Stránka 4 z 6

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Ned 13. Mar 2011, 17:08
od gotsha
ahoj,má někdo utahovací momenty??

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Pon 14. Mar 2011, 13:59
od ludva49
XSARA- JAK NA TO
Benzínové motory řady TU 3-1,4i

šroub hlavy válců/ hliník. blok/
stupen 1- 20 Nm
stupen 2- dotáhnout o úhel 240 stupnů

šroub hlavy válců/ litina blok/
stupen 1- 20 Nm
stupen 2 -dotáhnout o úhel 120 stupnů
stupen 3 -dotáhnout o ůhel 120 stupnů
Matka víka hlavy válců 16 Nm

Olej v chladicí kapalině

PoslaťNapísal: Sob 14. Máj 2011, 18:09
od jarmat2
Právě sem dokončil opravu motoru kde jsem zjistil že se mi do chladicí kapaliny dostává olej a vzniká z toho kaše dost hnusná. závada byla prasklé těsnění pod hlavou-takže vše nové tj. pod hlavu,výfuk,sání,víčko atd cena za vše 1000kč+výměna oleje+ filtr 1000kč+zabroušení hlavy +natlakování 1000kč a práce 0kč v tom je ta výhoda kdyš je v rodině automechanik který to dělá výborně. Pak je třeba vydělat termostat nalit tam vodu s jedlou sodou a zahřát motor aš je voda dost horká a hned vypustit ven a znovu nalít vodu se sodou ale pozor ne studenou jinak je zle musí se nalít horká voda a takle to dělat dokut většina humusu nevyteče,dělal sem to 4krát potom uš to bylo docela dobré ale ještě to později zopakuji aspoň jednou.

-- přidáno ned kvě 15, 2011 3:09 pm --

Právě mi dovezli autíčko po opravě těsnění pod hlavou a kdyš sem se koukal na staré těsnění tak sem nevěřil svím očím jak je hnusné a popraskané a to mám najeto jen 136000km,švára říkal že to je normální věc. Těd ještě sem tam vypustit vodu po zahřátí aš poteče čistá s motoru ale bude to dlouho trvat neš se celí systém pročistí.Doufám že to zas pár km vydrží jinak celkově spokojen.

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Pon 8. Apr 2013, 21:18
od Thomas11
Jen se zeptám, dávali jste obyč plechové těsnění nebo nějaké jiné spešl?
Díky

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Uto 9. Apr 2013, 8:31
od rosta12345
plechové pod hlavu :?:

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Str 10. Apr 2013, 19:59
od Thomas11
Tak kovové.

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Str 10. Apr 2013, 20:22
od rosta12345
nemůžu si pomoct ,ale co jsem zatím viděl těsnění pod hlavu tak všechny byly z klingeritu nebo jak se to jmenuje, možná budou existovat nějaké hliníkové ale to bude nějaký superextratuning

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Str 10. Apr 2013, 20:30
od Kleki
Dnes sa už u väčšiny nových motorov používajú plechové tesenia pod hlavu. Plech je vo viacerých tenkých vrstvách s prelismi a je potiahnutý tenkou vrstvou tesniacej hmoty.

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Str 10. Apr 2013, 20:45
od rosta12345
tak to se potom omlouvám za mystifikaci :oops: hold jsem se zatím hrabal v samých starých křápech

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Štv 2. Jan 2014, 16:00
od laci
Zdravím všetkých..chcem sa opytať či vie niekto aká je hrúbka originálneho tesnenia pod hlavu? xsara 1.4i r.v2000
Trocha som to hľadal ..ale nič.

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Štv 2. Jan 2014, 18:05
od baffy
Asi takto? :D

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Štv 2. Jan 2014, 22:12
od laci
Ano asi tak ..vďaka moc ..

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Ned 12. Jan 2014, 17:12
od laci
Objednal som tesnenie pod hlavu , má ale hrúbku 1,50 mm neviem . predajca tvrdil že by to problem nemal byť.
Keby že je tenšie tak áno..či reku viete k tomu niečo dodať..dík...

Mimochodom chistám sa ho vymeniť v sobotu .ešte k nastaveniu ventilov .Viem ako sa nastavujú ale s ktorej strany je prví valec to neviem sorry...ale myslím ľavý..?!

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Ned 12. Jan 2014, 17:55
od ladin
...taky myslím že levý (od rozvodů) je první.

Re: Prasklé těsnění pod hlavou

PoslaťNapísal: Ned 12. Jan 2014, 19:09
od zlj
Je celkem jedno,který je první,ale jeto jak říkáte.Výměnou těsnění pod hlavou ventily nerozhodíš je to OHC.