od kauly » Pon 25. Mar 2013, 21:21
Tak sondování pokračuje a pokračuje asi tak, že jsem dnes musel být z práce přes ulici do servisu odtažen na tyči..Nastartuju, vycouvu, abych uvolnil místo kolegovi, popojedu pár metrů a chci se rozjet do mírného stoupání, ale nejde to. Motor nemá výkon, běží tak na dva, kontrolka motoru bliká a houká jak praštěná, venku je cejtit benzín...Vypínám to a onen kolega už se běží optat, co se děje. Požádal jsem ho o odtah do cca 50 metrů vzdáleného servisu. Tam borec vyběhl s diagnostikou, napíchl, nastartoval a Xsara běžela, ale když na to šlápl, tak se dusila,cukala atd. Smazal všechny chybový hlášky, povětšinou způsobené již dříve mým pokusným odpojováním a zpětným připojováním všech možných konektorů a nastartoval znova. Motor běžel normálně a chyba už se neukázala. Nicméně naznačil, že u těchto motorů už měnil několikrát ono čidlo tlaku a teploty vzduchu a že toto se může takto projevovat. Nabídl se, že za mnou s tou diagnostikou zítra po mé práci zaskočí a zkusíme to píchnout na úplně studenej motor,co to ukáže. Jestli nic, tak už to musí bejt jedině ta lišta.
Cesta domů nicméně proběhla v pořádku, jen kolem 3 tisíc se v tahu několikrát objevil chvilkový náhlý úbytek výkonu (opět jako výpadek jednoho válce). Uvidí se zítra a podám zprávu.
Xsara II. 1.4 Break LPG, Moskvič 412, Moskvič 2137, Harley Davidson Sportster 1200