Stránka 2 z 2

Re: antipollution fault - bohatá zmes

PoslaťNapísal: Pon 7. Aug 2017, 14:48
od Seldi
Dneska se na emisích načítá řj a pokud je tam závada, tak tě automaticky vyhodí a emise ani neměří. Bohužel to neočůráš ani tak, že závadu před emisema smažeš, protože nebude načtenej readliness kod, takže tě taky vyhodí. Ale netušim, jestli se počítají všechny závady nebo jenom ty, co mají něco společnýho s emisema.

Re: antipollution fault - bohatá zmes

PoslaťNapísal: Pon 7. Aug 2017, 14:59
od Roman4
Tak přece jen přituhlo. Díky za informaci.

Re: antipollution fault - bohatá zmes

PoslaťNapísal: Uto 8. Aug 2017, 7:35
od gogocx
Mělo by to platit snad jen pro auta vyráběná od roku 2000.
Byl jsem na STK minulý měsíc a v protokolu ME mám uvedeno zhruba toto: diagnostika se neprovádí na základě vyjádření výrobce vozidla.
A to je Xsara 2 z roku 2002.

Re: antipollution fault - bohatá zmes

PoslaťNapísal: Pia 29. Sep 2017, 11:04
od 0903
:mudr:

Re: antipollution fault - bohatá zmes

PoslaťNapísal: Uto 3. Okt 2017, 20:38
od crowack
Já mám toto http://www.citroeny.eu/diagnostika/super-mini-bluetooth-obd-ii-elm-327-autodiagnostika.html, mělo by to být to samé v bledě modrém. Používám v kombinaci s aplikací torque v telefonu. Na základní diagnostiku, paměť závad, měřený hodnoty, readiness to stačí. Pokud bych se chtěl vrtat v kódování, už by to asi chtělo počítač s plnohodnotnou aplikací pro citroeny... V tom případě bych ale doporučil spíš kabelovou verzi, u té není riziko náhlého přerušení komunikace ve chvíli, kdy posílám data do řj...

Re: antipollution fault - bohatá zmes

PoslaťNapísal: Pon 9. Okt 2017, 17:22
od 0903
:mudr:

Re: antipollution fault - bohatá zmes

PoslaťNapísal: Uto 10. Okt 2017, 11:34
od petr_xs
Těžko ti někdo může říct něco konkrétního, podrobnější popis kódů nejspíš není. P0130 - na další měření by byl potřeba osciloskop a analyzátor výfukových plynů. Pokud jsi lambdu vyměnil a závada pokračuje, můžeš jen prověřit, jestli jde do ní proud pro vyhřívání (například žárovkou 12V 2W) a jestli je v pořádku vedení signálu k počítači. P0170 - problém s palivem, ale nevím, že by xsara měla snímač tlaku paliva. Možná by si to počítač mohl odvozovat od nějakého problému s relé čerpadla nebo délkou vstřiku při nízkém tlaku, ale to jsou jen spekulace.

Re: antipollution fault - bohatá zmes

PoslaťNapísal: Uto 10. Okt 2017, 18:45
od baffy
Neviem či ti to pomôže vyriešiť tvoj problém ,ale skús sa pozrieť na ten elektroventil pohlcovača benzínových pár ,ako píšu v prílohe

-- přidáno 10 Okt 2017, 19:59 --

Ešte ma napadla jedna vec a to prasknuté parohy ,čiže netesnosť pred lambdou.

Re: antipollution fault - bohatá zmes

PoslaťNapísal: Str 11. Okt 2017, 11:11
od 0903
:mudr:

Re: antipollution fault - bohatá zmes

PoslaťNapísal: Str 11. Okt 2017, 15:10
od baffy
Zadná lambda by podla mňa kolísať nemala ,tam by malo byť napätie stále ,čo by znamenalo že katalyzátor je v poriadku. Neviem ,možno ma niekto opraví ak sa mýlim.

Re: antipollution fault - bohatá zmes

PoslaťNapísal: Str 11. Okt 2017, 16:02
od Seldi
Je to přesně tak. První lambda musí pořád oscilovat cca mezi 0.2-0.8V A druhá za katem si musí držet neustále co největší a stabilní napětí. Což znamená, že katalizátor spotřeboval většinu kyslíku a je tim pádem funkční. Ale pozor na to, když je kat umístěnej pod autem, tak se na volnoběh většinou ohřívá na provozní teplotu, při který začíná fungovat klidně 10 minut. Takže druhou sondu to chce měřit aspon po nějaký kratší jízdě.

Re: antipollution fault - bohatá zmes

PoslaťNapísal: Pon 30. Okt 2017, 15:16
od 0903
:mudr:

Re: antipollution fault - bohatá zmes

PoslaťNapísal: Pon 30. Okt 2017, 18:39
od petr_xs
.. za jazdy senzory O2 lambda 1 napätie oscilovalo 0,4 az 0,7 ..
V jiném fóru bylo konstatováno, že tyto hodnoty už jsou špatné.

Re: antipollution fault - bohatá zmes

PoslaťNapísal: Pon 30. Okt 2017, 18:52
od Seldi
Tohle už chce prostě někoho, kdo bude mít osciloskop a analizátor vefukovejch plynů. Protože multimetrem se ta oscilace pořádně změřit nedá a na osciloskopu by byly vidět i nějaký případný malý výpadky signálu. A pomocí analizátoru plynů to chce zkontrolovat, jestli opravdu sonda měří správně a je tedy něco špatne se směsí. Nebo je vadná. A z tý čínský diagnostiky vlastně ani pořádně nevíme, jestli je to první nebo druhá. Podle toho popisu závady bych to tipoval na první, ale definovaná tam neni, která to přesně je.

Re: antipollution fault - bohatá zmes

PoslaťNapísal: Pon 30. Okt 2017, 19:50
od baffy
Takto nejako to definujú odborníci v PSA :
Zahřátý motor , Při volnoběžných otáčkách : Napětí musí vzrůst od minima v rozsahu 0 mV až 250 mV k maximu v rozsahu 700 mV až 1 V alespoň 1 krát za minutu.