dement2005: Tak ono je dokola zmiňováno,že přechod z polosyntetiky na plnou syntetiku můžebýt problém,jelikož se můžou uvolnit usazeniny a ucpat okruh. Výsledkem je zadření motoru. V tomto směru je to krok výše. Pokud přecházíš na polosyntetiku,tak jdeš směrem dolů a přecházíš na "horší" olej a tento problém tedy nehrozí. A pokud si zde na fóru najdeš tanulky s doporučenými náplněmi,které sem dal Baffy,tak olej je doporučen obojí.
dement2005 píše:Z vulema to nema nic spolecnyho,ten olej netece,ale spali se.
Když to nemá nic společného s vůlema,tak jak se tam tedy ten olej dostane. Promiň,trochu si protiřečíš.
Máš pravdu,že plná a polosyntetika se liší viskozitou. Čili jednodušeně řečeno hustotou. Polo je hustší,takže tolik neprojde přes opotřebení,čili netěsnosti. Ale podobných vysvětlení je zde na fóru povícero. Již jen opakuji řečené,a nebudu dále rozvádět.
empík: Máš pravdu. Buď najeté kilometry,nebo jednou za rok,je doporučená výmněna.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998