Stránka 2 z 3
Re: Přehřívání motoru
Napísal:
Pon 4. Mar 2013, 18:49
od baffy
Že ty tam máš klimatizáciu
,lebo jedinú vec ktorú tam dokážem nájsť ,teda pokial sa bavíme o aute čo máš v profile je toto:
Re: Přehřívání motoru
Napísal:
Ned 17. Mar 2013, 18:59
od splatters
Problém vyriešený. Boli zoxidované rezistory, vyčistil som ich a voalá, sahara zapína normálne
Pravdepodobne budem kupovať nové a tiež aj relé (pre istotu) Ďakujem za pomoc
Re: Přehřívání motoru
Napísal:
Sob 27. Apr 2013, 4:19
od al.zavoral
|Ahoj vespolek. Tak jsem z toho jelen... pri kontrole jsem zjistil ze mam zadrenej motorek u vrtule na sahare - vrtule u ridice - saharu jsem vymenil , mel jsem jeste jednu doma a jal se zkouset.. zahřívám zahřívám , pořád se nic neděje , podle budiku na pristrojovce se voda mela davno varit - cca 115 stupnu - nicmene voda v hladici klidna jak volej a teprve za chvilku sepla vrtule u spolujezdce.. Tak ted nevím jestli se ze mě to auto nedelá prdel.
Mohl by mi prosim nekdo poradit. ?
Re: Přehřívání motoru
Napísal:
Ned 28. Apr 2013, 20:41
od snoopy
Čidla teploty jsou dvě - pro budíky a pro spínání sahary extra. Možná blbne jedno čidlo? Ideálně kdybys mohl změřit teplotu vody nezávislým měřidlem...
Tím, že je klidná hladina se nemůžeš řídit. Chladicí okruh je přetlakový a voda v něm při 100°C nevaří.
Re: Přehřívání motoru
Napísal:
Pia 10. Máj 2013, 5:32
od al.zavoral
jo jo , tak změřeno nezávislým měřidlem. Teplota na budiku na pristrojovce nad devadesati ,odhadem tak 98 , 105.. voda v chladici , v systemu 75 °C.. Takže si ze mě budik děla srandu. Poradil by někdo prosim kde najdu ty čidla , popřípadě jak se tohoto neduhu zbavit ?
Re: Přehřívání motoru
Napísal:
Pia 10. Máj 2013, 5:41
od viteon
čidla najdeš vpravo nahoře = Hledání
Re: Přehřívání motoru
Napísal:
Sob 11. Máj 2013, 20:12
od Marek
Mně blbnul budík teploměru kvůli špatnému kontaktu, ručička ukazovala maximum a po klepnutí do sdruženého přístroje spadla. Někdy cukala. Pomohlo očištění kontaktů na plošném spoji ve sdruženém přístroji. Dělal jsem to před asi rokem a teď se mi zdá, že mi občas zase ukazuje víc, než je teplota motoru. Klepání nepomáhá.
Jak jsi prosím Tě měřil teplotu v chladícím okruhu? Neměřil jsi jen teplotu v expanzce? Tam je voda po průchodu chladičem, tedy je vychlazená a pokud není dostatečný průtok přes termostat nebo chladič, je velká teplotní diference mezi motorem a chladičem.
Re: Přehřívání motoru
Napísal:
Ned 12. Máj 2013, 17:04
od al.zavoral
Ahoj , měl jsem bezdotykovej teplomer a meril jsem na hadicich , v chladici , proste vsude kde se dalo... s nastartovaným motorem aby bezela pumpa.
.. ja jsem totalni technickej antitalent.
ted prave laboruju nad tema cidlama..
Re: Přehřívání motoru
Napísal:
Ned 12. Máj 2013, 17:17
od Cvrček
Pumpa běží stále při nastartovaném motoru. Je přeci součástí rozvodů.
Re: Přehřívání motoru
Napísal:
Ned 12. Máj 2013, 18:27
od al.zavoral
No vsak prave proto jsem mel nastartovano pri mereni.
přehřátí motoru
Napísal:
Uto 16. Júl 2013, 21:50
od martintek23
Prosím o radu. Když jedu, ručička teploty mi vyleze cca na 100 stupňu. a rozsvítí se mi STOP a ještě červený puntík. Když jsem to nechal napojit na počítač ukazalo se že je špatné čidlo teploty vody. Tak jsem ho vyměnil a pořád stejné. Zjistil jsem že je tam ještě druhé čidlo. Tak jsem ho taky vyměnil. Po výměně obou čidel se mi stále rozsvěcí STOP. Nevím co mám dělat. Díky za každý nápad.
Re: přehřátí motoru
Napísal:
Str 17. Júl 2013, 6:44
od vavrisák
termostat?
Re: Přehřívání motoru
Napísal:
Str 17. Júl 2013, 7:32
od Verdom
Vyndej termostat a zkus jezdit bez něho. Otázka chvilky a uvidíš. Můžeš si ho doma na vařiči ve vodě otestovat, zda pokud se voda začně vařit otevírá. Nezapomeň potom pořádně odvzdušnit soustavu.
Re: Přehřívání motoru
Napísal:
Pia 28. Feb 2014, 18:02
od michal27089
Čaute sa neviem či som tu správne ale včera a dnes sa mi stalo,,hned za rána,,ked som sadol do auta a naštartoval tak sa mi hned spustili vetraky
neviete prosím čím to bude?Ďakujem za odpoveď.
Re: Přehřívání motoru
Napísal:
Štv 28. Júl 2016, 17:15
od Myšák
Ahoj, řeším jeden problém, a nevim si rady... Před časem mi praskla hadice přívodu topení přímo v tom kolenu v přepážce mezi kabinou a motorovým prostorem, ta byla vyměněna, auto jezdí ale od té doby úplně normálně ale pri delším stání na volnoběh( křižovatka, kolona) začne teplota stoupat k cca čárce která by měla značit 105 stupňů, pak sepnou sahary. Myslel jsem si že je špatné čidlo sahar ale tim to není, po výměně stejný problém, zkusil jsem i cidlo budíku, to samé. Zacal jsem mít podezření na termostat, po rozdělání jsem zjistil že těsnicí gumy na termostatu jsou roztrhané, po výměně za nový termostat to vypadá že se noc nezměnilo. Snažím se odvzdusnovat, na chladiči není problém ale na termostatu a hadicich chlazení to trvá dlouho než začne téct voda.
Takže za A) buď je chladící systém tak komplikovaný že se blbě odvzdušnuje ( dle mého velice nepravděpodobné)
B) prasklé těsnění pod hlavou - obávám se že nejpravděpodobnější, ale voda nemizí a ani v expanzní nádobce nic nebublá, a pri otevírání není cítit nějaký přetlak
C) vysokou teplotou poškozené čerpadlo - nevim z jakého materiálu je vrtule, a jeví se to jako nepravděpodobné, navíc při tom prasknutí tech hadic ani motor nerozsvitil Stop, jen byl v červeném poli ,