Stránka 2 z 6

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Sob 20. Feb 2010, 10:44
od milajda22
Taky bych se chtěl něco zeptat ohledně hlavy, nevim teda jestli je prasklá nebo je to jen tyěsnění, ale strácí se mi voda, na víčku oleje mechanik našel jemný šlem, ale říkal že by to mohlo být nějakou kondenzecí :?: (otřej to a zatím v pohodě) jenže když naplnim nádržku do max, tak po ujetí cca 1000km jsem zaze na min, kdy to vydrží tak 4000 km a pak začne pomalu klesat, olej ve vodě neni i když se ztrácí ale u 1.8 je to prý normální. Jinak nepociťuju žádné cukání, ztrátu výkonu, kolísající otáčky, přehřívání motoru , nejsou žádně loužičky pod autem kdyby unikala někde voda, prostě nic takže si myslím, že by to mohlo být to těsnění pod hlavou jsou moje doměnky správné? a neměla by se rozsvicovat kontrolka diagnostiky motoru, přece jenom by voda asi hodnoty měnila nebo ne?

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Sob 20. Feb 2010, 10:54
od rosta12345
buď se ti vodá tratí někudma jenom za tepla proto to nedělá loužičky a nebo by mohla jít přez vadné těsnění do spalovacího prostoru a to by mohlo jít poznat na svíčkách podle toho jak vypadají nebo by to mohlo odhalit když si necháš změřit tlaky,osobně chych začal tou první variantou a to že bych nechal pořádně zahřát motor a pak při nastartovaném motoru skusil hledat unik.

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Sob 20. Feb 2010, 11:07
od viteon
pokud jde voda do válců, tak by mohlo jít z výfuku víc páry než je obvyklé u studeného motor. Jak píše rosta, pokud někde utíká netěsností, tak to chce vyzkoušet na ohřátém motoru, kdy je kapalina natlakovaná ale na loužičky bych nespoléhal, na teplých hadicích,.... se rychle odpaří, kdysi jsem netěsnost odhalil podle map od modré kapaliny na netěsných místec. Hledej od chladiče až k topení :(

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Sob 20. Feb 2010, 11:17
od rosta12345
a taky kolem vodní pumpy

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Sob 20. Feb 2010, 11:24
od konqui
Zkus na zahřátém motoru otevřít opatrně víčko od chladiče a přidat plyn, sleduj jestli tam nejdou bublinky. Ale opatrně ať ti to nevystříkne do xichtu.

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Sob 20. Feb 2010, 22:01
od lafet
Ahojte. Jen pro kontrolu... Je normální u studeného motoru, když jde z výfuku vodní pára a odkápne pár kapek vody? Je to asi důsledek katalyzátoru, nebo se mýlím?

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Sob 20. Feb 2010, 22:03
od viteon
je to tak jak píšeš, kondenzovaná voda leze ven :D

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Sob 20. Feb 2010, 22:05
od Hubi
Ano, to je celkem normální v tomto studeném a vlhkém počasí. Je to vesměs skondenzovaná voda ve výfukovým potrubí. Když jsem loni v létě měnil střední a zadní díl, všiml jsem si, že je v zadním tlumiči, u spodního lemu dirka, ta je tam právě z těchto důvodů, aby mohla voda samovolně odtékat a nedrželo se ji tolik uvnitř.

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Ned 21. Feb 2010, 8:40
od Pety
lafet píše:Je normální u studeného motoru, když jde z výfuku vodní pára a odkápne pár kapek vody? Je to asi důsledek katalyzátoru, nebo se mýlím?


To dělají i auta bez katalyzátoru. Se vzduchem se do motoru nasává i vodní pára a ta pak ve výfuku kondenzuje, dokud není dostatečně horký.

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Pon 16. Aug 2010, 21:06
od PAVEL.K
když jsem měl prasklé těsnění pod hlavou, které pak bylo vyměněno, byla provedena kontrola hlavy, vyněněna vodní pumpa, rozvody, termostat, a voda se pořád ztrácí a v nádobce na vodu je tlak , co může být příčina? Po víměně těsnění mi odešla i jedna z lambda sond. Kdyby šla voda do spalovacího sistému šlo by to třeba poznat na emisich?

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Uto 17. Aug 2010, 8:49
od PAVEL.K
Ještě jsem se chtěl zeptat, když mi měnili těsnění pod hlavou, je potřeba po nejaké době hlavu znovu přitáhnout nebo ne? a pak jde nějak provést tlaková zkouška celého chladicého systému? , ne jen hlavy

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Uto 17. Aug 2010, 8:54
od snoopy
tlaková zkouška chladicího systému provést jde.

jak moc se ta voda ztrácí? Když nastartuješ ( a trochu přidáš plyn), jdou ti do nádržky bubliny?

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Uto 17. Aug 2010, 9:11
od PAVEL.K
tak třeba včera jsem dolil asi 1,5 dcl vody a před tím třeba 14 dní nic, pořád se voda držela asi tak kousek nad ryskou min.
a zda jsou bublinky to jsem nezkoušel, abych to zjistil tak mám oddělat víčko od nádržky na vodu , nastartovat a přidat lehce plyn?
Mě totiž nejde do hlavy, že když mi toto dělalo s tou vodou, že se ztrácela a nádržce byl tlak třeba i po dni co auto stálo a bylo mi měněno těsnění pod hlavou atd že to dělá pořád, jen voda se ztrácí o neco mín.

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Uto 17. Aug 2010, 9:27
od snoopy
no je blbost, aby se ti zrácela voda a přitom jsi měl natlakovaný okruh.
Ta voda se ztrácí nepravidelně? někdy je to dlouho OK a jindy trochu zmizí?
Jak byly ty vedra, tak se ti voda neztrácela a ztrácí se až teď, když je trochu "chladněji" ?

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Uto 17. Aug 2010, 9:38
od PAVEL.K
no prostě když oddělám viko od vody tak to udělá taky zvuk jako kdybych to otevřel když je to zahřáté, zda je to tlak či podtlak ti teď neřeknu.
Jinak voda se ztrácí nepravidelně, třeba jsem dolil vodu k rysce max a za dva dny voda klesla asi tak 1cm nad rysku min a tak se držela, to jsem si říkal že třeba tam bylo moc vody a tak to přepadem vyteklo ven. Tak jsem jezdil třeba 14 dní na jel na to 1000 km a pohoda a včera jsem se podíval a voda byla asi tak 1-1,5 cm pod ryskou min. Po dolití vody jsem pak najel asi tak 8 km a když jsem se dnes podíval tak voda držela a tlak po oddělání nebyl, ale možná bylo auto málo včera zahřáté. A když byli ty vedra tak voda držela, až ted jak se ochladilo