ventil

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

ventil

Poslaťod divizion » Str 22. Aug 2007, 20:58

cau.chtel jsem se zeptat jak se pozna podpaleny ventil(saci,vyfukovy)
xsara II 1,6 16V r.v01
Obrázok užívateľa
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 514
Registrovaný: Pia 20. Apr 2007, 16:17
Bydlisko: Olomoucko

Poslaťod Jiri » Štv 23. Aug 2007, 19:44

No na 100 % sundanim hlavy :)

Taky nas na ucnaku ucil mistr dat list papiru na vyfuk a kdyz se ten list jakoby pricucava na vyfuk, tak je podpaleny vyfukovy ventil. Ale to bylo u S 120, ta ma kratke vyfukove vedeni, takze u motoru v predu asi nepouzitelne...

Nic lepsiho me zatim nenepada...

Co ti to dela
:?:
Obrázok užívateľa
Jiri
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 102
Registrovaný: Štv 17. Máj 2007, 21:53

Poslaťod divizion » Štv 23. Aug 2007, 20:19

pastykaj píše:No na 100 % sundanim hlavy :)

Taky nas na ucnaku ucil mistr dat list papiru na vyfuk a kdyz se ten list jakoby pricucava na vyfuk, tak je podpaleny vyfukovy ventil. Ale to bylo u S 120, ta ma kratke vyfukove vedeni, takze u motoru v predu asi nepouzitelne...

Nic lepsiho me zatim nenepada...

Co ti to dela
:?:

radeji napisi celej problem mohl by jsi to i vedet,nepatrito to sem dela mi to na druhem aute fordu,kdyz jsem nastartoval tak mi to srilelo nazpatek pres karbec a ovcas i vyslehl takovej jemnej plaminek.
xsara II 1,6 16V r.v01
Obrázok užívateľa
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 514
Registrovaný: Pia 20. Apr 2007, 16:17
Bydlisko: Olomoucko

Poslaťod Jiri » Štv 23. Aug 2007, 20:47

divizion píše:
pastykaj píše:No na 100 % sundanim hlavy :)

Taky nas na ucnaku ucil mistr dat list papiru na vyfuk a kdyz se ten list jakoby pricucava na vyfuk, tak je podpaleny vyfukovy ventil. Ale to bylo u S 120, ta ma kratke vyfukove vedeni, takze u motoru v predu asi nepouzitelne...

Nic lepsiho me zatim nenepada...

Co ti to dela
:?:

radeji napisi celej problem mohl by jsi to i vedet,nepatrito to sem dela mi to na druhem aute fordu,kdyz jsem nastartoval tak mi to srilelo nazpatek pres karbec a ovcas i vyslehl takovej jemnej plaminek.


Muze to byt vic veci, co tam je za motor? A jaky Ford? Rok vyroby?

Podpalený ventil - v tomto pripade saci.
©patný předstih.
Pokud je to elektronicky řízený motor, tak by tam mohl byt spatna snimac otacek, lambda sonda nebo jina blbůstka...

Má ten motor nějak nepravidelny chod? Asi mene tahne... srili to pri jakem rozmezí otáček?
Obrázok užívateľa
Jiri
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 102
Registrovaný: Štv 17. Máj 2007, 21:53

Poslaťod divizion » Štv 23. Aug 2007, 21:18

pastykaj píše:
divizion píše:
pastykaj píše:No na 100 % sundanim hlavy :)

Taky nas na ucnaku ucil mistr dat list papiru na vyfuk a kdyz se ten list jakoby pricucava na vyfuk, tak je podpaleny vyfukovy ventil. Ale to bylo u S 120, ta ma kratke vyfukove vedeni, takze u motoru v predu asi nepouzitelne...

Nic lepsiho me zatim nenepada...

Co ti to dela
:?:

radeji napisi celej problem mohl by jsi to i vedet,nepatrito to sem dela mi to na druhem aute fordu,kdyz jsem nastartoval tak mi to srilelo nazpatek pres karbec a ovcas i vyslehl takovej jemnej plaminek.


Muze to byt vic veci, co tam je za motor? A jaky Ford? Rok vyroby?

Podpalený ventil - v tomto pripade saci.
©patný předstih.
Pokud je to elektronicky řízený motor, tak by tam mohl byt spatna snimac otacek, lambda sonda nebo jina blbůstka...

Má ten motor nějak nepravidelny chod? Asi mene tahne... srili to pri jakem rozmezí otáček?

Ford fiesta r.v90 motor 1,1i
ma to jednobodove vstrikovani
Ono zacalo srilet ihned po otoceni klicku jo a zacala se ztracet voda,mas pravdu zacalo to i min tahnout,pri studenem motoru byli nepravidelne otacky.
xsara II 1,6 16V r.v01
Obrázok užívateľa
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 514
Registrovaný: Pia 20. Apr 2007, 16:17
Bydlisko: Olomoucko

Poslaťod divizion » Štv 23. Aug 2007, 21:21

pastykaj píše:
divizion píše:
pastykaj píše:No na 100 % sundanim hlavy :)

Taky nas na ucnaku ucil mistr dat list papiru na vyfuk a kdyz se ten list jakoby pricucava na vyfuk, tak je podpaleny vyfukovy ventil. Ale to bylo u S 120, ta ma kratke vyfukove vedeni, takze u motoru v predu asi nepouzitelne...

Nic lepsiho me zatim nenepada...

Co ti to dela
:?:

radeji napisi celej problem mohl by jsi to i vedet,nepatrito to sem dela mi to na druhem aute fordu,kdyz jsem nastartoval tak mi to srilelo nazpatek pres karbec a ovcas i vyslehl takovej jemnej plaminek.


Muze to byt vic veci, co tam je za motor? A jaky Ford? Rok vyroby?

Podpalený ventil - v tomto pripade saci.
©patný předstih.
Pokud je to elektronicky řízený motor, tak by tam mohl byt spatna snimac otacek, lambda sonda nebo jina blbůstka...

Má ten motor nějak nepravidelny chod? Asi mene tahne... srili to pri jakem rozmezí otáček?

Ford fiesta r.v90 motor 1,1i
ma to jednobodove vstrikovani
Ono zacalo srilet ihned po otoceni klicku jo a zacala se ztracet voda,mas pravdu zacalo to i min tahnout,pri studenem motoru byli nepravidelne otacky.
xsara II 1,6 16V r.v01
Obrázok užívateľa
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 514
Registrovaný: Pia 20. Apr 2007, 16:17
Bydlisko: Olomoucko

Poslaťod Jiri » Štv 23. Aug 2007, 21:36

divizion píše:
pastykaj píše:
divizion píše:
pastykaj píše:No na 100 % sundanim hlavy :)

Taky nas na ucnaku ucil mistr dat list papiru na vyfuk a kdyz se ten list jakoby pricucava na vyfuk, tak je podpaleny vyfukovy ventil. Ale to bylo u S 120, ta ma kratke vyfukove vedeni, takze u motoru v predu asi nepouzitelne...

Nic lepsiho me zatim nenepada...

Co ti to dela
:?:

radeji napisi celej problem mohl by jsi to i vedet,nepatrito to sem dela mi to na druhem aute fordu,kdyz jsem nastartoval tak mi to srilelo nazpatek pres karbec a ovcas i vyslehl takovej jemnej plaminek.

Muze to byt vic veci, co tam je za motor? A jaky Ford? Rok vyroby?

Podpalený ventil - v tomto pripade saci.
©patný předstih.
Pokud je to elektronicky řízený motor, tak by tam mohl byt spatna snimac otacek, lambda sonda nebo jina blbůstka...

Má ten motor nějak nepravidelny chod? Asi mene tahne... srili to pri jakem rozmezí otáček?

Ford fiesta r.v90 motor 1,1i
ma to jednobodove vstrikovani
Ono zacalo srilet ihned po otoceni klicku jo a zacala se ztracet voda,mas pravdu zacalo to i min tahnout,pri studenem motoru byli nepravidelne otacky.


Zkontroloval bych předstih...
To by mohlo byt ono.
Jinak je to ventil...
To ztrácení vody, pokud by to mělo mít souvislost s tim střilenim....to by musela byt nějak neąikovně prasklá hlava...koukni na tesnost spoju hadic.

Jeątě by se mohl nekdo ozvat a prihodit príspevek...víc hlav, víc ví :lol:
Obrázok užívateľa
Jiri
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 102
Registrovaný: Štv 17. Máj 2007, 21:53

Poslaťod majer » Pia 24. Aug 2007, 10:09

jestli se ti ztrácí voda tak to můľe být bud těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava...a je voda v oleji? koukni na víčko oleje jestli tam není emulze..taky by ti mohla divoce kolísat teplota vody atd atd....a nebo prkotina jako prasklá hadice....to je těľko takhle posoudit ...to se musí vidět....
Xsara break 1,9D ,r.v.02....... f plné palbě :-)
Obrázok užívateľa
majer
Xsamarád
Xsamarád
 
Príspevky: 137
Registrovaný: Str 25. Júl 2007, 7:49
Bydlisko: Ostrava
Vůz: byla:xsara break 1,9D r.v.02,nyní: P406 2,0Hdi 80kw

Poslaťod divizion » Pia 24. Aug 2007, 12:33

majer píše:jestli se ti ztrácí voda tak to můľe být bud těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava...a je voda v oleji? koukni na víčko oleje jestli tam není emulze..taky by ti mohla divoce kolísat teplota vody atd atd....a nebo prkotina jako prasklá hadice....to je těľko takhle posoudit ...to se musí vidět....

Emulze nebyla na vicku od oleje,hadite nebyla praskla to jsem se dival.Podle me je to zrali tak na hozeni ze skály.
xsara II 1,6 16V r.v01
Obrázok užívateľa
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 514
Registrovaný: Pia 20. Apr 2007, 16:17
Bydlisko: Olomoucko

Poslaťod divizion » Sob 25. Aug 2007, 11:08

uz jsme zjistil ze protikaji dva saci ventili na 1. a 2. valci,jeden poloautomechanik mi rekl ze se s tim da jezdit.
xsara II 1,6 16V r.v01
Obrázok užívateľa
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 514
Registrovaný: Pia 20. Apr 2007, 16:17
Bydlisko: Olomoucko

Poslaťod Jiri » Sob 25. Aug 2007, 13:59

divizion píše:uz jsme zjistil ze protikaji dva saci ventili na 1. a 2. valci,jeden poloautomechanik mi rekl ze se s tim da jezdit.


Asi da, ale jak dlouho...
Budou se upalovat vic a vic :D
Obrázok užívateľa
Jiri
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 102
Registrovaný: Štv 17. Máj 2007, 21:53

Poslaťod CHiP » Sob 25. Aug 2007, 14:08

pastykaj píše:Asi da, ale jak dlouho...

Neľ se auto poąle dál do světa :D
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod divizion » Sob 25. Aug 2007, 15:06

ted jsme zjistil ze jsou i 3 vyfukovy,to myslim ze se uz neda nasel jsem i na na plose hlave takou mirnou zdurelinu,muze to byt tim ze se i ztracela ta voda??
xsara II 1,6 16V r.v01
Obrázok užívateľa
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 514
Registrovaný: Pia 20. Apr 2007, 16:17
Bydlisko: Olomoucko

Poslaťod Jiri » Sob 25. Aug 2007, 17:28

CHiP píše:
pastykaj píše:Asi da, ale jak dlouho...

Neľ se auto poąle dál do světa :D


:D :D :D
Obrázok užívateľa
Jiri
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 102
Registrovaný: Štv 17. Máj 2007, 21:53


Späť na Motor - benzín

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 12 hostia