by měl okamľitě vrátit výuční list!

PoslaťNapísal: Str 20. Aug 2008, 18:30
od řepák
jarin píše:Tak se mi Xsara vrátila, docela odlehčila mojí peněľence. V servisu zjistili,ľe rozvoďák dělanej nebyl, přeskočil a nadělal pěknou paseku. Hlava to naątěstí vydrľela. Mam nový ventily,vačku (ta rupla), rozvody, olej, filtry. Jo a jeątě dostala kopanec hřídelka na servo. Stálo mě to 19000,-. :evil: Takľe doporučuju vąem hned po koupi auta udělat rozvody, i kdyľ ti budou tvrdit, ľe sou dělaný. Radąi si to udělat znova a mít opravdu jistotu. Docela by mě zajímalo, jestli se v tom opravdu někdo vrtal, jestli to byl nějakej garáľovej ą»oural typu ferdy mravence, a pokud to byl automechanik, tak by měl okamľitě vrátit výuční list!

:( hmmm tak to zabolí .
Kaľdopádně při koupi ,,nového,, auta patří do poloľek č. 1 ...udělat rozvody s olejem motoru ., na tom není nic nového .
No ale na druhou str. můľeą teď klidně vyrazit třeba na severní pól :D

PoslaťNapísal: Štv 21. Aug 2008, 8:36
od majer
herdek kdyľ to tak čtu tak jsem troąku nervozní....kdyľ jsem kupoval auto tak mi taktéľ bylo řečeno ľe rozvody jsou po výměně...... :( no snad.... nelhal....

PoslaťNapísal: Štv 21. Aug 2008, 8:51
od Hrnča
Kdyľ ti to nedávno přeľilo technickou, tak asi budou...

PoslaťNapísal: Štv 21. Aug 2008, 8:52
od Kvido
®ádný mechanik ti neřekne,zda byly měněny,ani on to nepozná. Mě v citroenu řekli,ľe pokud jsou na rozvoďáku čitelné nápisy nebude tak starý,ale do kladek nikdo nevidí,taky jsem rozvody měnil v citroenu na poslední chvíli a to měly ty původní najeto 5 tisíc,2x měněný řemen vrámci záruky a nakonec bylo zjiątěno,ľe mi Ricaru nevyměnili kladky,ale jen je naůčtovali,samo ľe přepnutý řemen je zničil.
Proto navą»evuji jen servis Citroën,majitel po mě si můľe v Citroënu z databaze zjistit co bylo na autě děláno :wink:
Je to pěkná palba za opravu,pro mne by to byla asi uľ poslední kapka,kdyby se mi něco takového přihodilo,za 19 tisíc máą druhý motor a jeątě by ti i moľná něco zbylo.
Gumy uľ nemá ani smysl kupovat,brzy bude zima,ikdyľ jestli bude taková jak za poslední 2 roky,tak to nám ty letní na autě jeątě dlouho vydrľí.
Přeji a» si Tvé TDéčko uľ vąechny poruchy vybralo a teď uľ jen slouľí a slouľí.

PoslaťNapísal: Štv 21. Aug 2008, 11:06
od majer
a jeątě bych měl dotaz kamarád má paľouta 1,9D a teklo mu čerpadlo tak ho nechává přetěsnit nicméně v servisu kde čerpadlo budou montovat zpět mu řekli ľe musí dát nový rozvodový řemen ľe se jeden nesmí napínat dvakrát,na tom co tam má je najeto do 4000km nebot kdyľ auto koupil hned rozvody měnil.....a já se ptám :D co vy na to ? můľe či nemůľe?

PoslaťNapísal: Štv 21. Aug 2008, 11:58
od Kvido
No je to riziko,proto se dělá při rozvodech i výměna čerpadla,gufer a daląích věcí. Vem si pneuatiku na kole zkus ji otčit,brzy ji zničíą.Opravdu by musel vedět kterým směrem se natahovala a mít alespoň dynamickou kladku jako mám teď já,ľe si řemen napína podle potřeby,pokud je tam jeątě kladka pevná,asi bych si sám nechal dát nový řemen,je moľné,ľe ten servis neposkytne záruku na výměnu rozvodů,pokud se to takto provede.

Re: rozvody

PoslaťNapísal: Pia 26. Dec 2008, 14:07
od jimmivonstarsi
Rozvody nejsou sranda. Me to pronasleduje celej zivot. Porad jenom problemy...
Kdyz to neni remen, tak je to kladka, kdyz ne kladka, tak remenice... :-(

Ale ty servisni intervaly jsou:
TD - 120 000km / 8let
2,0HDi (66,80kw) - 160 000 / 6let
2,0HDi (100,147kw) - 240 000 / 6let
1,6HDi (All) - 240 000 / 6let