jaj formule bych ani moc nezminoval
asi nejnachylnejsi masina co se teploty tyce
Taky se jedna o pasivni chlazeni vzduchem, kdy je motor chlazeny naporovym vzduchem a spalovani je ted envim presne ale proste pod hooodne velkym proudem vzduchu.. Cirka pro predstavu, F1 sezere vzduchu asi 10-15x vice nez prumerny auto o obsahu 1400... nedavno sem panu tupolankovi na jeho blogu spocital kolik sezere 1,4ka vzduchu za sekundu pri prumernych otackach, a dopocital sem se 60 lidi..(to aby pan tupolanek nerikal ze za oteplovani auta atpd nemohou). neco kolem 8 tisic kubicentaku za sekundu, F1 s prehledem sezere nejakych 80tisic, tam je vzduchu ve smesi mnohem vice nez u osobaku a taky ty pohodovy tocky ktery efko toci
... jaj ale ze to zni az neuveritelne
600 lidi= 1 F1
jinak co se snizeneho vykonu tyce, ja pocituju snizeni vykonu vzdy jen pri studenem motoru, a pri velkych vedrech... hlavne pozor na to, muzete si myslet ze mate novej filte, ale ja jezdim necely mesic na novym a mam pocit ze pujdu menit, cistit.... uz citim upadek vykonu, protoze takovou prasnost co tady mame, celkem ten filtr lituju.... Pokud auto netahne jedna se povetsinou o vzduch, spatny privod nebo privod horkeho a sucheho vzduchu- sami vime ze xsary moc vedro nenmaj rady a v lete je s tim celkem pruser uvaznout na dalnici.