Stránka 2 z 3

PoslaťNapísal: Pia 9. Nov 2007, 17:28
od Kaslikov
Pani...zase tie vase metody pokusu a omylu...

Plne souhlasim :lol:

PoslaťNapísal: Pia 9. Nov 2007, 18:10
od rosta
Kaslikov píše:Pani...zase tie vase metody pokusu a omylu...

Plne souhlasim :lol:

A,ľe neporadíą něco lepąího! :roll:

PoslaťNapísal: Pia 9. Nov 2007, 18:32
od miskod
No, nerad by som rozprudil debatu mimo temy...ale vzdy plati to, ze vymena daneho prvku je az poslednym moznym sposobom zistenia danej zavady. Nikto mi nemoze odporovat v tom, ze ked sa dana suciastka da zmerat ci je v poriadku, tak je hlupost ju vymienat...no nie? ;-)

PoslaťNapísal: Pia 9. Nov 2007, 18:46
od vlkous
miskod píše:No, nerad by som rozprudil debatu mimo temy...ale vzdy plati to, ze vymena daneho prvku je az poslednym moznym sposobom zistenia danej zavady. Nikto mi nemoze odporovat v tom, ze ked sa dana suciastka da zmerat ci je v poriadku, tak je hlupost ju vymienat...no nie? ;-)


Jasně, ale pokud chceą něco měřit musíą vědět kolik tam má při dané teplotě být. Zítra si v klidu pohlídnu to čidlo, pokud nebude údaj na něm , tak opíąu typ zapojím googla a zkusím ty hodnoty někne najít.
U té lambdy uľ je mi to celkem jasné, akorát se neporozuměl tomu, jak mi píąe, ľe to těľko poznám pokud je změna pomalá, snad tomu bude kámoą rozumět......

Ptám se moľná jako blb, ale udělalo by mi velkou radost, kdybych přiąel sám co tomu je.

Vím, ľe kaľdý by měl dělat to čemu rozumí a ostatní věci nechat odborníkům, ale jde mi o princip, ale to je na dlouhé vysvětlování.....

Jinak v pondělí to dám do citroenu na diagnostiku a uvidím co tam najdou. Byl bych velmi rád kdybych to opravil.

PoslaťNapísal: Pia 9. Nov 2007, 22:26
od Marek
Vlkousi, ty svíčky, které jsi vyndal, nebyla některá z nich výrazně víc očouzená? Pokud ano, podívej na ty nové, pokud najely nějakou stovku km, mohlo by to být vidět taky. V tomto případě by vynechávalo zapalování nebo by byla malá komprese v tom válci. V zapalování nemusí být problém jen v kabelech, ale i v cívce. Nerozsvěcí se náhodou kontrolka diagnostiky - je vlevo a je myslím oranľová nebo ľlutá s obrysem motoru? Pokud se nerozsvěcuje jindy neľ při kontrole před startováním, asi diagnostika nepomůľe, protoľe řídící jednotka nesignalizuje závadu.

PoslaťNapísal: Sob 10. Nov 2007, 11:54
od vlkous
Marek píše:Vlkousi, ty svíčky, které jsi vyndal, nebyla některá z nich výrazně víc očouzená? Pokud ano, podívej na ty nové, pokud najely nějakou stovku km, mohlo by to být vidět taky. V tomto případě by vynechávalo zapalování nebo by byla malá komprese v tom válci. V zapalování nemusí být problém jen v kabelech, ale i v cívce. Nerozsvěcí se náhodou kontrolka diagnostiky - je vlevo a je myslím oranľová nebo ľlutá s obrysem motoru? Pokud se nerozsvěcuje jindy neľ při kontrole před startováním, asi diagnostika nepomůľe, protoľe řídící jednotka nesignalizuje závadu.


Kontrolka motoru se nerozvěcuje, jen kontrolně při startu. Nerozumím tomu najde v tom případě diagnosti vůbec něco?

Jinak tedkom jsem pročistil ąkrtící klapku,krokový motorek a čidlo tlaku v sání. Pořád je to stejné.

Hledal jsem to zeléné čidlo teploty motoru, nemůľu ho najít. V pravo za motorem mám vedle sebe nejaké dvě čídla, ale barva modrá a hnědá.

Jediné zelené čidlo je na motoru ze přední strany spíąe vlevo dole , ale to je nejpíą kontrolka tlaku oleje, je tam je jeden drátek.

Cukání, citelná ztráta výkonu a slabé kolísání otáček

PoslaťNapísal: Sob 10. Nov 2007, 15:29
od KAYKA
to zelene cidlo tam je me ho menili nedavno je na te strane motoru jako modre a hnede ale museli na nej jit ze spodu

PoslaťNapísal: Uto 13. Nov 2007, 8:16
od vlkous
Takľe pánové, diagnostika dneska ráno provedena, volali mi ze servisu, ľe lambda sonda je úplně mrtvá.
Nabídli mi i výměnu, chtěl jsem univerzálku od Bosche, říkal cenu kolem 3000,-.

Otázka 1: můľe mi někdo vysvětlit proč má lambda sonda vliv na to cukání, myslel jsem, ľe má vliv jen spotřebu paliva.

Otázka 2:můľe ta lambda odejít po cca 150tis. km, co má vliv na ľivotnost a co ji můľe zničit(bohatá směs do výfuku a co jí způsobuje)?

Otázka 3: pokud koupím jen sondu, je sloľité ten konektor přepájet? Pokud koupím tu bosku, zjistím na stávající co je který drát a bude u nové popis kablíků podle barev? Elektrikáře mám.

Vím, ľe je toho moc, ale prosím jeątě o chvilku trpělivosti a slibuju, ľe napíąu jak to dopadlo, pro ostaní, aby věděli co a jak.Díky.

PoslaťNapísal: Uto 13. Nov 2007, 11:07
od Hrnča
Určitě ta sonda můľe dělat to cukání. Měří a upravuje emise ve výfuku.
Po 150tis. můľe odejít. Mě na benzínový fabuly odeąla po 35 00km.
Z koupí nové bych to viděl na tu co jen zapojíą do konektoru. Popisky tam podle mě určitě nebudou. Jinak kdyľ jsem si já zkouąel měnit sondu, tak to rádoby neąlo. U tý fabule se msel udělat jeątě jakýsi "redinoskop" a pak by to bylo OK. Takhle jsem to musel stejně odvést do servisu.

PoslaťNapísal: Uto 13. Nov 2007, 12:41
od miskod
No ja ked som si kupil univerzalku Bosch, tak tam bola krasne napisana prepojovacia tabulka medzi roznymi sondami od inych vyrobcov...Je to uplne v pohode...Za 15min. som tam mal novu...
Btw. mne odisla tiez po 150tis.

PoslaťNapísal: Uto 13. Nov 2007, 12:59
od vlkous
Objednal jsem si tam univerzálku bosch přímo s konektorem(prý taková je) chtějí za ni 3300,- Kč bez DPH + 200,-Kč práce.
Nic se nepájí jen se přehodí za starou. Nechám si ji i namontovat, je to bez starostí.
Zítra bude autko hotové, moooooc mě zajímá jak se bude chovat.

PoslaťNapísal: Uto 13. Nov 2007, 15:28
od Kaslikov
Tak hosi (specialne rosta)podivejte se na MUJ treti prispevek a pak mejte kecy. Rikam ľe je to lambdou od zacatku jakmile to cuka a po zahrati je to drobne lepsi nemuze to byt nicim jinym!

PoslaťNapísal: Uto 13. Nov 2007, 15:43
od vlkous
Kaslikov píše:Tak hosi (specialne rosta)podivejte se na MUJ treti prispevek a pak mejte kecy. Rikam ľe je to lambdou od zacatku jakmile to cuka a po zahrati je to drobne lepsi nemuze to byt nicim jinym!


Máą pravdu,ale na 100% ti dám za pravdu, aľ se v tom zítra svezu.

PoslaťNapísal: Uto 13. Nov 2007, 17:05
od jaydee_peta
vlkous píše:
Kaslikov píše:Tak hosi (specialne rosta)podivejte se na MUJ treti prispevek a pak mejte kecy. Rikam ľe je to lambdou od zacatku jakmile to cuka a po zahrati je to drobne lepsi nemuze to byt nicim jinym!


Máą pravdu,ale na 100% ti dám za pravdu, aľ se v tom zítra svezu.



Jestli lambdu měřili jen diagnostikou, tak se můľe jevit jako mrtvá, ale taky to nemusí bejt její chyba... můľe bejt jen zblblá vąím, co je před ní... např. kdyby někde ąel faleąnej vzduch

PoslaťNapísal: Str 14. Nov 2007, 0:33
od Kaslikov
Nedelejte z toho takovy stary srot.