Stránka 1 z 1

Tesneni pod hlavou ?

PoslaťNapísal: Uto 27. Júl 2021, 14:26
od Pavell
Dobry den preji ,poprosim o nazor citroen xsara 1.4 break 1999 55kw
teplota chladici kapaliny jde nahoru nedrzi 90n , vymeneny termostat odvzdusnovalo se , chladic zrejme meneny
podle vzhledu kdy to presne nevim ale proplachoval se chladici system ,vicko chladice nove
pri odvzdusneni chiku drzi vetule funguje nasledne opet natlakuje do chladiciho systemu hadice tvrde jako kamen
tesneni pod hlavou ? na oleji je stejna hladina. voda tam taky je akorad tlakuje vicko vika motoru ciste dekuji za nejaky nazor

Re: Tesneni pod hlavou ?

PoslaťNapísal: Uto 27. Júl 2021, 18:49
od betom
Vypadá to na vadné těsnění pod hlavou. :roll:

Re: Tesneni pod hlavou ?

PoslaťNapísal: Uto 27. Júl 2021, 20:11
od zlj
Vše se přiklání k tvému nadpisu.Tato motorizace tím trpí.Ale vymění se a 10let klid.

Re: Tesneni pod hlavou ?

PoslaťNapísal: Štv 29. Júl 2021, 18:08
od Pavell
ok diky panove za nazor ,ale premyslel jsem nad tim ze vicko chladice to proste neupusti ten tlak kdyz je do 1.4 baru
neexistuje kdyztak nejaky servis manual co se tyce ohledne motoru ?

Re: Tesneni pod hlavou ?

PoslaťNapísal: Štv 29. Júl 2021, 19:25
od petr_xs
Při zvýšeném tlaku se zvýší i bod varu. Jako papiňák. Tak to mají všechna auta.

Re: Tesneni pod hlavou ?

PoslaťNapísal: Štv 29. Júl 2021, 19:44
od Pavell
To znamena ze mame uvareno drive ? nebo ze vicko proste neupusti tlak ? :-)vicko by melo upustit tlak tak ci onak nebo se pletu ?

Re: Tesneni pod hlavou ?

PoslaťNapísal: Pia 30. Júl 2021, 7:26
od betom
Víčko expanzky upouští tlak při jeho překročení. Mám dojem, že u Škody 120 to bylo při tlaku, který vznikl nad 110°C.