para z vyfuku

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

para z vyfuku

Poslaťod pavel » Str 30. Aug 2006, 8:15

Vzdy kdyz je vlhko nebo trochu zima (jako dnes po ranu) tak mi jde z vyfuku pomerne hodne pary, vidim oblacky pary za sebou kdyz stojim na semaforech, zadne auto v okoli tohle nedela. Upravi se to tak po 20 kilometrech az se motor zahreje. Mate nekdo s Xsarou podobnou zkusenost? Mozna bych mel dodat, ze mam trochu oleje v chladici. V autorizovanem servisu rekli at s tim zatim nic nedelam, ze motor zatim olejem potekly neni a ze horsi by to bylo naopak (voda v oleji) a ze na jare bych si mel nechat vymenit tesneni pod hlavou. Co vy na to?
Mam Xsaru 1.4i, 1999
pavel
 

Poslaťod GVG » Str 30. Aug 2006, 9:14

Buď klidnej. Počkej si na zimu a postav se za Felicii nebo něco podobného. To uvidí? páry jak z parní lokomotivy... :)
GVG
 

Poslaťod frgy » Str 30. Aug 2006, 15:32

Zdravím tak jak řekl GVG buď klidnej, já mám slu?ební Feldu jakmile je trochu zima kouří to jak blázen :lol: Na mé Xsaře to je taky ale v men?ím provedení.




99 1.8i 66kw červená metal. klima dovoz F
frgy
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 127
Registrovaný: Ned 12. Mar 2006, 21:11
Bydlisko: Přeštice
Vůz: Xsara 1.8i 1999, Škoda Fabia combi 1.4i 16V

Poslaťod Sbohem vąem » Str 30. Aug 2006, 15:46

V zimě se ti taky kouří od úst,tak proč by se nekouřilo s výfuku ?
Jde s toho taky teplý vzduch.
A to ?e to přestane po 20 km tak je to spí? tím,?e se oteplí okolní vzduch.
Pokud je to jako pára tak bych se tím vůbec nezabýval,jen kdyby ten kouř byl černý.
S tím těsněním pod hlavou bych neriskoval,existuje nějaká tepelná rozta?nost a tipnul bych si ,?e v zimě se ti to právě projeví je?tě víc.
A kdy? to má? vyměnit na jaře,tak jestli to nemá? jedno,jestli to vymění? teď nebo a? na jaře.
Pro svůj klid bych to vyměnil teď.Navíc jejich auto to není a a? se ti něco na tom posere tak dají od toho ruce pryč.
Je to jenom na tobě...
Sbohem vąem
 

Poslaťod Rope » Str 30. Aug 2006, 18:03

To je dobře, a? bude v zimě kosa, ujedu dvacet kilometrů a vzduch se "oteplí".
Nebude to snad tím ?e se vy výfuku vysrá?í ( vykondenzuje ) voda? Tím ?e ujede? dvacet kiláku, tak se asi vypaří.
Ztrácí se ti voda v chladicím systému?
Pokud né, tak se do hlavy nepou?těj, není to jen rozebrat a vyměnit těsnění, musí? nechat srovnat hĺavu (projistotu), u některých vozů je třeba vyměnit ?rouby, nedělej zbytečnosti. 8)
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Obrázok užívateľa
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5638
Registrovaný: Pon 1. Máj 2006, 17:58
Bydlisko: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Poslaťod CHiP » Str 30. Aug 2006, 19:11

úlně normálka, v zimě AXo čudí tak, ?e za ním není nic vidět :lol:. Nacouvávat doslova po slepu do průjezdu u domu, kam se Xsara vejde jenom se sklopenýma zrcátkama a navigací druhý osoby je docela adrenalinový zá?itek :lol:
Po prohřátí a vysu?ení výfukové soustavy to ji? nekouří.
Kouří takhle i naf?áci, ale výrazně krat?í dobu ne? benzíny :idea:
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod Sbohem vąem » Štv 31. Aug 2006, 13:38

Rope: Omlouvám se za ?patnou informaci s okolní teplotou,kdy? jsem nad tím pouva?oval víc tak ti dávám zapravdu,ale nic na tom nemění,?e se nic neděje a je to normální.
Na výměně toho těsnění,pokud by mě tohle někdo řekl v servisu a veděl bych ?e se mi ztrácí velké mno?ství oleje tak bych stím rozhodně něco dělal.?rouby stojí okolo 600 a? 800 kč sada,a těsnění okolo 1000 kč a pak sada těsnění i s gufery okolo 2000 kč,vím ,?e hlavy se rovnají,ale to nevím kolik stojí.Ale vím,?e se mů?e stát při srovnání hlav změna kompresního poměru válců a mů?e nastat jiný problém(zku?enost od Opla).
Zále?í i na financích a vá?nost poruchy.
Sbohem vąem
 

Poslaťod Rope » Štv 31. Aug 2006, 17:55

Srovnaní hlavy cca 200-300 kč.
Změna kompresního poměru? Rovná se pouze základna hlavy a v?e je v tisicinách a? desetinách milimetrů.
Hlava, zejména u vozu kde prdlo těsnění pod hlavou a do?lo k vyvaření, se musí hlava srovnat. Je to z toho důvodu ?e vysokýma teplotama se hlava jemně skroutí. Někdy pokud se to neudělá dojde k prdnutí těsnění znova.
Ka?dý dobrý motorář ti poví ?e pokud je podfouklé těsnění ( mezi kterýmikoliv kanálky) je lep?í "palici" srovnat.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Obrázok užívateľa
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5638
Registrovaný: Pon 1. Máj 2006, 17:58
Bydlisko: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Poslaťod Sbohem vąem » Pia 1. Sep 2006, 6:08

Ta zku?enost se změnou kompresního poměru není přímo ode mě,je to případ kamaráda,který má Kadeta,ale co pře?ně se tam stalo to u? nevím,jen jsem si vzpoměl,?e v tom bylo něco víc,ale kdy? tak vzpomínám,myslím,?e měl opak,?e se mu dostávala voda do oleje a to mu odrovnalo pístní krou?ky,pak rovnali hlavu ,vyměnili těsnění ale potom mu motor nejel jak má,u? jsi z toho moc nepamatuji,je u? to nějaký čas.
já jsem si komprese nechal změřit při 95 000 km a dopadl jsem na výbornou (1.8 16V).
zatím se mi nikdy nestalo,?e bych musel těsnění pod hlavou měnit a doufám,?e u toho dlouho zůstanu,zatím mi jen blbne ventilátor.
a co se týče spotřeby oleje tak zaznamenávám tak 3 dcl na 5000 km ,ale motor mám občas v 6000 ot.,tak asi tam je trochu vět?í spotřeba,ale je pravda,?e takovou spotřebu oleje jsem neměl ani u diesela.
Sbohem vąem
 

Poslaťod Rope » Pia 1. Sep 2006, 15:26

To s tou spotřebou oleje u 16V jsem sly?el i v servise, kdy? jsem se rozhodoval co koupit tak mi ?ef servisu řekl o tomto problému a u 8V zamrzání sítka. Pokud je to ov?em 3dcl na 5tkm tak to není děs.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Obrázok užívateľa
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5638
Registrovaný: Pon 1. Máj 2006, 17:58
Bydlisko: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Poslaťod pavel » Pon 4. Sep 2006, 12:55

Jak tu spotrebu oleje v decilitrech merite? Ja mam jen merku (bohuzel mam hodiny misto otackomeru a meraku oleje, apropos nevite kolik staji vymena hodin za otackomer?)
Xsara 1.4i, kratka, 5 dveri a zakladni vybava. r.v. 1999
pavel
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 13
Registrovaný: Štv 31. Aug 2006, 9:52

Poslaťod Sbohem vąem » Pon 4. Sep 2006, 17:57

Nijak,je to jen odhad podle měrky.Mám olej po horní rysku a po dovolené jsem měl úbytek oleje to u? jsem měl naje?děno cca 5000 km a tak jsem dolil asi 3dcl oleje a bylo to opět po horní rysku,ale je to + - mo?ná i 1 dcl.
Sbohem vąem
 

Poslaťod miskod » Uto 5. Sep 2006, 9:21

Kvido píše:Nijak,je to jen odhad podle měrky.Mám olej po horní rysku a po dovolené jsem měl úbytek oleje to u? jsem měl naje?děno cca 5000 km a tak jsem dolil asi 3dcl oleje a bylo to opět po horní rysku,ale je to + - mo?ná i 1 dcl.

Po hornu rysku olej nelievaj...Koledujes si o velmi vysoky tlak oleja...Najlepsie je to davat presne do polovice medzi obidvomi ryskami...
miskod
 


Späť na Motor - benzín

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 17 hostia