Stránka 1 z 1

Start - paliv. čerpadlo - filtr s aktivním uhlím

PoslaťNapísal: Uto 22. Mar 2016, 17:18
od LeClair
Ahoj, potřeboval bych radu. Nabourali mě blatník a tak jsem ho v rámci pojištění dal opravit. Opravář zjistil, že byl prasklý filtr s aktivním uhlím a nějak ho zalepil. Auto nějaký čas stálo a když jsem vyjel tak cukalo. Ale to po chvilce přestalo.
Po čase jsem si všiml, když vůz několik hodin stojí tak při startování je slyšet jak paliv. čerpadlo spustí a u toho se ozve takový zvuk jak když je něco přicpaného a vnikne tam vzduch takové zasyčení - písknutí.
Je možné, že to dělá ten opravený filtr s aktivním uhlím ?
A ještě dotaz pátral jsem kde se dá sehnat a kolik stojí a nedopátral :(
Poradí někdo ? Děkuji :wink:

Re: Start - paliv. čerpadlo - filtr s aktivním uhlím

PoslaťNapísal: Uto 22. Mar 2016, 17:45
od betom
Filtr s aktivním uhlím je ekologický výmysl. Nesmí být zaslepený, jeden vývod je odvzdušnění a ten musí být volně otevřený. :mrgreen:

Re: Start - paliv. čerpadlo - filtr s aktivním uhlím

PoslaťNapísal: Str 23. Mar 2016, 14:10
od zlj
Je to takzvaný absorbér a dá se sehnat třeba u citroenu asi za 1900Kč.

Re: Start - paliv. čerpadlo - filtr s aktivním uhlím

PoslaťNapísal: Str 23. Mar 2016, 21:18
od LeClair
To je docela ranec. Děkuji za info.
Zajedu do servisu, ať ho vymění v rámci pojistky.

1.8i 66kw start na 3 - filtr s aktivním uhlím

PoslaťNapísal: Str 12. Okt 2016, 16:25
od LeClair
Ahoj, potřeboval bych radu.
Na jaře mi nabourali blatník a tak jsem ho v rámci pojištění dal opravit. Opravář zjistil, že byl prasklý filtr s aktivním uhlím a nějak ho zalepil. Auto nějaký čas stálo a když jsem vyjel tak cukalo. Ale to po chvilce přestalo. Po čase jsem si všiml, když auto několik hodin stálo tak při startování bylo slyšet jak paliv. čerpadlo spustí a u toho se ozve takový zvuk, jak když je něco přicpaného a vnikne tam vzduch nebo se musí s něčím přetlačit. Takové zasyčení - písknutí.
Tak jsem jel do servisu, kde vůz opravovali a bylo mě řečeno, že byl prasklý jen držák filtr s aktivním uhlím - takzvaný absorbér
a že to tím není.
:arrow: Nicméně to pak přestalo a vše bylo OK. Tak jsem to dál neřešil.

:idea: Problém
A nyní se děje to, že když auto déle stojí např. do rána, tak po nastartování se klepe motor - tipuji, že běží na 3 válce.
Někdy je hned po chvilce je vše ok, ale někdy se stane, že mu to trvá o něco déle - pak začne cukat a pak už běží OK.

Může na to mít vliv ten absorbér nebo to někde nasává vzduch, že to špatně zadělali :?: Že by se to do rána vždy někde zavzdušnilo :?:
Nebo se zaměřit na něco jiného :?:

Re: Start - paliv. čerpadlo - filtr s aktivním uhlím

PoslaťNapísal: Str 12. Okt 2016, 18:48
od baffy
Začni sviečkami a káblami.

Re: Start - paliv. čerpadlo - filtr s aktivním uhlím

PoslaťNapísal: Uto 18. Okt 2016, 15:07
od miskod
Ak jazdis na plyn, tak je zrejme zle nastaveny plyn...Ak nie, tak to moze byt cokolvek...Ja som mal pri takomto spravani podpaleny ventil...Po starte chvilku na tri valce a potom ok...Tak som jazdil niekolko 100km a potom zrazu na ceste bolo hotovo a uz bol podpaleny definitivne