Stránka 2 z 5

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Ned 15. Nov 2009, 22:33
od Roony
Tak jasný dvě turba v základu =D Ne má klasiku s 55 kW .No ty fotky by nebyly špatný.......a nebo se na to vyprdnu a nechám ho v tom . On jinak neni vubec spatny technik ale v tomhle je jakýsi zatvrzelý. =0)

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Ned 15. Nov 2009, 22:35
od mio
I tací jsou mezi námi.Určitě vyfotím...

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Uto 17. Nov 2009, 7:33
od rosta12345
Roony píše:Mě jde o to zkusit vypočítat výkon čerpadla\kompresoru který by dokázal vstříknout 350ccm řekněme 3000x za minutu trubickama o prumeru jehel co jsou ve Xsaře,protože mi je pořád říkáno že tam má dva výfukové ventily a směs (benzin a vzduch) jsou tam přiváděny jen jehlama. S takovýmhle vstřikováním jsem se ještě nesetkal a nepřijde mi že by existovalo kor u auta z 98.=0)



vykašli se na to,s blázny nemá smysl diskutovat :D :D :D ať ti u toho auta ukáže jak se tam ten vzduch do té vstřikovací trysky dostane,když je připojena pouze na palivový okruh

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Pia 20. Nov 2009, 21:27
od Roony
Díky za vysvětlení ,ještě počkám na fotky .Sice už na to kašlu ale aspon obohatím otázku k maturite o spalovacich motorech. =0)

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Sob 21. Nov 2009, 19:53
od mio
Vlevo sací ,vpravo výfukový, mezi pod "koníky" vačka. Foto je jen z mobilu :( .

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Sob 21. Nov 2009, 20:52
od rosta12345
Zbytečné stejně bude tvrdit že to jsou dva výfukové ventily :D :D

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Pon 23. Nov 2009, 19:16
od Roony
Dekuju moc za fotky =0) No vsadim se ze to tvrdit bude ,ale tak co,je to jako bojovat proti vetrnym mlynum.

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Pon 23. Nov 2009, 20:04
od dokturek
menši video jak to funguje je to skoro až na konci zhruba 3 min a30 sek
http://www.youtube.com/watch?v=EaMiz1lVVaE

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Uto 24. Nov 2009, 20:14
od Roony
To video jsem mu taky posílal,bylo mi řečeno že existuje víc druhů a že oba máme pravdu a tím by to zakončil...... =0)

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Uto 24. Nov 2009, 23:30
od Cvrček
Hm,tak mě napadá jediné: říkej volovi o sobotě,když jde v pátek na porážku... To víš,když někdo nechce,tak ho nepřesvědčíš ani horou důkazů. S tím nic nenaděláš.

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Str 25. Nov 2009, 13:23
od Rope
A když už to vypadá že to pochopil, tak začne tvrdit že to tak myslel a ty že si ho blbě chápal.....

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Pon 30. Nov 2009, 19:21
od Roony
Měl bych ještě jednu otázku neznáte nevýhody/výhody rozvodu OHV vs OHC(SOHC i DOHC) a naopak ????

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Pon 30. Nov 2009, 19:30
od Hrnča
Rozvod OHV je starší. Vačka je v bloku motoru a ventili jsou ovládány tyčkama přes vahadlo. Nevýhoda je ta, že má moc mechanickejch částí. Ruzný ztráty a pohybový odpory. Kdežto rozvod OHC či SOHC nebo dokonce DOHC má vačku v hlavě a ovládá b uď hned ventil nebo přes vahadlo ventil nebo i víc. Není tak zatěžována těmi odpory jako rozvod OHV. Snad je to správně. Ze školy jsem už nějakej ten pátek.... :-)

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Pon 30. Nov 2009, 19:52
od Roony
Snad to dobře je zalezí na tom moje zitrejsi znamka :D Všude se da sehnat jaky je mezi nimi rozdil ale co se tyce vyhod a nevyhod nikde nic nebo neumim hledat.....

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Pon 30. Nov 2009, 19:57
od Hrnča
Každopádně je ještě u rozvodu OHV výhoda ta, že je vačka kousek od kliky a není zapotřebí dlouhého pohonu. U škodovek to byl duplexový řetěz. Mezi klikou a vačkou bylo 12 článku. Tuším tak na 90%. U rozvodu OHC atd se používá řemen kvůli hluku. Ikdyž dnes se už většina přeorientovává zpět na řetězy. Řetěz je dá se říct bez údržbovej.

Pokud si na něco ještě vzpomenu, napíšu...

Tak píšu. Teda kopíruju:
OHC (Over Head Camshaft) je typ ventilového rozvodu pístového motoru, u kterého je kromě ventilu v hlavě valců umístěna i vačková hřídel.

Mezi vačkou a ventilem je obyčejně vloženo jen zdvihátko válcovitého tvaru. Rozvod tak obsahuje malý počet součástek vhodného tvaru, což zabezpečuje jeho vysokou tuhost. Zároveň, v porovnaní s rozvodem OHV, menší počet součástek a zároveň menší hmota vykonává nepříznivý vratný pohyb, který se projevuje setrvačnými silami. Nevýhodou rozvodu je komplikovanější konstrukce hlavy válců. Výhody rozvodů OHC však převažují a proto je v současnosti typický pro moderní spalovací motory, určené pro pohon automobilů.

Zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/Over_Head_Camshaft