Stránka 1 z 5

Vstřikování

PoslaťNapísal: Uto 10. Nov 2009, 21:41
od Roony
Ahoj,mohli byste mi osvětlit jak má Xsara řešené vstřikování ??? kamarád má Xsaru 1,4 myslím že z 97. a říká že tam má jen 5 jehel které tam vstříknou palivo se vzduchem a výfukový ventil,je to možné ??? Já pořád žiju v tom že tam musí být sací ventil a výfukový a že se palivo vstřikuje do toho sacího.

Díky za odpověd.

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Uto 10. Nov 2009, 22:03
od mio
Kamarád to má nějaké pomatené :mrgreen: ,1.4 je klasika .Je to přesně jak píšeš ty.

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Uto 10. Nov 2009, 23:00
od Roony
A existuje vstřikování na ten způsob ???

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Str 11. Nov 2009, 2:03
od snoopy
určitě existuje. Nevím, jestli 5 jehel, to mi přijde nějaké divné číslo. na jedne válec je to moc, na čtyři je to zase liché číslo...

Ale technologicky jsou to motory s přímým vstřikem. Obecně známé jsou FSI od VW (ikdyž nebyly první, spíš až tak poslední, ale dělají jim reklamu).

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Str 11. Nov 2009, 10:52
od rosta12345
i motory s přímým vstřikem musí mít sací ventil jak by se tam jinak dostal vzduch? hlavní rozdíl je tam ten že vstřikovací ventil vstřikuje benzín přímo do válce u nepřímého vstřikování to stříká do saciho potrubí nebo do sacího kanálu v hlavě,5 vstřik se u některých 4válců používal jako sytič

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Str 11. Nov 2009, 12:17
od mio
JJ pravda , pravda , mam pocit že ten pátý "vstřik"(jestli se to tak nazývá) v sání byl ve starších "mechanických stříkačkách" (Ford XR3i , golf I GTI atd.)

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Str 11. Nov 2009, 13:13
od Pety
Jetta mi stříkala přímo na sací ventily (taky startovala dřív, než se motor překulil jednou dokola přes všechny válce, žádné jiné auto mi tohle nikdy nedokázalo) a pátý vstřik byl jako sytič ve společném sacím potrubí. Byl to motor 1.8 i 66 kW, se spotřebou 6,6 byl zlatej...

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Str 11. Nov 2009, 15:03
od rosta12345
jo takhle to mívají dělané vícebodové nepřímé vstřikování to je ta varianta vstřikování do sacího kanálku v hlavě (ten prostor kolem ventilu jsem taky považoval jako sací kanálek)

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Str 11. Nov 2009, 19:27
od Roony
Pánové nemáte někdo schématické rozkreslení nebo fotku motoru Xsary 1,4 Mark I ,protože já už nevím jak mu mám vysvětlit že prostě ten sací ventil tam má a že nemá jen výfukový,děkuji. =0)

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Štv 12. Nov 2009, 9:49
od rosta12345
obrázek sice nemám ale tady jsou data nastavení pro sací a výfukový ventil takže z toho vyplývá že tam jsou oba
Obrázok

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Štv 12. Nov 2009, 21:04
od jan452
1 - nasávací ventil DIAM 36,8
2 - výfukový ventil DIAM 29,4

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Ned 15. Nov 2009, 20:47
od Roony
Děkuju moc ,jenom ještě jedna věc, nevíte kolik mají průměr vstřikovací jehly do 1,4 ??? na internetu to nějak nemůžu najít.

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Ned 15. Nov 2009, 21:41
od mio
Hmm ses do toho nějak obul? Chceš dávat větší kamarádovi?? Budeš muset zjistit číslo bosch na vstřiku a pak přes google vyhledat info.Alespoň já to tak dělám když potřebuji info o čidlech,snímači nebo o naftových vstřikach.ON není vstřik jako vstřik, to víš francouzi , může být více typů.Chce to chvíli hledat a překládat stránky, ale zatím se vždy povedlo :D .

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Ned 15. Nov 2009, 22:11
od Roony
Mě jde o to zkusit vypočítat výkon čerpadla\kompresoru který by dokázal vstříknout 350ccm řekněme 3000x za minutu trubickama o prumeru jehel co jsou ve Xsaře,protože mi je pořád říkáno že tam má dva výfukové ventily a směs (benzin a vzduch) jsou tam přiváděny jen jehlama. S takovýmhle vstřikováním jsem se ještě nesetkal a nepřijde mi že by existovalo kor u auta z 98.=0)

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Ned 15. Nov 2009, 22:24
od mio
Promiň ale je to blázen. :mrgreen: Nechápu :mrgreen: Jeden tenhle motor mam rozhozený v garáži je úplně stejný KLASIKA jen to je jednobod s Citroenu ZX .Jestli chceš můžu tě ho nafotit, ale jak na to koukam stejně tě to asi bude k ničemu. Kamarád je asi jak se říká nevěřící Tomáš.Je tak zahleděný do vlastní lži až tomu sám věří. :mrgreen:Nebo má prototyp :shock: .Neřekl ti náhodou taky výkon ?? Počítám na 1.4 to bude minimálně 200 PS a 300 NM :wink: