od lumpík » Štv 10. Dec 2015, 23:10
Tak chybu senzoru vačkové hřídele P0341 jsem taky řešil po kontrole rozvodů a záměně jiného čidla až po kontrolu kabeláže do jednotky jsem nic nenašel. Jednotku už jsem nestihnul zkontrolovat, auto jsem začal rozebírat a přestavovat k obrazu svému. Ale nakonec po oddělení převodovky od motoru, když jsem vyndaval hallův snímač (snímač kliky) tak jsem koukal, že byl dosti poničený jakoby kdyby mezi setrvák a snímač něco vlítlo... ale nemám to složené a eště dlouho nebude... tak nemohu vyzkoušet jestli to bylo tím. Akorát jsem měl motor 2.0 16v 100 Kw RFN, ale projevovalo se mi to jinak většinou hned po nastartováni poloviční výkon a když jsem podruhé nastartoval vše bylo ok a někdy jsem o tom i pár dní nevědel...a málokdy to udělalo při jízdě.
doma se mi to snad samo množí 3x xsara pak P806 a eště Š130 a štafetu uzavírá tátova C5, snad je budem muset od sebe odtrhnout:-D
Peugeot 806 r.v: 2001 2.0 16v LPG
Xsara 1.6 16v r.v: 03 ESP a ASR - skoro full výbava
Xsara 1.4 8v r.v: 01 kombík - socka, ale už má palubní počítač,dodělanou klimku,i tempomat z P406 a těď se chystají el.zrcátka
Xsara 1.4 8v r.v: 01 na ND
Š 130 r.v: 1986 LPG
foto aut mám i tady:
http://lumpik-citroen.rajce.idnes.cz/Lexie je dobrá věc, ale umět s ní je věc druhá....