Prasklé těsnění pod hlavou

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Poslaťod miskod » Uto 17. Aug 2010, 10:42

Este by som asi vylucil ostatne veci ako motor. Radiator: Nezahmlieva sa ti okno aj ked das na neho fukat teply vzduch? Mas v poriadku reduktor LPG? Ona tam totiz ide voda z kurenia. Potom este vsetky hadice.
Ale pokial viem, tak je nejaky pripravok na meranie tesnosti okruhu. To ti ale blizsie povedia servisaci. Niekde tu som uz o tom cital.
Xsara 1.4i lpg
miskod
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 120
Registrovaný: Str 30. Máj 2007, 9:27
Bydlisko: Banska Bystrica / Praha
Vůz: C5 1, 1.8i lpg + xsara 1, 1.4i lpg

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Poslaťod PAVEL.K » Uto 17. Aug 2010, 11:04

tak regulátor lpg mi byl měněn asi tak před třemi měsíci a plyn je vyštelován, jako voda tekla z hadice od plynu, ale to už je dávno opravené a co byli spoje hadic tak jsem je ještě dotáhl, kdyby náhodou. co se týká toho topení a mlžení oken dnes vyzkouším a dám vědět,
PAVEL.K
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 146
Registrovaný: Str 23. Sep 2009, 21:22
Bydlisko: Olomoucký kraj
Vůz: citroen xsara, 1.4i rok 2004 benzín překopanej na plyn

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Poslaťod snoopy » Uto 17. Aug 2010, 11:49

mě to přijde jako prasklé topení nebo netěsnost na tomto okruhu - nemusí být nutně vadný radiátor, ale cokoliv "za kohoutem". Když je teplo a netopí se, tak ti voda nemizí, protože do topení je uzavřený okruh. Když auto zatopí, tak voda začne mizet...

Zkus to - dolej na rysku max, nastartuj nebo se projeď s teplotou staženou na minimum, aby se kohout topení neotevíral. Pak zkontroluj vodu a pak to stejné opakuj s topením naplno...
Xsara Picasso 1.8v r.v.2003 "Bublina" - RIP
Grand C4 Picasso 1.6HDI r.v.2012 "Blueberry" - GoodBye
Xsara II 1.6i r.v.2003 "Frosty"
VW Touran 1.5TSI r.v. 2023
(jména autům vymýšlí naše děti :-) )
Obrázok užívateľa
snoopy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 1601
Registrovaný: Str 8. Júl 2009, 13:17
Bydlisko: Praha 4 Újezd
Vůz: Xsara II 1.6i r.2003

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Poslaťod PAVEL.K » Uto 17. Aug 2010, 11:53

dobrá vyzkouším a dám vědět
PAVEL.K
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 146
Registrovaný: Str 23. Sep 2009, 21:22
Bydlisko: Olomoucký kraj
Vůz: citroen xsara, 1.4i rok 2004 benzín překopanej na plyn

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Poslaťod miskod » Uto 17. Aug 2010, 12:42

snoopy píše:mě to přijde jako prasklé topení nebo netěsnost na tomto okruhu - nemusí být nutně vadný radiátor, ale cokoliv "za kohoutem". Když je teplo a netopí se, tak ti voda nemizí, protože do topení je uzavřený okruh. Když auto zatopí, tak voda začne mizet...

Zkus to - dolej na rysku max, nastartuj nebo se projeď s teplotou staženou na minimum, aby se kohout topení neotevíral. Pak zkontroluj vodu a pak to stejné opakuj s topením naplno...


Toto mi pride ako hlupost. Do radiatora ide voda vzdy. Tym cudlikom akurat nastavujes ci vzduch do kabiny ti ide okolo radiatora alebo nie. Mne pred mesiacom prdol radiator a voda vytiekla aj ked bolo kurenie vypnute.
Xsara 1.4i lpg
miskod
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 120
Registrovaný: Str 30. Máj 2007, 9:27
Bydlisko: Banska Bystrica / Praha
Vůz: C5 1, 1.8i lpg + xsara 1, 1.4i lpg

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Poslaťod rosta12345 » Uto 17. Aug 2010, 13:16

přesně tak před topením žádný ventil není ,ještě bych to chvíli posledoval po opravě to mohlo být třeba špatně odvzdušněné a proto ti ta hladina mohla klesnout :?: a nebo jak píšou ostatní vodní pumpa,radiátor :?: a co blok kontrolovali ho při opravě jestli není křivý eventuelně jestli nejsou utopené vložky pokud je teda tenhle moto má :?:
EX: Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009 Obrázok
Obrázok užívateľa
rosta12345
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1948
Registrovaný: Sob 6. Jún 2009, 19:07
Bydlisko: Dolní Domaslavice
Vůz: EX:Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Poslaťod PAVEL.K » Uto 17. Aug 2010, 13:24

ted jsem se byl ptát mechanika co mi to dělal a říkal že to muže být víčkem co je na vodu, že by tam měl být nějaký ventyl co ten vzduch odpustí a že muže ten ventil nefungovat, a pak se to chová jak papiňák a vzduch si hledá cestu ven a najde si to někde kde je slabší spoj hadice.
jinak vodní pumpa je dávaná nová, hlava byla na tlakovce, zarovnaná atd i ventyli nebo co říkal, dával i nové šouby na hlavu,
PAVEL.K
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 146
Registrovaný: Str 23. Sep 2009, 21:22
Bydlisko: Olomoucký kraj
Vůz: citroen xsara, 1.4i rok 2004 benzín překopanej na plyn

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Poslaťod Stančík » Ned 5. Dec 2010, 18:35

Nejdem zakladať nové vlákno: Vo štvrtok sa mi voda zohriala na 120 stupnov.Pozriem na chladič a studený,dedukoval som že je motor zavzdušnený.Urobil som,v chladiči bolo dosť vody.No termostat neotvoril.Zistil som že neotvára vobec.Čo ma zarazilo,že pod termostatom nebola chladiace kvapalina.Vymenil som za iný, a odvzušnoval som,ale ouha už to nešlo,z ventilu kúrenia len sporadicky vytiekla voda a z hlavy už vobec nie ,hadica vedúca z komory termostatu bola studená,voda začala nebezpečnč stúpať a zrazu prudko stúpla hladina kvapaliny hore až vyrazila von.Z výfuku nebolo cítiť fridex, nemalo čo tlakovať lebo pravdepodobne v hlave valcov nebola kvapalina a to bola asi aj príčina že odišlo čidlo na termostate.Čo myslíte bude na vine vodná pumpa,alebo tesnenie pod hlavou? Mohla sa tou teplotou skríviť aj hlava? A ešte niečo..... vyrovnávacia nádržka na chladiči je z UH a je zložená z dvoch častív hornej tretine a práve tade mi uniká kvapalina.Dá sa to zlepiť?
Xsara1,rv99,1,8i,benzín,coupe,bez klimy
Stančík
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 131
Registrovaný: Sob 4. Okt 2008, 20:12
Bydlisko: Banská Bystrica-Sásová
Vůz: X1,1999,1,8i,benzín,66kW,čierne coupe,bez klimy

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Poslaťod viteon » Ned 5. Dec 2010, 18:42

kup novou, lepidlo tlak neudrží, a ani svaření nevěřím. Starší nemůže být drahá
Obrázok užívateľa
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 3765
Registrovaný: Pia 15. Júl 2005, 8:46
Bydlisko: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Poslaťod Vypravci125 » Ned 5. Dec 2010, 23:35

No a nemohl ti zamrznout chladíč? Tady u nás bylo ve čtvrtek ráno skoro s -20°C
Obrázok
Obrázok užívateľa
Vypravci125
Xsamarád
Xsamarád
 
Príspevky: 76
Registrovaný: Štv 15. Okt 2009, 21:47
Bydlisko: u Blaníka - rytíři stále chrní...
Vůz: Xsara II 1,6i 16V, 80kW, 2004, stříbrná

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Poslaťod Stančík » Pon 6. Dec 2010, 15:19

nezamrzla,ono to presakovanie sa tým viac zvačšuje. Apropo,nie je nádržka pevne a nerozoberatelne spojená s chladičom?
Xsara1,rv99,1,8i,benzín,coupe,bez klimy
Stančík
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 131
Registrovaný: Sob 4. Okt 2008, 20:12
Bydlisko: Banská Bystrica-Sásová
Vůz: X1,1999,1,8i,benzín,66kW,čierne coupe,bez klimy

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Poslaťod baffy » Pon 6. Dec 2010, 16:56

Asi máš pravdu.Je to jeden kus aspoň podla obj.čísla.Neviem či by to šlo z nejakého použitého chladiča oddeliť
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Obrázok užívateľa
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5184
Registrovaný: Sob 6. Jan 2007, 20:31
Bydlisko: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Poslaťod Verdom » Pon 3. Jan 2011, 9:03

Ano je to jeden kus a slepit to vesměs nejde.
A naroubovat z jinýho chladiče taky ne.
Ideál je vyměnit za netekoucí.
Co se týče těsnění tak jsem to řešil taky
viewtopic.php?t=3603&p=41201#p41201
A dnes pohoda.

Jednou jsem tekoucí chladič řešil u fáva.
Nasypal jsem do toho u pumpy mletý kafe. 8)
A pak jsem na to najel ještě asi 15 tis a neteklo to.
Pak šel z domu tak nevim, ale v kufru to vonělo jak v pražírnách.
.Obrázok
Obrázok užívateľa
Verdom
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 714
Registrovaný: Pia 9. Sep 2005, 10:22
Bydlisko: Jablonec n.N
Vůz: Xsara I 1.4 break, Peugeot 308SW Vti

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Poslaťod rasto.p » Štv 17. Feb 2011, 18:15

Tak a mám aj ja problém , kontrolujem stav kvapalín a voda nikde . Kontrolujem olej a mierka biela .
Tak zájdem do servisu a oni na mňa .,, V lepšom prípade prasknuté tesnenie pod hlavou "
A už aj počítal :
tesnenie pod hlavu 35 e
rozvody 70 e
vodná pumpa 44 e
tesnenie ostatné 20 e
sviečky 12 e
olej 28 e
filtre 9 e
brúsenie a tlak. hlavy 30 e
práca 120 e
suma sumárum cca 368 e
Takže takáto správa ma vôbec nepotešila , neviem čo mám robiť .
Sú tieto ceny normálne ? čo si o tom myslíte ?
Picasso 1,8 16V 2002
Strieborná metalíza
Obrázok užívateľa
rasto.p
Xsamarád
Xsamarád
 
Príspevky: 81
Registrovaný: Sob 1. Mar 2008, 13:15
Bydlisko: PU - SK

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

Poslaťod rosta12345 » Štv 17. Feb 2011, 18:28

ja bych řek že celkem jo
EX: Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009 Obrázok
Obrázok užívateľa
rosta12345
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1948
Registrovaný: Sob 6. Jún 2009, 19:07
Bydlisko: Dolní Domaslavice
Vůz: EX:Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009

PredchádzajúciĎalší

Späť na Motor - benzín

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 11 hostia