Tak jsem začal, ale takto mi vytekly pouze 3 litry. Pak jsem začal shánět návod.
Je pravda, že jsem nepovolil odvzdušňováky, takže jsem nemusel vyrábět adaptér z PETky, abych odvzdušnil, když jsem to lil zpátky.
Nevím, kolik by vyteklo s otevřenými odvzdušnováky, ale další pokus bych chtěl provést, až se mi podaří lokalizovat ten vypouštěcí uzávěr bloku válců.
Návod
1. Demontovat skříň vzduchového filtru.
2. Odpojit spodní hadici od chladiče.
3. Otevřít odvzdušnovací šroub na komoře výstupu chladicí kapaliny
4. Otevřít odvzdušnovací šroub na výměníku topení
5. Demontovat vypouštěcí uzávěr bloku válců
6. Nechat vytéci chladicí kapalinu.
update: Moje Xsara nemá vypuštěcí uzávěr v bloku válců.
(((