Vstřikování

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Vstřikování

Poslaťod Roony » Ned 15. Nov 2009, 22:33

Tak jasný dvě turba v základu =D Ne má klasiku s 55 kW .No ty fotky by nebyly špatný.......a nebo se na to vyprdnu a nechám ho v tom . On jinak neni vubec spatny technik ale v tomhle je jakýsi zatvrzelý. =0)
Roony
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 12
Registrovaný: Uto 10. Nov 2009, 21:35

Re: Vstřikování

Poslaťod mio » Ned 15. Nov 2009, 22:35

I tací jsou mezi námi.Určitě vyfotím...
Obrázok užívateľa
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Príspevky: 1266
Registrovaný: Pon 1. Okt 2007, 19:30
Bydlisko: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: Vstřikování

Poslaťod rosta12345 » Uto 17. Nov 2009, 7:33

Roony píše:Mě jde o to zkusit vypočítat výkon čerpadla\kompresoru který by dokázal vstříknout 350ccm řekněme 3000x za minutu trubickama o prumeru jehel co jsou ve Xsaře,protože mi je pořád říkáno že tam má dva výfukové ventily a směs (benzin a vzduch) jsou tam přiváděny jen jehlama. S takovýmhle vstřikováním jsem se ještě nesetkal a nepřijde mi že by existovalo kor u auta z 98.=0)



vykašli se na to,s blázny nemá smysl diskutovat :D :D :D ať ti u toho auta ukáže jak se tam ten vzduch do té vstřikovací trysky dostane,když je připojena pouze na palivový okruh
EX: Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009 Obrázok
Obrázok užívateľa
rosta12345
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1948
Registrovaný: Sob 6. Jún 2009, 19:07
Bydlisko: Dolní Domaslavice
Vůz: EX:Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009

Re: Vstřikování

Poslaťod Roony » Pia 20. Nov 2009, 21:27

Díky za vysvětlení ,ještě počkám na fotky .Sice už na to kašlu ale aspon obohatím otázku k maturite o spalovacich motorech. =0)
Roony
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 12
Registrovaný: Uto 10. Nov 2009, 21:35

Re: Vstřikování

Poslaťod mio » Sob 21. Nov 2009, 19:53

Vlevo sací ,vpravo výfukový, mezi pod "koníky" vačka. Foto je jen z mobilu :( .
Prílohy
A3.jpg
A3.jpg (10.39 KiB) Zobrazené 16645 krát
A2.jpg
A2.jpg (8.43 KiB) Zobrazené 16645 krát
a1.jpg
a1.jpg (9.98 KiB) Zobrazené 16645 krát
Obrázok užívateľa
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Príspevky: 1266
Registrovaný: Pon 1. Okt 2007, 19:30
Bydlisko: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: Vstřikování

Poslaťod rosta12345 » Sob 21. Nov 2009, 20:52

Zbytečné stejně bude tvrdit že to jsou dva výfukové ventily :D :D
EX: Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009 Obrázok
Obrázok užívateľa
rosta12345
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1948
Registrovaný: Sob 6. Jún 2009, 19:07
Bydlisko: Dolní Domaslavice
Vůz: EX:Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009

Re: Vstřikování

Poslaťod Roony » Pon 23. Nov 2009, 19:16

Dekuju moc za fotky =0) No vsadim se ze to tvrdit bude ,ale tak co,je to jako bojovat proti vetrnym mlynum.
Roony
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 12
Registrovaný: Uto 10. Nov 2009, 21:35

Re: Vstřikování

Poslaťod dokturek » Pon 23. Nov 2009, 20:04

menši video jak to funguje je to skoro až na konci zhruba 3 min a30 sek
http://www.youtube.com/watch?v=EaMiz1lVVaE
xsara ll 1,6/16v čvrtek 23.8.2001 celkem slušna kara :)
Obrázok
Obrázok užívateľa
dokturek
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 986
Registrovaný: Sob 15. Nov 2008, 9:56
Bydlisko: Havířov
Vůz: xsara ll 1,6/16v 8/2001 motor-TU5JP4

Re: Vstřikování

Poslaťod Roony » Uto 24. Nov 2009, 20:14

To video jsem mu taky posílal,bylo mi řečeno že existuje víc druhů a že oba máme pravdu a tím by to zakončil...... =0)
Roony
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 12
Registrovaný: Uto 10. Nov 2009, 21:35

Re: Vstřikování

Poslaťod Cvrček » Uto 24. Nov 2009, 23:30

Hm,tak mě napadá jediné: říkej volovi o sobotě,když jde v pátek na porážku... To víš,když někdo nechce,tak ho nepřesvědčíš ani horou důkazů. S tím nic nenaděláš.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Obrázok užívateľa
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4553
Registrovaný: Štv 7. Jún 2007, 10:33
Bydlisko: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: Vstřikování

Poslaťod Rope » Str 25. Nov 2009, 13:23

A když už to vypadá že to pochopil, tak začne tvrdit že to tak myslel a ty že si ho blbě chápal.....
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Obrázok užívateľa
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5638
Registrovaný: Pon 1. Máj 2006, 17:58
Bydlisko: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Re: Vstřikování

Poslaťod Roony » Pon 30. Nov 2009, 19:21

Měl bych ještě jednu otázku neznáte nevýhody/výhody rozvodu OHV vs OHC(SOHC i DOHC) a naopak ????
Roony
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 12
Registrovaný: Uto 10. Nov 2009, 21:35

Re: Vstřikování

Poslaťod Hrnča » Pon 30. Nov 2009, 19:30

Rozvod OHV je starší. Vačka je v bloku motoru a ventili jsou ovládány tyčkama přes vahadlo. Nevýhoda je ta, že má moc mechanickejch částí. Ruzný ztráty a pohybový odpory. Kdežto rozvod OHC či SOHC nebo dokonce DOHC má vačku v hlavě a ovládá b uď hned ventil nebo přes vahadlo ventil nebo i víc. Není tak zatěžována těmi odpory jako rozvod OHV. Snad je to správně. Ze školy jsem už nějakej ten pátek.... :-)
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázok
Obrázok užívateľa
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2703
Registrovaný: Uto 25. Sep 2007, 16:54
Bydlisko: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Re: Vstřikování

Poslaťod Roony » Pon 30. Nov 2009, 19:52

Snad to dobře je zalezí na tom moje zitrejsi znamka :D Všude se da sehnat jaky je mezi nimi rozdil ale co se tyce vyhod a nevyhod nikde nic nebo neumim hledat.....
Roony
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 12
Registrovaný: Uto 10. Nov 2009, 21:35

Re: Vstřikování

Poslaťod Hrnča » Pon 30. Nov 2009, 19:57

Každopádně je ještě u rozvodu OHV výhoda ta, že je vačka kousek od kliky a není zapotřebí dlouhého pohonu. U škodovek to byl duplexový řetěz. Mezi klikou a vačkou bylo 12 článku. Tuším tak na 90%. U rozvodu OHC atd se používá řemen kvůli hluku. Ikdyž dnes se už většina přeorientovává zpět na řetězy. Řetěz je dá se říct bez údržbovej.

Pokud si na něco ještě vzpomenu, napíšu...

Tak píšu. Teda kopíruju:
OHC (Over Head Camshaft) je typ ventilového rozvodu pístového motoru, u kterého je kromě ventilu v hlavě valců umístěna i vačková hřídel.

Mezi vačkou a ventilem je obyčejně vloženo jen zdvihátko válcovitého tvaru. Rozvod tak obsahuje malý počet součástek vhodného tvaru, což zabezpečuje jeho vysokou tuhost. Zároveň, v porovnaní s rozvodem OHV, menší počet součástek a zároveň menší hmota vykonává nepříznivý vratný pohyb, který se projevuje setrvačnými silami. Nevýhodou rozvodu je komplikovanější konstrukce hlavy válců. Výhody rozvodů OHC však převažují a proto je v současnosti typický pro moderní spalovací motory, určené pro pohon automobilů.

Zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/Over_Head_Camshaft
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázok
Obrázok užívateľa
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2703
Registrovaný: Uto 25. Sep 2007, 16:54
Bydlisko: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

PredchádzajúciĎalší

Späť na Motor - benzín

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 16 hostia