od Kvido » Štv 26. Jún 2008, 9:34
Mám stejný motor i rok,auto uľ mám víc jak 2 roky a taky jsem si na to dost stěľoval,pomohlo mi lehce,ale né perfektně lepąí svíčky,sportovnějąí vzduchový filtr a výměna čidla teploty motoru pro řídící jednotku,ta to právě umí ovlivnit v nízkých otáčkách a volnoběhu,je to ten na motoru jsou tam tři za sebou a je to ta ľlutá ,úplně dole.
I přesto,po včerejąí vichřici,kde jsem stál přesně motorem proti tomu,mi dneska motor netáhnul a vynechával,po chvilce a pořádném proąlápnutí se vzpamatoval,jinak 16 Ventilové motory jsou tím známé,ľe oľívají nad 3-3,5 tisíce otáček,oproti 8 Ventilům,ty táhnou pěkně odspod,ale nahoře umírají dřív neľ 16 V.
Taky někdy motor protočím k červenému,ale taky bojuju s motorem,na jedničku to rozpálím a dvojce chvílí trvá neľ na to naváľe.Ikdyľ při dneąní ceně benzínu a poruchám které jsem měl,uľ to provozuji snad jen při předjíľdění.
Určitě ti pomůľou vyměnit ty komponenty co jsem zmínil,ale nečekej výkonové zázraky,jen se motoru chce mnohem dřív do otáček.