Stránka 3 z 6

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Uto 17. Aug 2010, 10:42
od miskod
Este by som asi vylucil ostatne veci ako motor. Radiator: Nezahmlieva sa ti okno aj ked das na neho fukat teply vzduch? Mas v poriadku reduktor LPG? Ona tam totiz ide voda z kurenia. Potom este vsetky hadice.
Ale pokial viem, tak je nejaky pripravok na meranie tesnosti okruhu. To ti ale blizsie povedia servisaci. Niekde tu som uz o tom cital.

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Uto 17. Aug 2010, 11:04
od PAVEL.K
tak regulátor lpg mi byl měněn asi tak před třemi měsíci a plyn je vyštelován, jako voda tekla z hadice od plynu, ale to už je dávno opravené a co byli spoje hadic tak jsem je ještě dotáhl, kdyby náhodou. co se týká toho topení a mlžení oken dnes vyzkouším a dám vědět,

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Uto 17. Aug 2010, 11:49
od snoopy
mě to přijde jako prasklé topení nebo netěsnost na tomto okruhu - nemusí být nutně vadný radiátor, ale cokoliv "za kohoutem". Když je teplo a netopí se, tak ti voda nemizí, protože do topení je uzavřený okruh. Když auto zatopí, tak voda začne mizet...

Zkus to - dolej na rysku max, nastartuj nebo se projeď s teplotou staženou na minimum, aby se kohout topení neotevíral. Pak zkontroluj vodu a pak to stejné opakuj s topením naplno...

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Uto 17. Aug 2010, 11:53
od PAVEL.K
dobrá vyzkouším a dám vědět

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Uto 17. Aug 2010, 12:42
od miskod
snoopy píše:mě to přijde jako prasklé topení nebo netěsnost na tomto okruhu - nemusí být nutně vadný radiátor, ale cokoliv "za kohoutem". Když je teplo a netopí se, tak ti voda nemizí, protože do topení je uzavřený okruh. Když auto zatopí, tak voda začne mizet...

Zkus to - dolej na rysku max, nastartuj nebo se projeď s teplotou staženou na minimum, aby se kohout topení neotevíral. Pak zkontroluj vodu a pak to stejné opakuj s topením naplno...


Toto mi pride ako hlupost. Do radiatora ide voda vzdy. Tym cudlikom akurat nastavujes ci vzduch do kabiny ti ide okolo radiatora alebo nie. Mne pred mesiacom prdol radiator a voda vytiekla aj ked bolo kurenie vypnute.

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Uto 17. Aug 2010, 13:16
od rosta12345
přesně tak před topením žádný ventil není ,ještě bych to chvíli posledoval po opravě to mohlo být třeba špatně odvzdušněné a proto ti ta hladina mohla klesnout :?: a nebo jak píšou ostatní vodní pumpa,radiátor :?: a co blok kontrolovali ho při opravě jestli není křivý eventuelně jestli nejsou utopené vložky pokud je teda tenhle moto má :?:

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Uto 17. Aug 2010, 13:24
od PAVEL.K
ted jsem se byl ptát mechanika co mi to dělal a říkal že to muže být víčkem co je na vodu, že by tam měl být nějaký ventyl co ten vzduch odpustí a že muže ten ventil nefungovat, a pak se to chová jak papiňák a vzduch si hledá cestu ven a najde si to někde kde je slabší spoj hadice.
jinak vodní pumpa je dávaná nová, hlava byla na tlakovce, zarovnaná atd i ventyli nebo co říkal, dával i nové šouby na hlavu,

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Ned 5. Dec 2010, 18:35
od Stančík
Nejdem zakladať nové vlákno: Vo štvrtok sa mi voda zohriala na 120 stupnov.Pozriem na chladič a studený,dedukoval som že je motor zavzdušnený.Urobil som,v chladiči bolo dosť vody.No termostat neotvoril.Zistil som že neotvára vobec.Čo ma zarazilo,že pod termostatom nebola chladiace kvapalina.Vymenil som za iný, a odvzušnoval som,ale ouha už to nešlo,z ventilu kúrenia len sporadicky vytiekla voda a z hlavy už vobec nie ,hadica vedúca z komory termostatu bola studená,voda začala nebezpečnč stúpať a zrazu prudko stúpla hladina kvapaliny hore až vyrazila von.Z výfuku nebolo cítiť fridex, nemalo čo tlakovať lebo pravdepodobne v hlave valcov nebola kvapalina a to bola asi aj príčina že odišlo čidlo na termostate.Čo myslíte bude na vine vodná pumpa,alebo tesnenie pod hlavou? Mohla sa tou teplotou skríviť aj hlava? A ešte niečo..... vyrovnávacia nádržka na chladiči je z UH a je zložená z dvoch častív hornej tretine a práve tade mi uniká kvapalina.Dá sa to zlepiť?

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Ned 5. Dec 2010, 18:42
od viteon
kup novou, lepidlo tlak neudrží, a ani svaření nevěřím. Starší nemůže být drahá

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Ned 5. Dec 2010, 23:35
od Vypravci125
No a nemohl ti zamrznout chladíč? Tady u nás bylo ve čtvrtek ráno skoro s -20°C

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Pon 6. Dec 2010, 15:19
od Stančík
nezamrzla,ono to presakovanie sa tým viac zvačšuje. Apropo,nie je nádržka pevne a nerozoberatelne spojená s chladičom?

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Pon 6. Dec 2010, 16:56
od baffy
Asi máš pravdu.Je to jeden kus aspoň podla obj.čísla.Neviem či by to šlo z nejakého použitého chladiča oddeliť

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Pon 3. Jan 2011, 9:03
od Verdom
Ano je to jeden kus a slepit to vesměs nejde.
A naroubovat z jinýho chladiče taky ne.
Ideál je vyměnit za netekoucí.
Co se týče těsnění tak jsem to řešil taky
viewtopic.php?t=3603&p=41201#p41201
A dnes pohoda.

Jednou jsem tekoucí chladič řešil u fáva.
Nasypal jsem do toho u pumpy mletý kafe. 8)
A pak jsem na to najel ještě asi 15 tis a neteklo to.
Pak šel z domu tak nevim, ale v kufru to vonělo jak v pražírnách.

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Štv 17. Feb 2011, 18:15
od rasto.p
Tak a mám aj ja problém , kontrolujem stav kvapalín a voda nikde . Kontrolujem olej a mierka biela .
Tak zájdem do servisu a oni na mňa .,, V lepšom prípade prasknuté tesnenie pod hlavou "
A už aj počítal :
tesnenie pod hlavu 35 e
rozvody 70 e
vodná pumpa 44 e
tesnenie ostatné 20 e
sviečky 12 e
olej 28 e
filtre 9 e
brúsenie a tlak. hlavy 30 e
práca 120 e
suma sumárum cca 368 e
Takže takáto správa ma vôbec nepotešila , neviem čo mám robiť .
Sú tieto ceny normálne ? čo si o tom myslíte ?

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Štv 17. Feb 2011, 18:28
od rosta12345
ja bych řek že celkem jo