Vytláča vodu

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Vytláča vodu

Poslaťod petoo83 » Štv 8. Sep 2011, 16:34

Ahojte mám na mojej Xsare važny problem z ktorym si nevieme dat rady.Pred mesiacom som menil tesnenie pod hlavou lebo som zistil ze mam vo vode olej.Ziadny iny problem ale nebol motor fungoval bez problemov.Po výmene tesnenia mam problem problem z chladenim.Teplota kolise stale medzi 90a cca70C a najhorsie je ze po odstaveni mi vytlaca vodu z nadrzky von cez prepad.Par krat sa mi stalo ze mi vytlacilo aj pocas cesty a potom sa motor prehrial.Vymenil som termostat lebo sa uz nechcel otvarat a tiez som vymenil zatku na nadrzke ale problem je stale:(((V servise kde mi to menili tvrdia ze je asi prasknuta hlava ale mne sa tomi nejako nechce verit lebo predtym som takyto problem nemal.Navyse mechanik ktory to robil uz u nych nerobi-vraj ho vyhodili.Inac hlava bola aj frezovana.:((Pordate ak vas nieco napadne.Ďakujem
petoo83
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 4
Registrovaný: Štv 8. Sep 2011, 16:26
Bydlisko: Banská Bystrica
Vůz: Citroen Xsara 1,4i,1997

Re: Vytláča vodu

Poslaťod rosta12345 » Štv 8. Sep 2011, 16:40

je to klidně možné pokud hlavu v servise nenechali natlakovat, ale ještě bych to skusil pořádně odvzdušnit
EX: Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009 Obrázok
Obrázok užívateľa
rosta12345
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1948
Registrovaný: Sob 6. Jún 2009, 19:07
Bydlisko: Dolní Domaslavice
Vůz: EX:Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009

Re: Vytláča vodu

Poslaťod petoo83 » Štv 8. Sep 2011, 16:44

Ja som skor rozmyslal ze skusit dotiahnut tu hlavu.Inac odvzdusnovane to bolo dva krat -1,ked s menilo tesnenie,2x ked menili ten termostat:(inac neviete kolko stoji taka hlava na 1,4 myslim nejaka jazdenka

-- přidáno Štv 8. Sep 2011, 17:45 --

inac v tom servise mi na otlakovanie hlavy povedali ze to stoji 50€ a ze ani po tej skuske nevedia povedat na 100% ze ci je hlava ok alebo KO.To ma dost zaskocilo ze mam dat 50€ a vlastne tym nic nezistim
petoo83
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 4
Registrovaný: Štv 8. Sep 2011, 16:26
Bydlisko: Banská Bystrica
Vůz: Citroen Xsara 1,4i,1997

Re: Vytláča vodu

Poslaťod miskod » Pia 9. Sep 2011, 6:46

Tlakovanim sa skusa len vodny okruh. Olejovy okruh neskusaju. Ja mam za to, ze to mas zavzdusnene. Odvzdusnoval si to sam? Ja osobne uz servisom velmi neverim.
Skus ci nebudes z vody citit vyfukovy smrad. Ak ano, tak je to jasne. Inak, ak ten mechos bol slendrian, tak to zakrucanie hlavy mohol odflakunt. Tam je totiz presne dany postup s poradim, momentamy a uhlami dotahovania hlavy. Tiez musel pouzit nove srouby.
Benzinove hlavy velmi nepraskaju. Tam by som to nevidel.

Inak, na svojej predchadzajucej 1.4i som mal trochu mastnoty vo vode a nerisil som to. Xsarusa najazdila so mnou 120tis km az kym mi ju nezlikvidoval grecky kamion. Ak ti auto jazdilo bez problemov, tak si sa mal na to vykaslat. Ved to rozpolenie motora stalo polovicu ceny auta...;-)
Xsara 1.4i lpg
miskod
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 120
Registrovaný: Str 30. Máj 2007, 9:27
Bydlisko: Banska Bystrica / Praha
Vůz: C5 1, 1.8i lpg + xsara 1, 1.4i lpg

Re: Vytláča vodu

Poslaťod Marek » Pia 9. Sep 2011, 22:40

Pokud se při tlakování potvrdí netěsnost, je to jasné. Pokud se nic neprojeví, není vyzkoušená těsnost spalovacího prostoru - může foukat do vody při ohřátí, navíc jsou tam vyšší tlaky, než je možné docílit v chladící soustavě. Pokud by to foukalo do vody, je pravděpodobné, že se to projeví i za studena natlakováním hadic. Měl jsem také problémy s chlazením a velký problém byla zátka chladiče, která nedržela přetlak, vzhledem k tomu, že v létě při poskakování po městě jde teplota spolehlivě nad 100°C, voda se v hlavě odpařovala, teplota ještě více rostla a chladící systém se choval jako zavzdušněný. Pokud máš po ohřátí na provozní teplotu hadice natlakované, je zátka dobrá. Pokud ne, je to s největší pravděpodobností příčina vaření. Zkušený mechanik by to měl rutině zkontrolovat, ovšem pokud jsi u něj při tom nestál, nevíš, jestli to udělal.
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Príspevky: 822
Registrovaný: Uto 25. Okt 2005, 11:49
Bydlisko: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Re: Vytláča vodu

Poslaťod petoo83 » Sob 10. Sep 2011, 10:16

Inac vcera som bol na STK a robili mi aj EK a tu som z autom nepresiel...Lamda bola OK ale vsetko ostatne bolo v cervenom.Katalizator som ale menil pred pol rokom tak sa chcem spytat ci keby bola prasknuta hlava ci sa to moze prejavit aj takto.
petoo83
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 4
Registrovaný: Štv 8. Sep 2011, 16:26
Bydlisko: Banská Bystrica
Vůz: Citroen Xsara 1,4i,1997

Re: Vytláča vodu

Poslaťod Marek » Sob 10. Sep 2011, 19:59

Tou lambdou myslíš fyzickou lambda sondu, nebo směšovací poměr - číslo, které ukáže analyzátor výfukových plynů? Pokud máš špatné CO i NOx, překontroluj kompresi jednotlivých válců, pokud nevíš, o co jde, obrázek přístroje http://www.uni-max.cz/kompresni-tlakomer-extend/d/ , který se našroubuje místo svíčky a startérem se protáčí motor. Mělo by to být levnější, než tlakování chladící soustavy, kde se musí nechat soustava natlakovaná hodně dlouho (pokud se hned nezjistí, že je evidentně děravá).
Co svíčky? Nedíval jsi se?
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Príspevky: 822
Registrovaný: Uto 25. Okt 2005, 11:49
Bydlisko: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Re: Vytláča vodu

Poslaťod petoo83 » Sob 10. Sep 2011, 23:09

Lamda sonda pisalo na tom pocitaci na EK tak neviem ci je to nejaky pomer alebo ta suciastka.Na STK som bol v piatok poobede tak pravdupovediac som sa nad tym velmi nezamyslal len ma zaujima ci to s tym moze suvisiet lebo na EK mi povedal ze to moze byt katalizator ale ten mam novy.O probleme z motorom som mu ale radsej nehovoril.V servise sme sa dohodli ze v ramci reklamacie mi motor rozoberu a tesnenie pod hlavou skusia vymenit
-teda to bol moj napad im sa do toho nechcelo ale ine riesenie ja nevidim.Hlavne preto ze predtym ako mi motor rozobrali vodu mi vobec netlacilo jediny problem bol ten olej vo vode a tym ze to tesnenie vymenili ten problem sa odstarnil aj ked vznikol iny problem.Ta voda.a ako to bude pokracovat tak co dalej uz neviem.:(
petoo83
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 4
Registrovaný: Štv 8. Sep 2011, 16:26
Bydlisko: Banská Bystrica
Vůz: Citroen Xsara 1,4i,1997


Späť na Motor - benzín

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 15 hostia