Stránka 1 z 1

1,6 16v - studený motor pri rozjezdu kucká

PoslaťNapísal: Str 19. Júl 2006, 15:14
od msouk
zdravim, mel jste nekdo podobny problem?
zacalo mi auto pokuckavat pri rozjezdu se studenym motorem, navic pri jizde z kopce po ubrani plynu mirne strili do vyfuku. nasledovaly kroky, jako vymena posledniho (deraveho) dilu vyfuku, po zjisteni chybejici matky u svodoveho potrubi, hned za parohama, jsem tam dal novy tesneni, takze to tam uz taky nefouka. subjektivne mam pocit, ze se to zlepsilo, ale porad to neni stoprocentni, do vyfuku to strili porad. kdyz zprudka pridam plyn, ozve se zvuk sani (jako kdyz jsem na fitlovi sundal filtr:) mirne se motor zadusi a pak teprve rozebehne do otacek.
po ohrati, kratkem, je vsechno normalni. nemam teda moznost porovnat s jinym autem...
poradite? diky

PoslaťNapísal: Str 19. Júl 2006, 20:36
od Sbohem vąem
skus do nějakého servisu na diagnostiku,mo?ná je to lep?í ře?ení ne? hledat jehlu v kupce sena,proto?e to mů?e být cokoliv a někdy taky jenom hloupost ,ale myslím,?e bych ?el nejdřív na tu diagnostiku a pak uvidí? co ti řekne.

Re: 1,6 16v - studený motor pri rozjezdu kucká

PoslaťNapísal: Štv 20. Júl 2006, 5:22
od petr_xs
Je potreba poradne zkontrolovat vsechny spoje (tesneni, dirky, praskliny) na vyfuku mezi hlavou a katalyzatorem, pokud se nekady dostava do vyfuku vzduch, rozhodi to lambdu a tim i bohatost smesi.
http://www.hetcl.cz/index.php?id1=3&id2=1

PoslaťNapísal: Štv 20. Júl 2006, 11:40
od msouk
zatim diky panove, pristi tyden jedu na diagnstiku a pak napisu pripadne vysledek :)

PoslaťNapísal: Uto 8. Aug 2006, 11:08
od msouk
konecne jsem se dostal na diagnostiku a objevila se tam chyba zapalovani. pry to bude nejspis v liste nad svickami - nova kostuje udajne 7000 :((

PoslaťNapísal: Str 14. Mar 2007, 22:38
od msouk
po hodne dlouhe dobe problem snad vyresen. vymenil jsem civku zapalovani, kterou diagnostika nahlasila jako chybnou, origo svicky a stale se to chovalo stejne.
ale zvysujici se spotreba uz me zacinala stvat (dostaval jsem se k osmi litrum at jsem jel opatrne jak to slo)
nakonec mel pravdu petr_xs, chyba byla v netesnosti vyfukoveho potrubi...
zajel jsem do citroenu - Autoport praha
mladik mrknul pod kapotu, ja nastartoval a pridal. diagnoza byla bolestiva. praskle parohy. prej je to obvykla bolistka tohoto motoru, stejne jako civka zapalovani (lista) a cidlo teploty. proto to melo takovej zvuk a opravdu to rozhazovalo lambdu, zejmena za studena.
novy parohy asi 4700 plus tesneni za kilo a prace u nich tak za dvojku.
no, nechal jsem to v jednom servisu, kde to panove rozebrali, nechali zavarit a dali do kupy - za cenu podstatne priznivejsi 2500. ranni nastartovani pro me bylo balzamem :)
ticho, zadny cukani. spotrebu musim jeste vysledovat.
tak at nekomu moje zkusenost pomuze

PoslaťNapísal: Str 14. Mar 2007, 23:39
od baffy
vdaka za skusenost.chvala bohu zatial bez problému , ale jeden nikdy nevie :lol:

PoslaťNapísal: Štv 15. Mar 2007, 18:46
od petr_xs
Diky za zpravu. V kterejch mistech to bylo praskly?

PoslaťNapísal: Str 21. Mar 2007, 12:55
od msouk
pry mezi prvnim a druhym valcem brano od prevodovky. je na tom ten kryci plech a rozdelany jsem to nevidel, takze az se dostanu k vercajku, tak to jeste okouknu, pripadne nafotim.
panove v servisu meli velky problem povolit jak srouby drzici ten plech, tak hlavne lambdu, nad ni se vyvztekali. to jen tak na okraj

PoslaťNapísal: Pon 26. Mar 2007, 17:58
od msouk
takze...zhruba po tydnu jsem rano nastartoval a je to tu opet. ve svaru to zase prasklo. tak me holt ceka novy potrubi za bura :(

PoslaťNapísal: Pon 26. Mar 2007, 18:38
od řepák
msouk píše:takze...zhruba po tydnu jsem rano nastartoval a je to tu opet. ve svaru to zase prasklo. tak me holt ceka novy potrubi za bura :(

zkus kontaktovat Zyky-ho .
Ale bohuľel nevíme odkud jsi ...... :(
Abychom ti pomohli tobě bliľąímu kontaktu ..

http://obchod.autobenex.cz/index.php?PH ... 6c1d0cfb46
Druhá karta zleva - výběr dle vozu...
dokonce tam dělá jeden z nás .. Kolín a prej není problém..
Je to LUKY .