Stránka 3 z 3

PoslaťNapísal: Sob 16. Feb 2008, 10:17
od berry
kvido je to jak pises valecek co se vysunuje ja to cistim tak ze vemu hadru a tech benzin a vsechno vycistim docista. vtesaku dik ale zatim to tak nespecha mam motor venku ale az bude v aute tak to zkusim a kdys nebude zadna zmena tak se ozvu

PoslaťNapísal: Sob 16. Feb 2008, 15:32
od mourek
Kvido píše:Tak tohle mě zajímá,mám to na 1,8 16V trochu jinak,ale čas od času se mi stává,ľe otáčky zůstanou viset vysoko a né a né spadnout.Je to určitě krokovým motorkem,to vím,ale jak ho čistíte ? Vľdy» je to jen váleček,uvnitř pruľinka. Je to na jemném závitu,který se občas zasere,vyąroubovat ven nejde,protoľe je zasunut ve dvou silonových dráľkách. Vysunout jde otočením klíčku a nasledném vypnutí,vyąroubuje se úplně ven sám,pak jsem blbec hledal tu pruľinku,ale jetel tam byl dobrý,tedy karbon. Zasunout uľ jde ručním silnějąím zatlačením.
Jen doufám,ľe nepíąu o něčem jiném.
nevýhoda je,ľe do klapy jde odvětrávání z kliky a to sebou bere tyhle problémy.
Zespod klapy je jenom snímač polohy klapy né ?
aoj kvido,stim odvětranim z klikovej skříně máą pravdu... je to fakt naprd.. 2,0l to má taky tak. chtěl bych tenhle problem časem vyřeąit "oil catch tankem" je to nadoba , do kterej je zavedenej přepad právě z klikovej skříně... takľe olej pak z přepadu nejde do ąkrtící klapky. Tímto krokem se dosáhne i ke zkvalitnění směsi ve spalovacích prostorech válců(vzduch ze sání není mísen s olejem a tím je poté směs vzduchu a benzínu ve válcích mnohem lepąí a líp hoří,jistě se to podepisuje i na ľivotnosti zapalovacích svíček... ) pouľívaj to hlavně zavodní auta.. přijde to zhruba na 1200 kč tak se měj hezky ahoooj :wink:

PoslaťNapísal: Sob 16. Feb 2008, 20:23
od bubakkaja
ale ono toho oleje zase neni tolik aby to nestihl spalit jen se zasere klapa kterou sem tam vycistis xsara neni zadny sileny zavodak aby to melo vliv na lepsi spalovani

PoslaťNapísal: Ned 17. Feb 2008, 18:16
od mourek
bubakkaja píše:ale ono toho oleje zase neni tolik aby to nestihl spalit jen se zasere klapa kterou sem tam vycistis xsara neni zadny sileny zavodak aby to melo vliv na lepsi spalovani
mno tak ted s tebou moc nesouhlasím... nejde o to ľe by tam ten olej ąel nako moc ale do s palovacího prostoru se dostane... a to ľe není nakej silenej zavodak? mno to radąi rozebírat nebudem.. :wink:

PoslaťNapísal: Ned 17. Feb 2008, 19:28
od bubakkaja
ja to o tom sportaku nemyslel zle za ty prachy to jezdi bomba ale dneska bych uz sel asi do nejakeho japonce.

PoslaťNapísal: Pon 18. Feb 2008, 19:32
od mourek
bubakkaja píše:ja to o tom sportaku nemyslel zle za ty prachy to jezdi bomba ale dneska bych uz sel asi do nejakeho japonce.
jo to máą pravdu , japonci sou uplně někde jinde.. (stejnej výkon,menąí objem motoru a mnohem menąí hmotnost... ) co se dá dělat 8)

PoslaťNapísal: Pon 18. Feb 2008, 19:56
od Sbohem vąem
Musím vás bohuľel sklamat,taky jsem byl naąený z otcovy nové Hondy Civic 1,4 16V ,ale skutek utek, po 50 tisících odpadá elektronika,málo účinné brzdy,ąpatné starty,ľere olej,odchází tlumiče,homokynetické klouby,ale hlavně ta elektronika.
Dle vyjádření ąefa Hondy v Ostravě,prý jsou Japonské vozy od roku 2002 velice poruchové,pryč jsou prý časy velkých drľáků.
Jen podotknu,ľe měl i nového Accorda,praskaly svody,odcházela čerpadla a opět elektronika.
Věřím moľná jen Toyotě,ta má výhradního dodavatele dílů a to je DENSO.

krokový motůrek

PoslaťNapísal: Str 20. Feb 2008, 21:46
od Nick
Správná funkce motůrku se pozná nejlíp hned po nastartování teplého motoru bez plynu - otáčky musí "vyletět" tak na 1800 a potom spadnout - pokud to nedělá, tak ąpatně funguje krokový motůrek. Pokud motor jenom nastartuje aniľ by zvýąil otáčky, tak je motůrek v nějaké mezipoloze a někdy volnoběh drľí a někdy ne.
Při čiątění doporučuji udělat trochu drasticky z horní strany dirku 1mm (nebo menąím) vrtákem a injekční stříkačkou nahnat troąku oleje dovnitř. Dirku následně zalepit - nejlépe tavnou pistolí.Pak očistit rozhýbat a odzkouąet na 12V zdroji - prohnat několikrát tam a zpátky.
Jinak na 2.0 VTS moc krásná práce montáľ a demontáľ.

PoslaťNapísal: Sob 23. Feb 2008, 10:48
od mourek
hm hm to sou zajmavý rady... :wink: moc vam vąem děkuju,ale přeci jenom dám přednost novýmu motorku 8)

PoslaťNapísal: Sob 1. Mar 2008, 15:02
od Sbohem vąem
Tak ti nevím,olej do toho ? A druhý to čistí ocelákem !!!
Kua to je jemný závit a to co čistíą je jen krytka a oleje je tam vpysk,kdyľ do toho jde odvětrání z kliky,právě to děla z krokového motůrku velkou bolest xsary.Stačí to vyąroubovat a vyčistit,ten ultrazvuk bych pochopil,mamé ho v práci,moľná to někdy zkusím na proprání,asi v lihu nebo isopropylalkoholu.
©koda,ľe jsem ho nevyfotil,jak jsem ho měl celý rozebraný.
Jen se mi zdá,ľe po kompletním rozebrání a vyčiątění sání a klapy + čidla se mi zdá,ľe je teď teprve poznat stříkačka.
Předtím měl motor takový klidný chod,respektive přechod mezi otáčkami,teď je znát při prudąím přidání plynu,ľe motor u kaľdé daląí tisící otáčce ąkubne a zabere.
Ale jede to teď jak :twisted: