Ahoj, možná už tohle téma není na fóru zas tak horké, ale myslím, že bych pár slov k tomu taky mohl přiložit...
Nedávno jsem si koupil Xsaru, 1997 1,8 i 66 kW 8V a to, že motor topí je denní chleba. Je pravda, že pražskej provoz autu už vůbec nelabuží, ale Xsara se zatím pere dobře, vždy sepnou sahary... Tak to zatím neřeším, i když by to možná nebyl špatnej nápad. Auto mělo velkej servis po koupi, jinak běží jak hodinky až na občasný zakolísání otáček.
Mám zkušenosti s koncernovými auty a Fordem, poznatky s nehejbající se ručičkou potvrzuju. Myslím, že xsara má to chlazení na motor 1,8 dost poddimenzovaný, ale to vůbec neomlouvám to, že to není sajrajtem v trubkách apod... Možná se tam projevuje i fakt, že v motoru zrovna moc prostoru není a na mřížce chladiče je pouze malý množství otvorů oproti jiným značkám...
S autem zatím naprostá spokojenost co se týče stylu, ve kterým je vyroben. Konečně auto, do kterýho rád nasedám.
Ať nám to jezdí