problem s teplotou, kolisa

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Poslaťod Petr » Sob 1. Okt 2005, 18:34

Mám tentý? problém,ale mám 1.8 i.Mě teplota kolísá podle stylu jízdy od asi 80 do 110stupnu.A je normální ?e větrák spíná a? při 100-110.Díky za pomoc.Petr
Petr
 

Termostat

Poslaťod Mig45 » Pon 3. Okt 2005, 8:28

No mne sice teplota nekolisala,ale vetrak se zacal spoustet az kolem 95°C .
Tak jsem vymenil termostat a ted se zapina kolem 90°C coz je Xsar docela normalni.

Takze vymente termostat /cca 280kc/ a melo by to byt ok.



:D

P.S. TADY http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic. ... =termostat
Ford C-MAX
Citroen Xsara II coupe
Citroen Xsara II
Citroen Xsara I coupe
Mig45
Čestný člen
Čestný člen
 
Príspevky: 401
Registrovaný: Štv 14. Júl 2005, 20:47
Bydlisko: Praha,Beroun

Re: problém s teplotou

Poslaťod Mig45 » Pon 3. Okt 2005, 20:11

Pítrs píše:Ten termostat za 280kč je origo nebo replika


Cihni tuto :
http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic. ... =termostat

Maji ho v elitu elit.cz

:twisted:
Ford C-MAX
Citroen Xsara II coupe
Citroen Xsara II
Citroen Xsara I coupe
Mig45
Čestný člen
Čestný člen
 
Príspevky: 401
Registrovaný: Štv 14. Júl 2005, 20:47
Bydlisko: Praha,Beroun

MP

Poslaťod MP » Pon 16. Jan 2006, 19:21

No já tu rafiku mám kousek před tou 90.Zhruba v půlce mezi ryskou co nemá označení a ryskou 90. Taky si myslím ?e by to mohlo jít o fous vej?.Ale neře?ím to,kdoví jak to ukazuje. A taky při del?í jízdě po dálnici to vyleze vej? - přes 90 , ale rozhodně ne do toho červenýho( to bylo ale v létě , teď v zimě u? ne )
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Obrázok užívateľa
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4374
Registrovaný: Pon 16. Jan 2006, 14:45
Bydlisko: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: MP

Poslaťod miskod » Uto 17. Jan 2006, 15:02

No ja mam po dlhsej jazde teplotu tesne pod 90C. Pri dialnici tiez ide kusok nad 90C a ventilator spina v pohode. Moj problem spociva v jazde dolu kopcom hlavne so zaradenou rychlostou. Vtedy sa mi motor velmi rychlo ochladi az pod 60C. Evidentne to nie je len snimacom teploty, lebo vtedy to prestava aj kurit. Termostat som menil v original citroenackom servise. So starym som mal standardne teplotu okolo 70C (ako tu niekto pisal) a tiez pri jazde dolu kopcom rychlo spadla...
Cim to moze byt? Vdaka za odpovede...
miskod
 

Poslaťod Sedlis » Pia 3. Feb 2006, 10:12

Na starym aute jsem mel problem, ze teplota motoru byla OK pri jizde ve meste a to i v lete. Nesla pres 90. Auto se me prehrivalo az na dalnici pri rychlosti uz od 130km/h. Problem byl v termostatu. Otviral, kdy mel, ale ne uplne. Takze se jen zmensoval prutok kapaliny.
Taky se nam ve firme prehrivalo LTcko. Kamos se tehdy zeptal v servisu, jestli by to nemohlo bejt zasranym a zacpanym chladicem od much atd. Rekli, ze to je pekna pi... a hned to chteli cely rozdelavat. Kamos se pak cestou stavil na wapce a chladic vystrikal a vycistil. A ejhle-ono to bylo vazne tim.. :D
Sedlis
 

problém s teplotou

Poslaťod falkon » Sob 16. Sep 2006, 20:22

Mám Xsaru 1,8i 8V a teplotu mám lehce pod 90st,ale lehce kolísá,co? je úplně normální jak se otevírá a zavírá termostat.Stačí se dostat někde do kolony a několik minut stát na místě a teplota jde rychle nahoru,ale okam?itě spíná ventilátor.
falkon
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 30
Registrovaný: Pon 31. Júl 2006, 17:47

Poslaťod Marek » Sob 16. Sep 2006, 21:02

Váznoucí termostat se pozná podle teploty hadic, pokud jde teplota nahoru při vy??ím zatí?ení, ale při jízdě vy??í rychlostí, obával bych se ?patného těsnění pod hlavou nebo netěsností chladícího systému. A to je spojeno s úbytkem chladící kapaliny.
Mám vyzkou?eno, ?e při rychlé jízdě je teplota max. 90°, ale při stání nebo poskakování po městě jde rychle nahoru.
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Príspevky: 822
Registrovaný: Uto 25. Okt 2005, 11:49
Bydlisko: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999


Späť na Motor - benzín

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 7 hostia

cron