Díky za názory.
Ano, ten odkaz to je ona. Ptal jsem se opraváře přímo v místě a řekl, že to udělá, ale pouze kvalitně - proto ta cena. Tím myslel vyměnit vše kolem toho, vč. např. šroubů, těsnění sacího a výf. potrubí, přebroušení hlavy a tlakové zkoušky. Prý má špatné zkušenosti s výměnou pouze těsnění, zrovna mu prý vrátili po týdnu auto, kde vyměnil právě jen těsnění a nic víc (praskl údajně šroub).
Navíc, když chci točit startérem, tak jednou to chytne hned a podruhé se startér kousne a musím s autem pohnout přes kvalt, tzn. mám podezření na nějaké přidření.
Auto mám u našich na chalupě a kdybych se do toho chtěl dát sám, musel bych si to nechat odtáhnout domů 60 km. Navíc nejsem tak dobrý mechanik, dělám si na autě jen jednodušší věci a tohle je pro mě vyšší dívčí.
Myslíte, že by šlo nějak diagnostikovat to přidření ? Třeba vyšroubovat svíčky a točit ráčnou motorem ?
Já bych se do té výměny klidně dal, ostatně mám knížku i s obrázky
, ale strach z komplikací typu "přidření něčeho" mi to nedovoluje
.