Teplota

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Teplota

Poslaťod jofran » Sob 22. Dec 2007, 12:18

Je to normální, ľe se mi v těchto chladných dnech za jízdy nevyhopune teplota víc jak na nějakých 60 stupňů? Ani to tak dobře netopí. Ubývala mi jeden čas kapalina z chladiče, neľ jsem dolil přípravek na jeho utěsnění. Potom jem přidal nemrznoucí kapalinu. Tím jsem doplnil chybějící stav, není moľné, ľe by to bylo nějak zavzduąněné? Kdyľ se snaľím ho na mísě zahřát, vąe je o.k. topí a chladí se normálně. Díky za radu,zdravím.
Xsara II 2002 1,4 55kw
jofran
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 14
Registrovaný: Pon 14. Nov 2005, 18:07
Bydlisko: Ostrava

Poslaťod Raďas » Sob 22. Dec 2007, 12:23

Já bych to viděl na pootevřený termostat.Zkus kdyľ chvíli pojedeą pak sáhnout na chladič,jestli se nezahřívá,jestli jo tak ti nedovírá termostat.
Xsara II 1.4 2001
Obrázok užívateľa
Raďas
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 89
Registrovaný: Pia 30. Mar 2007, 15:24
Bydlisko: Havířov

Poslaťod Marek » Sob 22. Dec 2007, 23:40

Termostat jsem měnil před nedávnem a mám vypozorováno, ľe i s novým při klidné jízdě po rovině nad cca 60km/h se motor nehřeje na teplotu otevření termostatu, tedy necelých 90°C, ale tak 70-75°C. Pokud poskakuji po městě, zvedne se a drľí. Topí přímo úměrně seąlápnutí plynu - otáčkám. Ale topení má u mne "parazita" - v jeho okruhu je jeątě vyhřívání výparníku LPG.
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Príspevky: 822
Registrovaný: Uto 25. Okt 2005, 11:49
Bydlisko: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Re: Teplota

Poslaťod Rafan » Ned 23. Dec 2007, 3:28

jofran píše:Je to normální, ľe se mi v těchto chladných dnech za jízdy nevyhopune teplota víc jak na nějakých 60 stupňů? Ani to tak dobře netopí. Ubývala mi jeden čas kapalina z chladiče, neľ jsem dolil přípravek na jeho utěsnění. Potom jem přidal nemrznoucí kapalinu. Tím jsem doplnil chybějící stav, není moľné, ľe by to bylo nějak zavzduąněné? Kdyľ se snaľím ho na mísě zahřát, vąe je o.k. topí a chladí se normálně. Díky za radu,zdravím.

Tipnul bych, ľe na vině bude onen přípravek na utěsnění chladicího okruhu. Známý jej také nalil a pak u ľigula topil i v létě, protoľe potom mu neąel zavřít kohout k topení :) . Zkus vyměnit termostat. Také se mi míň hřálo a po výměně vąe v pohodě. Jinak pokud budeą měnit, dej originál - cenový rozdíl téměř ľádný, ale kvalita znatelná.
Xsara II break, 1.6 16V, 2002, tmavomodrá metla
Rafan
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 40
Registrovaný: Str 19. Sep 2007, 7:47

Poslaťod jofran » Ned 23. Dec 2007, 13:18

O.K. Díky. Zkusím vyměnit termostat a uvidíme. Pěkné svátky vąem, hodně ątěstí a spoustu pohodových kilomertů v tom Novém roce 2008.
Xsara II 2002 1,4 55kw
jofran
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 14
Registrovaný: Pon 14. Nov 2005, 18:07
Bydlisko: Ostrava

Poslaťod Hrnča » Ned 23. Dec 2007, 16:32

Zavzduąněný by to taky mohlo být. To by ti to pak mohlo i blbě topit. Zkus to taky odvzduąnit...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázok
Obrázok užívateľa
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2703
Registrovaný: Uto 25. Sep 2007, 16:54
Bydlisko: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Poslaťod jofran » Ned 23. Dec 2007, 19:26

Zkusil bych i to, ale jak? Znám to tak u staré ©kodověnky.
Xsara II 2002 1,4 55kw
jofran
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 14
Registrovaný: Pon 14. Nov 2005, 18:07
Bydlisko: Ostrava

Poslaťod jaydee_peta » Ned 23. Dec 2007, 20:07

jofran píše:Zkusil bych i to, ale jak? Znám to tak u staré ©kodověnky.



Princip je stejnej, jeden ventilek přímo u termostatu a druhej u topení.... aspoň u mě u 1.8
Už jen 1x Xsaruška 1.8i Red Flower
Peugeot 307 2.0i 16V Black Power:-)
Obrázok ... holku moji modrou už dráždí někdo jiný...
Obrázok užívateľa
jaydee_peta
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 343
Registrovaný: Uto 13. Nov 2007, 8:09
Bydlisko: Jablonec nad Nisou
Vůz: Xsara 1.8i

Poslaťod MP » Ned 23. Dec 2007, 21:42

jj...jeden ventilek je někde na hadici blízko termostatu ... na nejvyąąím místě bych to tipoval ... aspoň u 1,9 TD ... a ten u topení je kousek před vstupem těch hadic do prostoru kabiny ( před přepáľkou motor/kabina )
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Obrázok užívateľa
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4374
Registrovaný: Pon 16. Jan 2006, 14:45
Bydlisko: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Poslaťod Hrnča » Pon 24. Dec 2007, 9:11

HDi má odvzduąňovák přímo na těle termostatu. Samozřejmě druhý je na hadici k topení.
Chce to jen natočit motor a postupně odvzduąňovat. Já jsem nejdřív udělal topení a pak termostat. Jeątě k tomu topení, hlavně ho vevnitř pustit...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázok
Obrázok užívateľa
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2703
Registrovaný: Uto 25. Sep 2007, 16:54
Bydlisko: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002


Späť na Motor - benzín

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 11 hostia