Napadá mně , co by asi naměřili na STK při případné emisní kontrole.
Někdy třeba problém pomůže vyřešit čas (pokud to je možné). Měl jsem asi 3/4 roku zapeklitý problém se škubáním motoru. Neznačková diagnostika nic nehlásila, všechny kontroly, zásahy (a bylo jich hodně) a výměny s výsledkem nula, jednom četnost škubání se postupně zvyšovala.
Nakonec jsem našel opravdu zkušeného mechanika s citroenovskou diagnostikou Lexia.
Ten, i díky tomu že se závada (už hodně vyhnilá), náhodně projevila i během diagnostiky, tak za dvě hodiny přesně určil příčinu škubání a za další hodinu a půl byla závada odstraněna. Celá akce i s vyměněným starším vstřikovačem vyšla na 2700,-
Od té doby je Xsara bez problému i ve svých 18ti letech a 213 000 km a budu jí opečovávat nadále.
Všechny novější auta jsou dneska mnohem složitější než Xsara a tuším, že o to více u nich může nastat stav bezradnosti nebo neúspěšnosti mechaniků, s nutností platit za značkový servis. Xsara není špatný auto.
Perlička na závěr: u Citroenů by mi tehdy navrhli předběžnou cenu opravy od 40 000 kč výše