Díky za odpověď.
Propojení jsem neproletoval, kabely ke vstřikovačům jsou uložený v dlouhém, členitém, tvarovaném a dutém obalu, asi tepelná izolace proti trvalému sálání. Nechci se do toho zatím sám pouštět, taky by to mohlo skončit požárem. Musel bych taky asi sundat sací potrubí a kdybych kabely tahal z obalu ven, obal by nejspíš prasknul...
Dnešní motory neznám, mechanika už dlouho nedělám. Ale změna po odpojení lambdy to byla veliká a zatím jediná. Je to divný, chce to znalce.
Škubací výpadky jsou ale celkové - nevím jestli to jsou všechny svíčky, nebo všechny vstřiky. Jeden výpadek trvá řádově milisekundu, často chodí v těsné sérii za sebou. Ojediněle, asi 3x nastal výpadek v délce asi 2 sec. To bylo zlý - při rozjezdu kolony na zelenou já jedinej začal brzdit. Ve městě chodí výpadky asi po 1-3 km (dost se to odvíjí od výšk.profilu cesty), mimo město po 5-7 km, hlavně v mírném kopci a malém plynu - většinou je vidět logická souvislost se zatížením motoru.
Na diagnostice v neznačkovým servisu řj. hlásila "PŘERUŠENÁ LAMBDA" a to i po připojení nové orig sondy. Jezdím tedy se starou, i ta má jen 700 km.
Jinak motor je v cajku, na volnoběh se krásně kutálí, spotřeba oleje nula, výkon OK. Jsem první majitel, jediný řidič, auto je pečované, garážované - žádní kabeloví hlodavci. Svíčky jsou nové.
Ještě jsem nedostal nové dvojité relé. Až ho vyzkouším a vyloučím, pojedu někam ke znalcům. Zatím vím o jednom specializovaným servisu ve vých.Čechách. Chce to udělat pořádně diagnostiku, potom možná ještě budu investovat.
Řj. sice byla na diagnostice a případné opravě, ale prý je bez závady. V telef rozhovoru ale připustili, že na 100% se to tvrdit nedá. Moje řj. Sagem se opravovat nedá, poslali by mi jinou za 15 000, pokud bych si to nutil
. Tyhle náhodný, krátkodobý a občasný závady se těžko hledají, chce to znalce.
-- přidáno pon 6. bře 2017, 23:59 --
Baffy: Díky za podporu
.
Mám Sagem SL 96. Je neopravitelná, protože celá deska řj. je zaplavená v zalévací hmotě.
--ještě dodatek:
Všechny čtyři kabely pro lambdu jsem samozřejmě proměřoval od jejich začátku na řj. a dvojitém relé, až ke konektoru u sondy, ohmicky jsou průchozí, i kostra. Elektricky lambda proražená není, ale nevím jaké hodnoty bych na ní měl naměřit. Je to divný