Stránka 3 z 5

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Pon 30. Nov 2009, 21:18
od Roony
jj tohle jsem taky ýž prolezl,šlo mi spíš to proč píšou že rozvod OHV je ted uz na ustupu. Neprijde mi o moc horsi.

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Pon 30. Nov 2009, 22:41
od Marek
Možná tam hraje také roli změna ventilové vůle, u OHV je cca 20cm dlouhá zvedací tyčka, která se ohřívá jinak, než hlava a např, po výměně těsnění pod hlavou se musí vůle kontrolovat, protože těsnění si sedá. Nevím, jestli hydraulická zdvihátka by si s tím poradila. OHC i bez hydraulických zdvihátek se prakticky neseřizuje, vydrží bez údržby víc než rozvody s řemenem.
Nejlepší u rozvodu OHV byla verze s ozubenými koly mezi klikovkou a vačkou, není to zas takový exot, např. to měly motory u R12 a tedy i u nás známé Dacie 1300!

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Pon 30. Nov 2009, 23:10
od Škopek
Roony píše:jj tohle jsem taky ýž prolezl,šlo mi spíš to proč píšou že rozvod OHV je ted uz na ustupu. Neprijde mi o moc horsi.

Zdravím
Hlavní důvod je,že OHC může dosahovat větších otáček než OHV a diky tomu i vyššího výkonu motoru.

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Uto 1. Dec 2009, 11:43
od Pety
No, dlouhá zdvihátka u OHV se teplem roztahují, je problém dodržet malé vůle ventilů. Vůle musejí být větší, což je jednak hlučnější a druhak se to víc vytlouká. Navíc jsou tam větší setrvačné hmoty, což způsobuje potíže u vysokootáčkových motorů. Kromě toho OHC se dá snadno udělat 2xOHC (DOHC).

jak vymontovat vstřikovače

PoslaťNapísal: Pon 26. Aug 2013, 9:50
od rasoni
zdarec xsaráci,
mám dotaz , jak vymontovat vstřikovací lištu a pak z ní vyndat vstřikovače , :)

díky

Závada vstřikování 1.4i a utržený kondenzátor

PoslaťNapísal: Ned 24. Nov 2013, 17:39
od Muf_2005
Mám Xsaru II. r. 2001 1.4i. Již delší dobu se potýkám při zahřátí motoru s občasným cukáním a svitem kontrolky vstřikování (měněn palivový filtr, svíčky, jeden vstřik). Dle diagnostiky v Citroenu (stálo mě to kolem 900,- Kč) vstřikování funguje absolutně bez problému). V paměti byla závada možný zkrat vstřikování. Technik závadu smazal a pak cca týden OK. Teď to začalo nanovo. Mohl by tento kondenzátor mít na toto vliv? Jen děje se to, když se otevírá termostat. Auto studené - OK. Blíží se k 90°a začne cukat a blikat kontrolka vstřikování. Otevře se se termostat a vše OK.

Dnes jsem doléval ostřikovače a všiml jsem si, že mám utržený dle dokumentace odrušovací kondenzátor Facon 2022 Citroen číslo: 6555 K9. - může mít na to tento kondenzátor vliv?

Re: Závada vstřikování 1.4i a utržený kondenzátor

PoslaťNapísal: Ned 24. Nov 2013, 18:27
od MP
Muf_2005 píše:, když se spíná termostat. .......... Sepne se termostat a vše OK.


Termostat se spíná ? Hm.... ?
Termostat se otevírá .

Re: Závada vstřikování 1.4i a utržený kondenzátor

PoslaťNapísal: Ned 24. Nov 2013, 18:34
od Muf_2005
Opraveno, aby bylo pochopeno.

Re: Závada vstřikování 1.4i a utržený kondenzátor

PoslaťNapísal: Ned 24. Nov 2013, 18:45
od baffy
Ak je táto sranda http://www.xsara.sk/phpbb3/viewtopic.php?f=59&t=9723&start=15 ,tak snáď aj ano ,mohlo by to mať nejaký vplyv

Re: Závada vstřikování 1.4i a utržený kondenzátor

PoslaťNapísal: Ned 24. Nov 2013, 19:10
od Muf_2005
Právě tímto jsem se dostal až na Peugeot forum, kde to jeden měl taky ulomený, ale nikde nebylo, zda ten kondenzátor má na něco vliv nebo ne. Každopádně jej koupím a vyměním za orig. nový.

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Sob 28. Mar 2015, 13:16
od porez
Xsara 1,4i má nepřímé vstřikování paliva?

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Sob 28. Mar 2015, 14:26
od empík
Odrušovací kondenzátor je preto odrušovací aby zabraňoval rušeniu. :lol:
Používa sa vätšinou preto, že to vyžaduje nejaká norma. Pokiaľ je prechodný, tak bez neho samozrejme nemôže zariadenie fungovať. V elektrotechnike sa používa hlavne z dôvodu odrušenia (zníženiu rušenia) nejakého zdroja rušenia ako napr. motorček alebo nejaká cievočka. Bežné použitie je napr. u vysávačov a mixérov. Prechodný kondenzátor musí mať min. 3 ale vätšinou má 4 vývody.:)

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Sob 28. Mar 2015, 17:08
od rosta12345
porez píše:Xsara 1,4i má nepřímé vstřikování paliva?

ANO

Re: Vstřikování

PoslaťNapísal: Štv 21. Máj 2015, 15:14
od vlasta0303
Nazdar xsaramádi!Mám problém,jak vyzkoušet benzin.střiky.Jsou-li dobré,či ne.Zkouška samodomo preferuji./1.8l16V střiky Bosch/Má někdo :idea: ?Díky.

vstřiky ?

PoslaťNapísal: Sob 20. Jún 2015, 15:12
od SGOC
koukam na schema motoru X1 1.8 MMarelli a cinklo mi do oka ze 1.a 4. vstrik jsou zapojeny paralerne , 2.a3. vstrik taky. vzdycky jsem myslel ze ŘJ ma na to 4vystupy. moc mi hlava nebere proc to tak je ,jestli vyplach.. vi to nekdo?