Stránka 1 z 1

Povoden vs. motor

PoslaťNapísal: Pon 28. Jún 2010, 6:44
od alchstuip
Ahojte,

V posledych tyzdnoch nas postihlo velmi zaujimave pocasie a kvoli dazdom som bol prinuteny svoju Xsaru otestovat v narocnejsich podmienkach. Par krat som musel prebrodit zaplavenu cestu, hlbka vody bola okolo 40 cm
Xsara toto velmi dobre zvladla, do auta nenatiekla ani kvapka vody a musim uznat, ze aj sanie do motora je vyroesene velmi dobre, kedze to motor prezil bez ujmy.

Problem natal par dni po poslednom brodeni, kedy sa mierne zmenil zvuk motora - pridal sa tam pazvuk, ako ked je niekde suche lozisko. Mam podozrenie na alternator alebo cerpadlo posilnovaca riadenia, zvuk ide z tych miest. Klima to nebude, zvuk sa nezmeni, ked ju zapnem alebo vypnem. Kontroloval som remen, vyzera ok, viditelne tam nieje ziadne poskodenie, kvapaliny v posilnovaci je dost, vsetko funguje v pohode, auto dobija a niesu ziadne problemy s elektrikou.

Mate nejaky napad, co moze tie zvuky sposobovat a ci to moze suvisiet s brodenim?


PS: Suzuki SX4 taketo brodenie nezvladlo.... voda natiekla do priestoru spojky a podla servisu sa lamela prilepila na pritlacny kotuc..... hmmm, zaujimave....

Re: Povoden vs. motor

PoslaťNapísal: Uto 29. Jún 2010, 13:51
od Max_Damager
co třeba vodící nebo napínací kladka...měl jsem taky takový suchý písklavý zvuk ložiska a po výměně je pokoj

Re: Povoden vs. motor

PoslaťNapísal: Uto 29. Jún 2010, 20:15
od Pit
tak to same mi dělalo take na picassu a zvlášt při větších otáčkach. Dělala to napínací kladka po vyměně (1200kč) vše přestalo a motor běží opět tiše.

Re: Povoden vs. motor

PoslaťNapísal: Uto 6. Júl 2010, 12:50
od alchstuip
Prave som to rozobral, je to vodiaca kladka, idem zhanat novu....

Re: Povoden vs. motor

PoslaťNapísal: Štv 15. Júl 2010, 9:49
od alchstuip
Tak zajtra idem pre novu vodiacu kladku, snad uz to konecne bude ok.... a potom sa mozem vrhnut na starter... toci nejako ztazka a zasuva sa prilis pomaly

Re: Povoden vs. motor

PoslaťNapísal: Sob 16. Okt 2010, 8:02
od NevimNic
Autu samozřejmě nevadí, když na ně prší zeshora a vydrží taky nějakej ten průjezd kalužinou, čistá dešťová voda, apod.
Ale brodit se ve 40 cm nějaké zakalené vody...na to bych neměl srdce. Po čase to může udělat paseku všude tam, kde toto jemné "brusivo" ulpělo a navzlínalo...v tomto případě tedy ne motor ale spíš povozek.

Re: Povoden vs. motor

PoslaťNapísal: Ned 17. Okt 2010, 10:56
od JIRKA3
Nechci zakládat nové téma,ale když jedu za hustýho deště,tak se někdy stane,že mi chcípne motor stane se to ale jen někdy,ale vždy když je ten opravdovej slejvák.Chvíli počkám a pak auto normálně zase jede - jestli někde ze spodu stříka voda nevím ???

Re: Povoden vs. motor

PoslaťNapísal: Pon 18. Okt 2010, 13:24
od snoopy
přesně tohle mi dělal favorit - byly vadné zapalovací kabely a prasklé víčko rozdělovače. Prudký déšť, nebo když projel náklaďák louží a ohodil mně, tak jsem stál a bylo to...