Stránka 2 z 3

PoslaťNapísal: Ned 3. Feb 2008, 15:07
od bafík
mourek já mám 1,8 16v

PoslaťNapísal: Ned 3. Feb 2008, 15:14
od bafík
je na něj straąně ąpatnej přístup. je schovanej pod ľebrama motoru aľ uplně dole. je tam u něj takovej hranatej konektor, ten prej taky odchází, ale já mám v čudu ten ventil. Jo a nafták ho ale nemá, nafták s turbem má prej tlakovaj. K tomu mímu vede trubička od sání a jak se pootáčí tak reguluje předstih. Víc vám to popsat nemůľu, takhle mi to vysvětlovali jako blbý ľenský.

PoslaťNapísal: Ned 3. Feb 2008, 18:06
od mourek
bafík píše:je na něj straąně ąpatnej přístup. je schovanej pod ľebrama motoru aľ uplně dole. je tam u něj takovej hranatej konektor, ten prej taky odchází, ale já mám v čudu ten ventil. Jo a nafták ho ale nemá, nafták s turbem má prej tlakovaj. K tomu mímu vede trubička od sání a jak se pootáčí tak reguluje předstih. Víc vám to popsat nemůľu, takhle mi to vysvětlovali jako blbý ľenský.
ahojky,to je zajmavý... fakt sem zvědavej jestli přijdu na to proč mě to tak zlobí... :x

PoslaťNapísal: Str 6. Feb 2008, 17:29
od mourek
Mno tak nevim,dneska sem se svou Xsaruąkou najel přes 50 km a nic... :shock: ani jednou nezazlobila.. ąlapala jak brus.. sakra to je hruza jak jim to v těch servisech citroen trva,čekam na pitomý těsnění pod klapku a pořád nic... :x

PoslaťNapísal: Str 6. Feb 2008, 19:10
od bubakkaja
no ale tim tesnenim si nejsem jisty kdyby bylo praskle a prisavalo to nekde vzduch volnobeh by byl vyssi a ne nizsi ta moje svine si taky delala co chtela nastesti nezlobila kdyz prisel kupec

PoslaťNapísal: Štv 7. Feb 2008, 18:24
od mourek
VTEsak píše:jednotku prehodis, ale asi nenastartujes kvuli imobilizeru.

nech si to napichnout na diagnostiku a zeptej se kolik ma kroku krokovy motorek!
ahoj. a kde najdu ten krokovej motorek ? ľe bych ho vyměnil...

PoslaťNapísal: Štv 7. Feb 2008, 18:26
od mourek
bubakkaja píše:no ale tim tesnenim si nejsem jisty kdyby bylo praskle a prisavalo to nekde vzduch volnobeh by byl vyssi a ne nizsi ta moje svine si taky delala co chtela nastesti nezlobila kdyz prisel kupec
ahoj,ne tim těsněnim to určitě neni,ale potřebuju nový,protoľe při daląí výměně klapky by uľ nemuselo těsnit víą? :wink:

PoslaťNapísal: Štv 7. Feb 2008, 19:31
od MrKrok
Caute. sice nemam VTS ale obycajnu 1,4 ale mne to tiez chcipalo a cim dalej tym viac. Robilo mi to cidlo tlaku vzduchu. Stacilo po nom tuknut a uz to chcipalo. Nove ma stalo 1800sk. Ale to by ti ukazala diagnostika. Tak neviem

PoslaťNapísal: Pia 8. Feb 2008, 13:51
od berry
myslis ten cerny plast co ma ty 2 vyvody? ja myslel ze krokovy motorek je uplne na spodku te klapky na ktere to stoji

PoslaťNapísal: Pia 8. Feb 2008, 17:37
od bubakkaja
ne on je nekde z druhe strany ale uz si to nepamatuju je to takovy cerny valecek na dva srouby asi 4cm dlouhy 2cm prumer

PoslaťNapísal: Ned 10. Feb 2008, 20:05
od berry
je to tohe? jestli ne tak uz nevim :?

PoslaťNapísal: Pon 11. Feb 2008, 20:16
od bubakkaja
ano to je ono

PoslaťNapísal: Pia 15. Feb 2008, 17:04
od mourek
aoj vąichni :D jojo tak to nakonec byl ten krokovej motorek... a je po starostech :wink: musím koupit novej,protoľe ten v mým vráčku je uľ taky ąpatnej.... novej stojí 2,650kč to de co? ale aspoň ľe to uľ bude vcajku 8) tak se mějte hezky a jeątě jednou vąe moc moc děkuju za rady :ooo: tak ahooj

PoslaťNapísal: Pia 15. Feb 2008, 17:24
od berry
no tak konecne vim kde ten krokovy motorek je ja mel porad za to ze je na te klapce protoze vzdy kdys sem ji sundal a vycistil tak volnobeh se spravil. mourkovi,bubakkaja a VTEsakovi moc dekuji.

PoslaťNapísal: Pia 15. Feb 2008, 19:13
od Sbohem vąem
Tak tohle mě zajímá,mám to na 1,8 16V trochu jinak,ale čas od času se mi stává,ľe otáčky zůstanou viset vysoko a né a né spadnout.Je to určitě krokovým motorkem,to vím,ale jak ho čistíte ? Vľdy» je to jen váleček,uvnitř pruľinka. Je to na jemném závitu,který se občas zasere,vyąroubovat ven nejde,protoľe je zasunut ve dvou silonových dráľkách. Vysunout jde otočením klíčku a nasledném vypnutí,vyąroubuje se úplně ven sám,pak jsem blbec hledal tu pruľinku,ale jetel tam byl dobrý,tedy karbon. Zasunout uľ jde ručním silnějąím zatlačením.
Jen doufám,ľe nepíąu o něčem jiném.
nevýhoda je,ľe do klapy jde odvětrávání z kliky a to sebou bere tyhle problémy.
Zespod klapy je jenom snímač polohy klapy né ?