Stránka 2 z 2

vstikovani

PoslaťNapísal: Sob 24. Máj 2008, 8:54
od jofran
Ahoj,pred casem se mi toto stalo taky.Oranzova kontrolka ktera tu byla zobrazena vyse zacala blikat a motor zacal jit jen na 3 valce.Poprve jsem zavolal kamarada automechanika,stavil se a kdyz jsem mu chtel ukazat co to dela,bylo vse v poradku.Poradil mi,ze to mohlo byt nejake smitko,nebo v kontaktech.Od te doby jsem najel tak 5000km a zavada se projevila znovu.Zastavil jsem pohybal s konektory a kabliky u vstrikovani a fungovalo to.Dnes po dalsich cca 10000km to udelalo znovu.Opet jsem zahybal s kabliky a sundal a nandal zpet konektory u vstrikovani a jde to,jen mam pocit ze se neco zmenilo.Myslim ze tato kontrolka drive po otoceni klickem po chvili zhasla,nebo to tak neni? Ted nezhasne dokud nenastartuji a to se mi zda zvlastni.Je nutna navsteva servisu?Diky

PoslaťNapísal: Sob 24. Máj 2008, 10:00
od Hrnča
Podle mě kontrolka diagnostiky motoru zhasí aľ po nastartování...

PoslaťNapísal: Ned 25. Máj 2008, 13:53
od Honza
Souhlasim s Hrncou. Kontrolka zhasne az po nastartovani. respektive u me zhasne a jeste ne chvili problikne a pak je klid. Jinak se mi rozsvitila za ten rok a 40000 km celkem trikrat. Jednou palivove cerpadlo, pak regulator vysokotlakeho cerpadla v motoru a naposled to byla vaha vzduchu plus spatny EGR ventil. Ted uz se docela dlouho drzi, tak si rikam, s cim zase prijde. Chystam se v lete na dlouhou cestu, tak se trochu bojim.

PoslaťNapísal: Štv 29. Máj 2008, 22:27
od jofran
Tak jsem to mel v servisu na vymenu oleje a nechal jsem udelat i diagnostiku.Bylo mi receno,ze zaznam tam o tom vypadku byl a vse naznacuje tomu,ze to ma na svedomi jakasi civka.Pokud by se to projevilo znovu,bylo by dobre ji zkusit vymenit.Vymena vzduchoveho filtru,olejoveho filtru,oleje,diagnostika a prace suma sumarum 1960,-Kc.

Re: blika kontrolka motoru

PoslaťNapísal: Ned 8. Feb 2009, 11:00
od bzuco71
Caute,akurat som chcel poziadat o radu presne s trym istym problemom ako ma kolega Dokonca mam i to iste auto-co sa tyka obsahu.zavada sa objavila asi po 2 minutach jazdy-kontrolka motora oranzova zacala blikat,motor mal trhany chod-mne sa zdalo ako keby isiel na 3 valce (hm ten problem dobre poznam 7 rokov som jazdil na skodoke :D )Zavada sa prejavila vcera vecer,dnes rano som isiel "obzriet motor" ci nieco podozrive nenajdem-samozrejme ze na pohlad bolo vsetko oki...nedalo mi a natocil som motor,a cuduj sa svete motor fachcil spravne.idem to pozriet este raz ,mozno to budu fakt tie konektory ku vstrekovacom

Re: blika kontrolka motoru

PoslaťNapísal: Ned 8. Feb 2009, 11:10
od jofran
Musím to zaklepat, ale už asi 20000 km motor běží a kontrolka nebliká. Fakt nevím čím to mohlo být a kdy se to zase stane. Asi nějaký vir:-).

Re: blika kontrolka motoru

PoslaťNapísal: Ned 8. Feb 2009, 21:55
od Hubi
Hlavně lejde do nádrže kvalitní benzín, nějaké ty patoky od Tesca, Baumaxu a podobně jsou tak do starých traktorů. Benzín dokáže pěkně potrápit a nemusí v něm být zrovna voda, stačí aby dopravce důkladně nevyplachoval cisterny. Tankuju u Shellu a vše je v naprostém pořádku.

Re: blika kontrolka motoru

PoslaťNapísal: Ned 8. Feb 2009, 22:12
od baffy
myslím že značka nie vždy znamená aj kvalitu :wink:

Re: blika kontrolka motoru

PoslaťNapísal: Pon 9. Feb 2009, 8:12
od Hubi
Netvrdím, že značka v každém případě znamená i kvalitu, ale v tomto případě se nám to osvědčilo. Koupili jsme před 2,5 rokem Opla Corsu b 1.0 12V s výkonem 40kW. Jezdí bezvadně se spotřebou do 5,5 litru na stovečku. Je to preci jen auto dělané, aby člověk při jízdě držel nějaké ty otáčky, takže při běžném ježdění nikdy nelezem pod 2000 otáček. Celá cesta z Chebu do Benešova v pohodě. Po chvíli nás začala trápit elektronika, auto škubalo, cukalo, škytalo, prostě peklo, stojím na křižovatce, a když jsem na to chtěl šlápnout, tak auto nic, jako by vůbec nereagoval plyn, pak auto třeba za dvě či tři vteřinky vyrazilo jako splašený. Dále nám taky dělala, že když jsem jel po rovině těch 90 km/h, stále stejný plyn a rychlost, a najednou úplně přestala táhnout. V těchto případej vždy zasvítila kontrolka elektroniky motoru. Byli jsme v origo servisu, protože nechci, aby se mi do elektroniky hrabal nějaký "vesnický montér". Udělali diagnostiku, byly tam chyby jako lambda, AGR ventil a podobně. Zjistili závadu na škrtící klapce ( tu jsme nechaly vyměnit), vyčistili AGR ventil a nějaké ty vychytávky. Stále ale cukačka, docela mě to začalo lézt krkem, vlezl jsem na net a hledal na foru. Našel jsem, že měl někdo Astru, nevim již s jakym motorem, ale prý taky cukala, dělal vše možné, ale nic, pak přestal brát benzín u nejlevnějších pump a pohoda. Náš případ to byl nakonec taky, od té doby, co jsem nalil plnou nádrž u Shellu jsem něl po pár ujetých kilometrech klid. Motor si přede jako kotě a s autí se jezdí naprosto skvěle. Od té doby navštěvujem pouze Shell, OMV, Benzinu. Nikdo mi to nevymluví, u Tesca už prostě brát nebudu, i když to na větších obsahách neni tak citelně znát. Nebudu si zadělávat AGR ventil, když číštění stojí 1000 a nový 3000, dále jsou v našich plechových miláčcích věci jako vstřiky a prostě celej motor. Ne ne, dopřeju mu pořádnou mňaminu. :chrum: :alo:

Re: blika kontrolka motoru

PoslaťNapísal: Pon 20. Júl 2009, 0:47
od jofran
Zdar, tak jak jsem před časem psal, že je vše o.k. a vše šlape, tak po dalších několika tis. Km se stalo to, že auto začalo při jízdě na pětku v cca 120km/hod. poškubávat a víc a víc intenzivně. Po pár set metrech, kdy jsem dojel ke kruhovému objezdu už jelo jen na tři válce a vzápětí po jeho opuštění už snad jen na dva. Jen tak tak jsem se zdekoval na kraj vozovky a vypnul motor. Chvilku jsem dumal kde by mohla být zrada, ale na nic jsem nepřišel. Záhadou bylo, že žádná kontrolka nesvítila, že by něco bylo v nepořádku. Zavolal jsem tedy asistenční službu a čekal na jejich příjezd. Podívali se na rozvody, byly sice před výměnou, na kterou jsem byl v té době již objednaný, ale tam chyba nebyla. Pak si jeden z mechaniků kleknul k výfuku, druhý nastartoval a pravil, že je cítit benzín, takže nespaluje. Odvezli mi auto do nejbližšího servisu a prý v tom místě nejlepšího na motory.Zaplatil jsem 2300,- za odtah 40 Km, naložení, složení a práce na místě. Druhý den jsem tam v tom servisu nechal 2800,- za diagnostiku, výměnu svíček, měření taků a kompletní kontrolu motoru. Auto jelo, jen s občasným zaškubáním. Bylo mi řečeno, že to bude nějaká mechanická závada, jako třeba špatný kontakt a podobně. Měl jsem před sebou ještě cca 300 Km na dojetí zbytku cesty a tak to byly pěkné nervy, zda dojedu, nebo se to projeví znovu. Vše v pohodě, dojel jsem, ale jen těch 300 Km a už ani o 10 víc a bylo to zpět. Odvezl jsem to na výměnu těch rozvodů, kam jsem byl objednaný, stím, že potřebuji zjistit a odstranit ještě tuto závadu. Znovu diagnostika, ale víc jak o polovinu levnější a i s výsledkem. Vadná cívka zapalování. Vyměněna a už je to v klidu. S rozvodovou sadou a tou cívkou+ práce jsem tam nechal dalších 8400,-Kč. Tak se zdá, že před časem hlášená chyba blikáním kontrolky a vynecháváním jednoho válce, byla předzvěst toho že ta cívka jde pomalu do háje. Samotná cívka vyšla kolem 2000,-Kč.

Re: blika kontrolka motoru

PoslaťNapísal: Pia 31. Máj 2013, 18:49
od Fotrik
Zdravim kolegové, mám podobný problém, xsaruška přestala spalovat benzin, začlo to kolísáním otáček kontrolkou diagnostiky a spotřebou 30 na 100. odvezl jsem to do servisu, dle diagnostiky to byla lamda sonda takže vyměnit a pohoda najel sem s tím 130 km a uplně to samé. Odvezl jsem to znovu a chyba někde v elektronice,na svíčky nešel dostatečnej proud (bo napětí, bo co to je :)) vymenili cívku, kabelové svazky, svíčky a pořád stejný problém bez výsledku, takže znovu diagnostika, problém v pojiskovej skříni v motoru, taže opět výměna, ale pořád stejný problém. Servis to po 6ti týdnech vzdal a ruce od toho pryč že už neví co s tím ale že je chyba ve svorkovnici ( ale v jakej na to nepřišli) takže spešl autoelektrikář pro rally stáj, a po 3 týdnech problém pořád nevyřešen že už je v koncích , zavolá mi v pondělí takže sem zvědav. Neměl jste někdo také takovej problém. Respektivě nějaký typ co by to mohlo dělat ? Díky.

Svitici oranzovy vrtulnik

PoslaťNapísal: Ned 7. Feb 2016, 20:34
od pospa65
Zdravim. Mam problem. Posledni dobou se me rozsvecuje oranzova kontrolka motoru, pak zase po nejake dobe prestala blikat. Dnes ale blikala zase a auto jelo zrejme na tri valce, bylo hlucne, cele se klepalo a nemelo zadnou silu. Zkousel jsem 3 krat vypnout zapalovani a nepomohlo to. Nasledne jsem odpojil baterii cca na 3 minutky, zapojil a kontrolka zhasla a auto se zase normalne rozjelo. Je mozne ze to muzou byt svicky, ma ta kontrolka i svicky v merku ze muzou byt spatne a nebo kontrolka je obecna ohledne celeho zapalovani a lamda sond? Dekuji za kazdou radu.

Re: Svitici oranzovy vrtulnik

PoslaťNapísal: Ned 7. Feb 2016, 22:23
od zlj
Tak zvaná kontrolka diagnostiky motoru.Signalizuje chybu vygenerovanou řídící jednotkou motoru(ECU).V hodně případech hlásí poruchu v emisním systému(lambda sondy) a poté přepne motor do nouzového režimu,což může být tvůj případ.
V každém případě to chce na diagnostiku.

Re: blika kontrolka motoru

PoslaťNapísal: Štv 2. Feb 2017, 18:52
od majo
Hubi píše:Hlavně lejde do nádrže kvalitní benzín, nějaké ty patoky od Tesca, Baumaxu a podobně jsou tak do starých traktorů. Benzín dokáže pěkně potrápit a nemusí v něm být zrovna voda, stačí aby dopravce důkladně nevyplachoval cisterny. Tankuju u Shellu a vše je v naprostém pořádku.

AJ ja som tankoval tie patoky Sh. nitro+ , od posledného tankovania za 3 mesiace odišlo palivové čerpadlo,totálne skorodované, a odpadli rozpadnuté skorodované kontakty pal.č. biely práškový povlak aj v celej nádrži, podobne na tom boli zap.sviečky. Vstrekovače a do motora nevidím.Po naštartovaní studeného motora asi po minute chod na 3 válce ,blikajúca oranžová kontrolka motora,zhasína motor a nedržia otáčky, to isté ako bzuco 71.