Re: škubání motoru - benzín
Napísal: Pon 6. Mar 2017, 20:41
Kontrola kostřicích svorek a přihýbání kontaktů veškerých akčních členů pro ř.j.motoru má stále stejný výsledek, nula. Přihýbal jsem i velký kulatý spojovací konektory i kontakty hrozně zastrčenýho čidla detonačního spalování i všechny kont. na ř.j., i kont. dvojitého relé.
Zkusil jsem jezdit s odpojeným konektorem lamby - poprvé nastala změna, motor na 12 km ani jednou necukl - nevídano. Tak jsem vyrazil na zkušební 6km velký kopec a motor začal škubat ve stejném místě jako při jiných zkouškách a na zpáteční cestě už škubal jako jindy, i malým kopci nebo na rovině. Řídicí jednotka se jen adaptovala na nové podmínky bez lambdy, má samoučicí schopnost pamatovat si jízdní parametry.
Stále mi to ukazuje na ř.j., jedině ona si dokáže vyhodnotit parametry jízdy do kopce. Čidlo podtlaku v sání je nové - Bosch.
Hledám někoho kdo ty Xsary opravdu zná a ovládá jejich diagnostiku - nevíte o někom?? Ve svém okolí jsem někoho takového nenašel, u Citroenů mi řekli, ze by u nich oprava vyšla na desítky tisíc korun
Zkusil jsem jezdit s odpojeným konektorem lamby - poprvé nastala změna, motor na 12 km ani jednou necukl - nevídano. Tak jsem vyrazil na zkušební 6km velký kopec a motor začal škubat ve stejném místě jako při jiných zkouškách a na zpáteční cestě už škubal jako jindy, i malým kopci nebo na rovině. Řídicí jednotka se jen adaptovala na nové podmínky bez lambdy, má samoučicí schopnost pamatovat si jízdní parametry.
Stále mi to ukazuje na ř.j., jedině ona si dokáže vyhodnotit parametry jízdy do kopce. Čidlo podtlaku v sání je nové - Bosch.
Hledám někoho kdo ty Xsary opravdu zná a ovládá jejich diagnostiku - nevíte o někom?? Ve svém okolí jsem někoho takového nenašel, u Citroenů mi řekli, ze by u nich oprava vyšla na desítky tisíc korun