Jednou z nejhor?ích závad,která se na mojí Xsaře (1,8i 8V) vyskytla a pěkně mě potrápila,bylo vy?rané těsnění pod hlavou.Projevovalo se to del?í dobu,ale velice nenápadně.Při nastartování bylo sly?et ?plouchání vody a to samé po vypnutí motoru.Nebylo téměř mo?né otevřít nádr?ku na chladiči a to i ve studeném stavu.Stále byl pod víčkem tlak,tvrdé hadice a hladina se pohybovala poka?dé někde jinde a víčko jevilo známky koroze.Z počátku jsem myslel,?e bude pouze zavzdu?něný celý vodní systém.Jednou cestou z práce,mi praskla hadice od termostatu k radiátoru a bylo vymalováno. Moje první my?lenka byla těsnění pod hlavou.Odvezl jsem to do servisu ji? zmiňovanému ?kodovkářovi,(o kterém pí?i v článku TOPENÍ).Ten po týdnu zkou?ení a bádání zjistil prasklou hadici,kterou zkrátil a obmotal izolačkou,s tím ?e je to normální a občas se to stane.Vydr?elo to asi slabé 2 měsíce,s tím ?e jsem ka?dý den povoloval odvzdu?ňováky,potom se vyvalovaly těsnící krou?ky u radiátoru,do?lo to tak daleko,?e to začalo vařit a byl konec.Abych dokázal onomu mechanikovi jeho neznalost a neschopnost odvezl jsem mu auto zpět.Po 5-ti týdnech odlo?ení auta v jeho servisu mi auto vrátil ?e je v pořádku a udělal ze mě debila,?e jsem si měl jen dolít vodu a hlavu sundavat nebude,?e je to zbytečné.Po dobu parkování u něj v servise mi propadla technická,tak mi ji alespoň udělal,za co? si inkasoval 500,-,přesto?e auto nemělo jedinou závadu a on s tím ?ádnou práci.(Jediné co se mu povedlo kdysi na Xsaře opravit,byl vztyčný stabilizátor na nápravě a vyměnit gufero na převodovce a abych mu jenom nekřivdil
Auto jsem ihned odvezl od něho k jinému mechanikovi,který se s tím ani neprojel a stačilo mu pouze zmačknout hadici od termostatu ke chladiči a věděl o co jde.Ta sranda mě stála 5200,-kč(těsnění,nová směs a práce)Podle automechanika,tam "Frantící" dávali nějaký ?lutý sračky,který těsnění naleptávali.Máte i Vy s těsněním pod hlavou nějaké zku?enosti ?