od Marek » Ned 11. Máj 2008, 21:07
Kdyľ přiloľíą měrku zvenku do výąky, jakou by měla kdyby byla zasunutá, tak výąku hladiny oleje odhadneą. Povolování ąroubů na zkouąku není to nejlepąí, těsnění bude drľet i po povolení a aľ to utrhneą, tak by to teklo proudem a poąkozené těsnění by pak protékalo. Nezkouąel jsi posvítit dovnitř otvorem po měrce, jestli tam nebude vidět ten plast?
Pořád nikdo neřeąil, jak velký je odlomený kousek a jestli můľe něco provést. Olej se nasává sacím koąem, kde by mělo být sítko. Ale přesně a zodpovědně to můľe říct jenom ten, kdo tyhle motory zná. Takľe před nastartováním bych se zeptal důvěryhodného mechanika. Pokud by nehrozilo motoru nebezpečí a hladina oleje sahala do vypouklé části, dalo by se s autem najet do prudkého kopce nebo na rampu a olej by se odlil do zadní části motoru. A jestli je tam papírové těsnění, tak se bude muset vyměnit. Nebo část oleje vypustit, ale z vlastní zkuąenosti s výměnou oleje vím, ľe to není pěkná práce - olej se otvorem vyhrne obdivuhodně prudce. Navíc by hrozilo jeho znečiątění, pokud bys ho vracel do motoru.
Xsara Break 1.8 66kW LPG