Chtěl bych se podělit o zkušenost a požádat o radu.
Při výměně palivového filtru na mé Xsaře II 1.4i se mi při otočení klíčku zapalování ozve ze zadu vpravo zvuk..., ten tam byl vždy, jedná se asi o palivové čerpadlo, které po otočením klíčku natlačí přez filtr benzín.
Bohužel po výměně správného filtru (Filtron PP 836/1)se zvuk čerpadla několikanásobně zvýšil a stal se nepříjemným.
Jedním mechanikem mi bylo řečeno, že by za to mohl nést vinu starý filtr, který tam byl od počátku ( 115 000 km) , že se čerpadlo snažilo přez zanesený filtr protlačit palivo a tím se poškodilo a když už má nový filtr, tak blbne.
Stalo se to i někomu z vás? Co je důvodem onoho zvýšení hladiny hluku? Je třeba vyměnit palivové čerpadlo? Kolik asi tak stojí? Levné to asi nebude co? ..
Jinak bych chtěl poděkovat výrobcům apředevším těm co to vymysleli.... Dát filtr přesně tam kde se dává hever na zvednutí auta.. Super! Děkuji!... Né každý má doma zvedák na celé auto, já pod ním musel ležet. Ale chápu, od toho přece máme autorizované servisy..
A ten kus plastu okraj nádrže co má zabránit posunování filtru, ten šel pryč, musel sem to uřezat, protože jinak bych filtr nevytáhl.
A pro ty co jsou na tom stejně, bych rád upozornil na to, jak tu někdo psal, že z toho vyteče trocha benzínu jak to sundáte..., tak tu trochu si asi představuje každý jinak..
Stačí sundat první hadici a máte to všude. Já se musel hodit celý do pračky.