Jezdil jsem dneska s přemostěným nárazovým spínačem, škube to naprosto stejně
Je mi jasné, že to může dělat cokoli a kdekoli. Všechny konektorové spoje jsem procházel a prostříkával 2x, bylo to pokaždé naprosto stejné.
Je zajímavé, že škubání se vůbec neodvíjí od otřesů auta, ale od otáček a zatížení motoru. škube to až do 2800 ot. (častěji ale při nižsích) a při malém plynu. Pokud při škubání přidám plný plyn, škubání přestane. A stejně přestane, když nechám otáčky klesnout na volnoběh, nebo jednou protočím motor na vyšší otáčky . Při 130 na dálnici to neškube, stejně tak při sportovnější jízdě. Škube jen při malém, nebo mírném plynu.
Indukční cívka je nová, i podtlakové čidlo, svíčky, krokový motorek (dřív trochu houpal volnoběh), detergent byl v benzínu...
Byl jsem na neznačkové diagnostice - hlásila "přerušená lambda" a to tam byla nová sonda (600 km). To samé diagnostika hlásila, když tam poté byla připojená zcela nová značková sonda vyndaná z obalu.
Potom jsem odeslal ř.j.motoru na testování a případnou opravu. Výsledek byl, že při testování ř.j. nevykázala žádnou chybu. Samozřejmě, pokud ale jsem přesvědčen o tom že ř.j. je vadná, mohou mi ji za 14500,- vyměnit za jinou. Chápu, že tohle je nejhorší možná závada - občasné, náhodné milisekundové výpadky. To se hledá hodně těžce i s oscilskopem.
Jinak motor i celý auto, všechno bezva.
Ještě je určitá šance u toho dvojitého rélé (pouští proud i na předehřev lamby) a potom ta spínačka. Relé budu mít nové z Číny, za 12 USD, víc do dalšího pokusu nechci investovat.
-------------------------
Další jezdění s přihnutými plíšky na velkém kulatém konektoru (na obou částech) propojujícím kabinu, i na menším, u pojistek v motorovém prostoru. Je to všechno čím dál tím stejný....
Konektory jsem přihýbal i jinde už dříve.
Jediný konektor na který jsem se nedostal (alespoň co vím) je na čidle detonačního spalování a to je schované pod sacím potrubím.