od Kvido » Pia 9. Apr 2010, 9:16
Vyčištěním krokového motorku začni jako první ,určitě to autu jenom prospěje. Ale čidlo teploty pro ŘJ taky nejde vyloučit a přidám ještě třetí možnosti a to snímač polohy klapy nebo čidlo tlaku sání. Vyzkoušel bych odpojit baterku a nechat ŘJ všechno opět najít,pozor ale jestli nemáš kód pro rádio a máš originál.
Zkoušel jsem při Svých podobných problémech než jsem došel ke krokovému motorku postupně odpojovat čidla zda se něco změní,pokud ano tak to čidlo funguje správně.
Tohle je stejně všechno ošemetné,může to být cokoliv ,klidně i snímač na setrvačníku nebo zapal .lišta ,ale krokovým motorkem bych začal.
Nevím jak by se mohl dostávat olej na vzduchový filtr ,možná tím jak furt něco stříkáš do sání,nevím jak to přesně 1.4 má řešené ,ale odvětrávání z kliky jde až za filtrem ,není v klapě taky moc oleje ? možná by mohl být původce problému právě odvětráváním z kliky.
Hyundai i30 combi 1.4 T-GDI 2019