Stránka 1 z 5
Vstřikování
Napísal:
Uto 10. Nov 2009, 21:41
od Roony
Ahoj,mohli byste mi osvětlit jak má Xsara řešené vstřikování ??? kamarád má Xsaru 1,4 myslím že z 97. a říká že tam má jen 5 jehel které tam vstříknou palivo se vzduchem a výfukový ventil,je to možné ??? Já pořád žiju v tom že tam musí být sací ventil a výfukový a že se palivo vstřikuje do toho sacího.
Díky za odpověd.
Re: Vstřikování
Napísal:
Uto 10. Nov 2009, 22:03
od mio
Kamarád to má nějaké pomatené
,1.4 je klasika .Je to přesně jak píšeš ty.
Re: Vstřikování
Napísal:
Uto 10. Nov 2009, 23:00
od Roony
A existuje vstřikování na ten způsob ???
Re: Vstřikování
Napísal:
Str 11. Nov 2009, 2:03
od snoopy
určitě existuje. Nevím, jestli 5 jehel, to mi přijde nějaké divné číslo. na jedne válec je to moc, na čtyři je to zase liché číslo...
Ale technologicky jsou to motory s přímým vstřikem. Obecně známé jsou FSI od VW (ikdyž nebyly první, spíš až tak poslední, ale dělají jim reklamu).
Re: Vstřikování
Napísal:
Str 11. Nov 2009, 10:52
od rosta12345
i motory s přímým vstřikem musí mít sací ventil jak by se tam jinak dostal vzduch? hlavní rozdíl je tam ten že vstřikovací ventil vstřikuje benzín přímo do válce u nepřímého vstřikování to stříká do saciho potrubí nebo do sacího kanálu v hlavě,5 vstřik se u některých 4válců používal jako sytič
Re: Vstřikování
Napísal:
Str 11. Nov 2009, 12:17
od mio
JJ pravda , pravda , mam pocit že ten pátý "vstřik"(jestli se to tak nazývá) v sání byl ve starších "mechanických stříkačkách" (Ford XR3i , golf I GTI atd.)
Re: Vstřikování
Napísal:
Str 11. Nov 2009, 13:13
od Pety
Jetta mi stříkala přímo na sací ventily (taky startovala dřív, než se motor překulil jednou dokola přes všechny válce, žádné jiné auto mi tohle nikdy nedokázalo) a pátý vstřik byl jako sytič ve společném sacím potrubí. Byl to motor 1.8 i 66 kW, se spotřebou 6,6 byl zlatej...
Re: Vstřikování
Napísal:
Str 11. Nov 2009, 15:03
od rosta12345
jo takhle to mívají dělané vícebodové nepřímé vstřikování to je ta varianta vstřikování do sacího kanálku v hlavě (ten prostor kolem ventilu jsem taky považoval jako sací kanálek)
Re: Vstřikování
Napísal:
Str 11. Nov 2009, 19:27
od Roony
Pánové nemáte někdo schématické rozkreslení nebo fotku motoru Xsary 1,4 Mark I ,protože já už nevím jak mu mám vysvětlit že prostě ten sací ventil tam má a že nemá jen výfukový,děkuji. =0)
Re: Vstřikování
Napísal:
Štv 12. Nov 2009, 9:49
od rosta12345
obrázek sice nemám ale tady jsou data nastavení pro sací a výfukový ventil takže z toho vyplývá že tam jsou oba
Re: Vstřikování
Napísal:
Štv 12. Nov 2009, 21:04
od jan452
1 - nasávací ventil DIAM 36,8
2 - výfukový ventil DIAM 29,4
Re: Vstřikování
Napísal:
Ned 15. Nov 2009, 20:47
od Roony
Děkuju moc ,jenom ještě jedna věc, nevíte kolik mají průměr vstřikovací jehly do 1,4 ??? na internetu to nějak nemůžu najít.
Re: Vstřikování
Napísal:
Ned 15. Nov 2009, 21:41
od mio
Hmm ses do toho nějak obul? Chceš dávat větší kamarádovi?? Budeš muset zjistit číslo bosch na vstřiku a pak přes google vyhledat info.Alespoň já to tak dělám když potřebuji info o čidlech,snímači nebo o naftových vstřikach.ON není vstřik jako vstřik, to víš francouzi , může být více typů.Chce to chvíli hledat a překládat stránky, ale zatím se vždy povedlo
.
Re: Vstřikování
Napísal:
Ned 15. Nov 2009, 22:11
od Roony
Mě jde o to zkusit vypočítat výkon čerpadla\kompresoru který by dokázal vstříknout 350ccm řekněme 3000x za minutu trubickama o prumeru jehel co jsou ve Xsaře,protože mi je pořád říkáno že tam má dva výfukové ventily a směs (benzin a vzduch) jsou tam přiváděny jen jehlama. S takovýmhle vstřikováním jsem se ještě nesetkal a nepřijde mi že by existovalo kor u auta z 98.=0)
Re: Vstřikování
Napísal:
Ned 15. Nov 2009, 22:24
od mio
Promiň ale je to blázen.
Nechápu
Jeden tenhle motor mam rozhozený v garáži je úplně stejný KLASIKA jen to je jednobod s Citroenu ZX .Jestli chceš můžu tě ho nafotit, ale jak na to koukam stejně tě to asi bude k ničemu. Kamarád je asi jak se říká nevěřící Tomáš.Je tak zahleděný do vlastní lži až tomu sám věří.
Nebo má prototyp
.Neřekl ti náhodou taky výkon ?? Počítám na 1.4 to bude minimálně 200 PS a 300 NM