miskod píše:pastynko píše:miskod píše:btw....riadiaca jednotka nikdy nemoze vediet ci tie napatia ktore dava MAP su realne alebo chybne. Jednoducho sa na ne spolieha a hotovo. Jedine co si viem predstavit ako detekovat je lambda - ak sa nepreklapa tak je na hovno. Ale ostatne senzory tak jednoducho nedeteknes ci su zle. Trebars cidlo teploty co je NTC odpor. Ako podla jeho hodnoty povies ci je zly alebo nie (samozrejme z pohladu RJ)? Ak ma vysoku hodnotu tak je bud velka zima, alebo je na figu. Alebo naopak, ak ma maly odpor, tak je bud motor prehriaty alebo je zase na nic. Tak isto je to aj z podtlakovym cidlom.
ved ja netvrdim ze moze vediet ze je vadny, takze lepsie citaj
napisal som ked ho odpojis, vtedy z neho asi nedostava ziadne hodnoty, vsak?!
Aby sme si rozumeli. Uz par krat sa mi stalo, ze som ho nechal odpojeny, lebo som robil nieco okolo neho. Auto vtedy nastartujes a pokial nemas stlaceny plyn, tak ti hned aj zdochne. A aj s tym plynom ide ako sa mu chce. To znamena ze ziadny nudzovy rezim sa nekona.
to aj moj nissan z 89 mal nudzovy rezim
no nic, asi to vyskusam na svojom... aky mas motor? mozno sa to pri inej verzii sprava inak... ale to su uz len dohady