Chraplavé zvuky v motoru po zahřátí

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Chraplavé zvuky v motoru po zahřátí

Poslaťod Michal123 » Pon 2. Júl 2007, 8:08

Namate nahodou nekdo zkusenost s timto problemem dela to vzdy po zahrati motoru na provozni teplotu v okoli 1300 - 1800 ot/min. Je to takovy divny chraplavi zvuk jako kdyz se neco rozvybruje zkousel jsem i hybyt z vyfukem, ale tim to neni poradte prosim dekuji.... Motor 1.8i 8V :cry:
Michal123
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 17
Registrovaný: Štv 14. Jún 2007, 11:51
Bydlisko: Trutnov
Vůz: Xsara Break 1,8i 66kw

Re: Chraplavé zvuky v motoru po zahřátí

Poslaťod Gambrinus-standa » Pon 2. Júl 2007, 14:48

Michal123 píše:Namate nahodou nekdo zkusenost s timto problemem dela to vzdy po zahrati motoru na provozni teplotu v okoli 1300 - 1800 ot/min. Je to takovy divny chraplavi zvuk jako kdyz se neco rozvybruje zkousel jsem i hybyt z vyfukem, ale tim to neni poradte prosim dekuji.... Motor 1.8i 8V :cry:


Máme asi podobný problém, akorát spíą při studeném motoru a při nízkých otáčkách z jedničky na dvojku, ten samý motor. :wink:
XSARA; 1.8i; rv.1998
Obrázok užívateľa
Gambrinus-standa
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 131
Registrovaný: Pon 5. Mar 2007, 13:11
Bydlisko: Plzeň

Poslaťod Michal123 » Pon 2. Júl 2007, 14:58

No tak to mame nejako obracene..... :) Fakt nikdo neví????????
Michal123
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 17
Registrovaný: Štv 14. Jún 2007, 11:51
Bydlisko: Trutnov
Vůz: Xsara Break 1,8i 66kw

Poslaťod Sbohem vąem » Pon 2. Júl 2007, 15:44

Kdyľ jsi psal,ľe ti to dělá v 1300 -1800 otáčkách/min myslel jsem ,ľe máą naf»áka,ale jak jsem četl dál vąiml jsem si ,ľe máą 1,8 8V a hned mi to je vcelku jasné,to jsou otáčky,tak na zdechnutí motoru,otáčky by neměly jít pod 2000 ,pak motor netáhne a dusíą ho,trápíą ventily,ono se dá jet i s 1000 otáčky,ale to motor doslova trápíą,motor se ti určitě rozvibruje v takhle nízkých otáčkách.
Zkus jestli ti to dělá i na volnoběh,teda kdyľ stojíą na místě skus pomalu přidávat jestli to dělá taky.
Pokud ti to dělá i při stání,je moľná leąí mít jeątě někoho u sebe a´t kdyľ tak mrkne nebo poslechne odkud to jde.
Jinak by mě asi nic nenapadlo.
Sbohem vąem
 

Poslaťod Gambrinus-standa » Pon 2. Júl 2007, 16:39

Kvido píše:Kdyľ jsi psal,ľe ti to dělá v 1300 -1800 otáčkách/min myslel jsem ,ľe máą naf»áka,ale jak jsem četl dál vąiml jsem si ,ľe máą 1,8 8V a hned mi to je vcelku jasné,to jsou otáčky,tak na zdechnutí motoru,otáčky by neměly jít pod 2000 ,pak motor netáhne a dusíą ho,trápíą ventily,ono se dá jet i s 1000 otáčky,ale to motor doslova trápíą,motor se ti určitě rozvibruje v takhle nízkých otáčkách.
Zkus jestli ti to dělá i na volnoběh,teda kdyľ stojíą na místě skus pomalu přidávat jestli to dělá taky.
Pokud ti to dělá i při stání,je moľná leąí mít jeątě někoho u sebe a´t kdyľ tak mrkne nebo poslechne odkud to jde.
Jinak by mě asi nic nenapadlo.


Taky jsem slyąel, ľe se musí u 1.8 víc seąlápnout plyn :) ale při rozjezdu na nerovné silnici, nezbyde neľ motor dusit pod 2 000 ot/min a z jedna na dva jsem na to zvyklej jindy to nedělá ...
XSARA; 1.8i; rv.1998
Obrázok užívateľa
Gambrinus-standa
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 131
Registrovaný: Pon 5. Mar 2007, 13:11
Bydlisko: Plzeň

Poslaťod CHiP » Pon 2. Júl 2007, 17:29

Tak to je hustý, já naf»áka 1,9 TD pod 2000 ot/min netočím ani na rovině, natoľ do kopce :D
Vyjímka je studený motor po nastartování, to řadím daląí kvalty tak okolo 2500 ot/min a spadne to tak na 1500 ot/min a nebo kolony, kde popojíľdím na volnoběh :)
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod Gambrinus-standa » Pon 2. Júl 2007, 17:50

CHiP píše:Tak to je hustý, já naf»áka 1,9 TD pod 2000 ot/min netočím ani na rovině, natoľ do kopce :D
Vyjímka je studený motor po nastartování, to řadím daląí kvalty tak okolo 2500 ot/min a spadne to tak na 1500 ot/min a nebo kolony, kde popojíľdím na volnoběh :)



na volnoběh jsem na 900 ot/min ... pouze za studena max na 1 100 jinak řadím při 2 000 ot/min, ze 3 na 4 při 2 500 - 3 000.
XSARA; 1.8i; rv.1998
Obrázok užívateľa
Gambrinus-standa
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 131
Registrovaný: Pon 5. Mar 2007, 13:11
Bydlisko: Plzeň

Poslaťod CHiP » Pon 2. Júl 2007, 19:16

Gambrinus-standa: Fíha, to já řadím na daląí kvalty aľ za 3000 ot/min :D. Stejně kdyľ jedu po okresce, tak to točí skoro 2500 pernamentně a na dálnici se pod 3000 ot/min nedostanu, takľe to tomu nijak vadit nemůľe 8)
Dřív jsem po dálnici jezdil tak 90-100 km/h, teď jsem ale zjistil, ľe kdyľ jedu 130 km/h, tak uąetřím spoustu času a vezme si to o necelých 0,5 l nafty na 100 km víc :)
Při předjíľdění jak začínám cítit ľe motor vadne, ąup tam daląí kvalt :D
Proč to tak podtáčíą? :shock:
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod Michal123 » Uto 3. Júl 2007, 6:11

Chrpalá to i při volnoběhu cca v těch otačakách co jsem psal 1300 az 1800.....No zkusim to nejak nahrát zabalim to do raru a zkusim to sem umistit a muzete si to poslechnout.....
Michal123
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 17
Registrovaný: Štv 14. Jún 2007, 11:51
Bydlisko: Trutnov
Vůz: Xsara Break 1,8i 66kw

Chraplavé zvuky v motoru po zahřátí

Poslaťod Miro » Uto 3. Júl 2007, 7:22

Ja mam takisto 1,8 i,naj. 150 tis. a tiez sa mi z motora ozyvaju pazvuky-sice nie chraplave, ale take kovove. :x
XSARA coupe, 1,8i 66kW, 1998
Obrázok užívateľa
Miro
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 57
Registrovaný: Sob 23. Jún 2007, 13:41
Bydlisko: Vysoká n/Kys.

Poslaťod Michal123 » Str 4. Júl 2007, 10:23

Tak jsem byl dnes v servisu a rekli my, ze to skvrceni je napinaci kladkou rozvodaku. Tak zrovna necham udelat kompet rozvody........
Michal123
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 17
Registrovaný: Štv 14. Jún 2007, 11:51
Bydlisko: Trutnov
Vůz: Xsara Break 1,8i 66kw

Poslaťod rosta » Pia 6. Júl 2007, 16:49

Přesně tak jak píąe Kvido.
K4my se nezlob,ale jezdím taky v berlingu (převodovka je nejspíą jinak zpřevodovaná,řekl bych,ľe do tahu neľ je ta ve xsaře) a tam tu 1,4 máme a kdybych dal v 50-60 km/h 5-ku tak budu mít nohu na podlaze a budu se modlit aby to jelo.Pro optimální chod motoru,spotřebu,...je potřeba zbytečně nevytáčet,ale ani nepodtáčet motor a řadit i jezdit v určitých otáčkách a né podle rychlosti.Jezdit po městě 50 na pětku je podle mě hloupost.Můj názor
rosta
 

Poslaťod CHiP » Pia 6. Júl 2007, 18:49

Já to nepřetáčím, od toho je tam mimo jiné omezovač otáček a k němu se nikdy ani asi nedostanu, ten motor dřív zvadne :lol:
Jo a odspodu to zabíra prd, né jak čert :D Já ani nemám tu odvahu autu naloľit plnej knedlík, kdyľ se motor netočí okolo 2500 ot/min, kde teprve pořádně nastupuje turbo :twisted:
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod MP » Pia 6. Júl 2007, 19:46

CHiP píše:Jo a odspodu to zabíra prd, né jak čert :D Já ani nemám tu odvahu autu naloľit plnej knedlík, kdyľ se motor netočí okolo 2500 ot/min, kde teprve pořádně nastupuje turbo :twisted:


_ok_ ..svatá pravda ChiPe :drie:
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Obrázok užívateľa
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4374
Registrovaný: Pon 16. Jan 2006, 14:45
Bydlisko: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Poslaťod pastynko » Sob 7. Júl 2007, 12:44

K4my píše:ale nemusim byt slyset po celym namesti jak to tocim 3000 po rovince ;)



3000 :?: to su bezne otacky pri akych radim dalsi prevodovy stupen, pokial idem normalne... :lol:
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Obrázok užívateľa
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 298
Registrovaný: Pon 3. Júl 2006, 12:07
Bydlisko: SK, Bratislava


Späť na Motor - benzín

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 15 hostia