Zdravim,
tak jsem se asi pred mesicem snazil o vymenu oleje podle PDF tady na webu. Zdalo se mi totiz, ze mi jde ztuha prevodovka, tak jsem to vymenil, prvni den po vymene to bylo o neco lepsi, ale od druheho dne uz to jde vzdycky hrozne ztuha za studena ... Skoro bych i rekl ze to dre. Ale staci jet tak 10 - 15 minut po Praze a pak uz to jde pekne. Napadaji me dva duvody, proc tomu tak je:
1) bud ma novy olej jine vlastnosti, ze je tuzsi za studena
2) mozna jsem ho tam nalil min, nez je potreba .. a chvili trva nez se postupnym razenim dostane olej i do mist, kam normalne nedosahne ... to by i vysvetlovalo, proc to trochu dre a proc to prvni den slo v pohode - pri nalivani oleje to proteklo celou prevodovkou, takze to nebylo za studena "na suchu"
v navodu se pise, ze se ma kontrolni sroub uzavrit po tom, co z nej zacne vytekat olej .. ale nevim jestli hned jak zacne vytekat a nebo jestli pockat az prestane tect a pak teprve zavrit .. ja prave cekal az prestane tect, a to byla mozna chyba ..
co si o tom myslite ? kdy jste sroub uzavirali pri vymene ? hned a nebo az utekl ten zbytek ?