ano, subjekivne se motor chova dobre, v klidu i za jizdy, kdyz uz se to podari nahodit cca po 10 "protoceni motoru" starterem. Ano je slyset vrceni cerpadla po odklopeni zadni sedacky. Mozny je ze je tam i zpetny ventil nekde a muze propoustet. Usuzuji na ztratu tlaku podle toho, ze kdyz vypnu motor a hned ho zase nastartuji tak jako predtim na "drb" ale po cca par minutach "jako by nemel palivo" ... Ono ty kontrolky muze byt druha zavada ... nebo neco signalizuji protoze porad blikaji ty stejne i kdyz slabe a je to spatne videt. airbag, olej a prehrati motoru. Kontrolka motoru normalne zhasne po nastartovani ... Je to takove loveni duchu
Dnes se to chova tak, ze uz to zatazeni rucni brzdy neovlivnuje nic ale i tak kontrolka zatazene rucni brzdy nefunguje ... Dokonce jsem mel rozdelany i budiky a prohlizel lupou spoje modreho a zluteho konektoru a mikropajkou jsem znovu "ozivil cin" kvuli studenakum. Porad stejne ... Dnes jdu na diagnostiku tak uvidim co najdou ...
-- přidáno pon srp 31, 2015 6:53 pm --
tak diagnostika autorizovaneho servisu dopadla dle toho co si pamatuji asi takhle:
1. Ridici jednotka motoru neodpovida
pritom po nastartovani nejevi motor zadne problemy ... normalne fici ....
2. Spinac zadnich dveri - to je divne bo jako kdyz sou otevreny jakykoliv dvere tak sviti kontrolka nezavrenych dveri. Jeste mi vrta hlavou proc nespecifikuji kterych pravych nebo levych??
3. Chyba imobilizeru
dalsi chyby si bohuzel nepamatuji ... protokol mi nechteli dat
prej az najdou zavadu .... tak jsem jim to tam nechal ... osud je v jejich rukach
jinac tam meli borci pripichle neco podobne ci stejne PP2000 ... nemel jsem cas to nejak vokukovat jen mrkem voka, Lexiu jsem poznal .... byl jsem rad ze jsem si pobral veci co jsem potreboval