startování za studena

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: startování za studena

Poslaťod ciki » Uto 3. Júl 2018, 18:43

Vsetko vyskusam zajtra rano a dam vediet, ako to dopadlo. Ano ta lambda ma 4 kable, bude asi vyhrievana. Ale ked je motor teply tak nerobi ziadne problemy, len to spominane zdochinanie po vyradeni rychlosti ked brzdim motorom. Benzinove cerpadlo sa mi komplet znicilo tuto zimu, ked mi vytiekol benzin z nadrze ale ja som isiel na LPG dalsich 300 km. V servise mi dali komplet nove benzinove cerpadlo aj s novym benzinovym filtrom, tak verim ze to cerpadlo je v poriadku. Po otoceni klucom do polohy 2 pocut zretelne cerpadlo nasavat benzin asi 3 sekundy, presne tak ako to robilo stare original cerpadlo.

-- přidáno stř 4. črc 2018, 10:19 --

Tak som vyskusal viackrat otocit klucikom, aj pootocit srob dorazu skrtiacej klapky o jednu celu otacku (pol otacky bolo malo) a vobec to nepomohlo. Prikladam aj video, ako vyzera spominany studeny start. Na videu vidno nasledovne kroky:
1. najprv som otocil klucikom do polohy 1, potom do polohy 2 a potom som ho otocil spat
2. zopakoval som krok 1, ale kluc som uz neotocil spat ale skusil nastartovat, motor chytil ale po cca pol sekunde aj zhasol
3. este dvakrat som sa pokusil nastartovat, ale motor hned zhasol
4. dalsi pokus som spravil tak, ze hned po nastartovani zacal pridavat plyn a pockal som s pridanym plynom par sekund. po pusteni plynu uz motor nezhasol
5. nasledne som motor zhasol ja klucom a posledne startovanie som spravil uplne bez plynu, auto uz chytilo normalne

Poznamka: Mal som otvorene dvere, preto tam pocut to pipanie a kilometre vlavo dole su prave, auto mame od roku 2001 od nova ako prvi majitelia.
Ak si date hlasnejsie video, budete pocut aj cerpadlo, ako cerpa benzin, toto je myslim v poriadku. Minuly rok som si taktiez nechal nastavit ventily v servise.

ciki
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 4
Registrovaný: Str 27. Jún 2018, 8:34
Bydlisko: Rimavská Sobota, Slovensko
Vůz: Citroen Xsara Hatchback, 1.4i 55kw, 2001, benzín + LPG

Re: startování za studena

Poslaťod mischo1990 » Str 1. Sep 2021, 21:47

Ahoj. Tak ako vyriešil si tento problém? Ja mám niečo podobné s mojou xsarou a vôbec netuším kde je problém. Nastartujem a auto zdoche za 3-4 sekundy.usim ho zohriať na plyne a potom udrží otáčky ale už nemá zvuk ako kedysi. Mámontovane LPG skúsim zájsť za mechanikom čo to montovali nech to dajú na DIAG a zistia čo s tým je. Pri teplom motore má nejaký divný voľnobeh ako keby steielala do výfuku...
mischo1990
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 83
Registrovaný: Sob 24. Mar 2012, 18:22
Bydlisko: HV
Vůz: Citroen Xsara Break 1.6i 99' + LPG 330 000km

Re: startování za studena

Poslaťod Franc.future » Ned 6. Mar 2022, 19:28

Ahoj mám podobný problém. Můj problém, moje 1.8 16V (6FZ) + LPG má špatný studený start.Když startuji skoro hned chytne, ale okamžitě chcípne, další a další pokusy běží trošku déle až nakonec se s kuckáním udrží a pak běží normálně. Nepomůže lehce přidat plyn! Hned následující pokus nastartovat je bezproblémový a okamžitý. I start třeba za dvě hodiny. Start na druhý den problém! Co jsem vše měnil - čidlo teploty chladiva, čidlo teploty nasávaného vzduchu, snímač polohy kliky, krokový motorek volnoběhu, sehnal jsem si druhou (jetou ) škrtící klapku, nechával jsem diagnostikovat vstřiky , dva lehce prosakovaly, tak jsem je vyměnil. Když už jsem u té diagnostiky tak na diagnostice žádný problém není. Měřil jsem tlak paliva a je v pořádku. Měnil jsem svíčky, dával jsem nový zapalovací modul. Koupil jsem nové čidlo podtlaku v sání ( s tím to jede ještě hůř, start stejný, ale navíc to kouří, střílí a nejde do otáček, jsou dva druhy těchto čidel já mám to pro mechanicky ovládaný plyn , prostě postaru lankem).Aby to nebylo vše tak když už tedy jedu tak cítím že motoru lehce kolísají otáčky nebo vynechává, je to jako by proti mě foukal nárazový vítr, ale lehce, a také se mi už třikrát stalo, že si auto z ničeho nic zdechlo a nešlo nastartovat nějakou dobu, dvakrát sem se nechal odtáhnout a jen co jsme dojeli do dílny (10km) tak sem ze srandy zkusil start a na drc. Potřetí nebyl kdo by mě odtáhl , tak jsem to trápil , hejbal kablama a vším možným, nepomohlo, ale když jsem točil startérem tak jakoby chytalo (startér točil rychleji než když by vubec nezapalovalo, až se nakonec povedlo nastartovat. Už mě ten francouskej miláček začíná srát :( , omlouvám se za takový román , ale chtěl sem napsat vše co jsem zkusil a vyměnil. Teď ještě čekám na nové relé palivového čerpadla. Umí někdo poradit? Může to dělat EGR ? čerpadlo vzduchu? Jo ještě jeden poznatek , rozkuchal jsem relé palivového čerpadla a když jsem to zkoušel, tak nastartuji (po přemlouvání ) pak zkusím hned další start a bez problémů , pak násilim při chcípnutém motoru odepnu cívku na relátku palivového čerpadla , je slyšet jak se v klapce přenastaví motorek volnoběhu a při pokusu nastartovat je zase problémový start i když předtím již start šel na drc. Takže přenastavením volnoběžného motorku vznikne problém se startem. Proč se motorek nastaví špatně? Jako by studený motor startoval bez sytiče ! díky za každou radu . Už mám nachystaný kanistr s benzínem a zapalovač !!

Více na: https://www.citroen-club.cz/forum-tema/picasso-1-8-16-v-studeny-start-6fz-101889?select=101890#message101890
Franc.future
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 2
Registrovaný: Ned 6. Mar 2022, 19:10
Bydlisko: Horka nad Moravou
Vůz: Xsara Picasso 1.8 16v + lpg

Predchádzajúci

Späť na Motor - benzín

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 17 hostia