Otáčky volnoběhu_ kolik?

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Otáčky volnoběhu_ kolik?

Poslaťod MarekX » Štv 29. Máj 2008, 8:39

Ahoj. Kolik prosím máte otáček na volnoběh? Já na X1,1,6i,rv.99 mám cca 1100 ot/min. Nevim jestli to je dobře nebo né. Na předchozím autě jsem měl 900ot/min.
Xsara I Break, 1,6i, rv.99, metalická zelená
I cesta je cíl.
MarekX
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 42
Registrovaný: Štv 8. Nov 2007, 10:08
Bydlisko: Budislav u Litomyšle

Poslaťod urpin » Štv 29. Máj 2008, 8:57

mělo by to být v emisní kníľce .. u své 1,4 mám psáno 800-900 .. těch 900 by u mne souhlasilo :wink:
současnost - Toyota C-HR 1.2
bejvalka - C4 3dv 1.6ka okřídlené VTR
bejvalka - Xsara 3dvířková 1.4ka
Obrázok užívateľa
urpin
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 1681
Registrovaný: Ned 8. Apr 2007, 9:56
Bydlisko: 25 km od Ostravy a 209 km od Brna, Dolní Lutyně
Vůz: Toyota C-HR

Poslaťod Kvido » Štv 29. Máj 2008, 10:28

No jak to myslíą ? Při studeném motoru 1100 otáček mám taky ,při zahřátém 850-900 otáček ,při zahřátém a zaplé klimě 1000 otáček.
Hyundai i30 combi 1.4 T-GDI 2019
Obrázok užívateľa
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Príspevky: 1463
Registrovaný: Uto 25. Mar 2008, 19:19
Bydlisko: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Poslaťod MarekX » Štv 29. Máj 2008, 10:42

při studeném mám 2000 a při zahřátem těch 1100. Klimu nemám.
Xsara I Break, 1,6i, rv.99, metalická zelená
I cesta je cíl.
MarekX
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 42
Registrovaný: Štv 8. Nov 2007, 10:08
Bydlisko: Budislav u Litomyšle

Poslaťod Kvido » Štv 29. Máj 2008, 11:06

Fíha,to je hodně. :shock: ®e by nefungoval správně krokový motorek
Pokud bys chtěl něco o krokovém motorku,dej Hledat a určitě to hodně najdeą,má to spojitost s volnoběhem.
Ale moľná je to něco jiného.
Hyundai i30 combi 1.4 T-GDI 2019
Obrázok užívateľa
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Príspevky: 1463
Registrovaný: Uto 25. Mar 2008, 19:19
Bydlisko: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Poslaťod MrKrok » Štv 29. Máj 2008, 20:39

studeny motor okolo 1100 a zohriaty okolo 900
xsara 1,4i 1999
Obrázok užívateľa
MrKrok
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 147
Registrovaný: Ned 11. Feb 2007, 19:33
Bydlisko: Bojnice
Vůz: xsara 1.4i, benzin,r.v.1999 este bez pocitacu

Poslaťod Verdom » Pia 30. Máj 2008, 5:32

Ano 900-1100 normál. Pokud jsou otáčky vyąąí z 90% je na vině Kvídem zmiňovaný krokový motorek, o kterém je toho spousta tady:
http://xsara.cz/forums/viewtopic.php?t= ... start=0url
.Obrázok
Obrázok užívateľa
Verdom
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 714
Registrovaný: Pia 9. Sep 2005, 10:22
Bydlisko: Jablonec n.N
Vůz: Xsara I 1.4 break, Peugeot 308SW Vti

Poslaťod MarekX » Pia 30. Máj 2008, 6:16

Tak jsem včera rozdělal krokový motorek. Očistil jsem tu ąpičatou hlavičku a pokouąel jsem se to vytáhnout. ©lo to hodně ztuha a pak jsem to vyrval celé. Očistil jsem ten závit, nasměroval a zasunul, cvakne to ale moc to tam neąlo. No nakonec jsem to tam zasunul zpět, ale moc lehce to nechodilo. Tak jsem to zase vyrval, lehce namazal a zase s optiľema zasunul zpet. Mam neblahy pocit ze motorek je KO. Nastesti drzi tech 1150ot/min. Má to chodit relativne lehce, co???
Xsara I Break, 1,6i, rv.99, metalická zelená
I cesta je cíl.
MarekX
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 42
Registrovaný: Štv 8. Nov 2007, 10:08
Bydlisko: Budislav u Litomyšle

Poslaťod MrKrok » Pia 30. Máj 2008, 7:34

A ako si to vytahoval? Vyrval si to cez zavit? To neni moc stastne riesenie. Ja ked som to vyberal tak som motorcek vytiahol a zopol som klucik asi na nejaky treti raz to pekne vyliezlo von a mohol som cistit. Akurat to nespravis sam lebo ked ti to vylezie tak ta struna vyskoci a mozes ju stratit. Spatna montaz bola tak ze som trochu pritlacil a znovu zopol klucik a vypol a ono si to vtiahlo spat. Ale videl som tu niekde aj taky pripravok na skusanie krokovych motorcekov tak s tym by to islo elegantnejsie
xsara 1,4i 1999
Obrázok užívateľa
MrKrok
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 147
Registrovaný: Ned 11. Feb 2007, 19:33
Bydlisko: Bojnice
Vůz: xsara 1.4i, benzin,r.v.1999 este bez pocitacu

Poslaťod Kvido » Pia 30. Máj 2008, 7:58

To uľ bude problém,ten motorek bude v háji,moľná ho zkusit profouknout.Taky jsem to dělal několikrát a stejně mi nezbylo neľ koupit nový a ąlape perfektně.
Rozebírání jak tu bylo zmíňeno,vytáhnout,dát do nějaké misky,ale nejlépe kdyľ jsou na to dva,otočit klíčkem a vrátit,vyąroubuje se sám a taky na zpět,já ho vyąrouboval ,ale zpátky jednou zatlačil a ąlo to dost ztuha bo jsem neměl nikoho při ruce,naposledy kdyľ jsem ho rozebral,tak uľ jsem ho nezaąrouboval,spadnul mi na zem a uľ nefungoval a byl jsem rád,ty poruchy sním byly čím dál častějąí.
Koupíą ho tady, snad jediný obchod u nás který se tím zabývá,je to VDO Magneti mareli,takľe značka. Jen mě udivuje,ľe na 1.6 motor je tak drahý na 2.0 16V vyjde na 1414 kč. http://www.pop-art.cz/WbaPrdDatailPageC ... rdRc=16528
Hyundai i30 combi 1.4 T-GDI 2019
Obrázok užívateľa
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Príspevky: 1463
Registrovaný: Uto 25. Mar 2008, 19:19
Bydlisko: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Poslaťod MarekX » Pon 2. Jún 2008, 15:13

Nojo no, to tam v tom spominanem přispěvku nebylo, ľe se to po otočení kláąku samo vyąroubuje a pak zase zaąroubuje. No nic. Mě se to stejně nevyąroubovalo a tak jsem to vytáhl. Zatím to drľí těch 1150tak to de a jeątě to nechám.. Díkes vąem za rady.
Xsara I Break, 1,6i, rv.99, metalická zelená
I cesta je cíl.
MarekX
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 42
Registrovaný: Štv 8. Nov 2007, 10:08
Bydlisko: Budislav u Litomyšle


Späť na Motor - benzín

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 8 hostia