prevodovka-hukot

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

prevodovka-hukot

Poslaťod xsarahdi » Ned 4. Júl 2010, 7:53

Ahojte....tak po 4 rokoch mám zasa xsarus ale tentoraz som sa rozhodol pre benzín pretože jazdím 8O% mesto(KE) a zbytok východ slovenska...
Vybral som si 1.6 16V 81Kw VTR r.v.2001 190000km...tmavo sivú metlu...ale poďme k môjmu problému....
Pri kúpe ma predávajúci obalamútil a tak som nevenoval veľkú pozornosť hukotu ktorý bol počuť od podvozku... tak som ho kúpil ale nedalo mi to tak som rovno zašiel za mechanikom aby to počul a po pár metroch mi oznámil nemilú skutočnosť...prevodovka je v ťahu ! ! !...tak som hneď volal späť,že čo mi povedal mechanik tak priznal farbu,že niečo bolo robené z prevodovkou...tak sme sa dohodli,že zoženie druhú a vymeníme ju...na to som teda pristal...
tu som čítal,že sa je možná zámena benzínových prevodoviek ale sa mi vraj hrozne zvýši spotreba a to hlavne v meste...a to je práve to prečo som vybral tento motor lebo veľmi málo papá oproti ostatným motorom...
poradte mi na čo sa mám sústrediť aby ma zas neokabátil a nezohnal nejakú ktorá nebude na tento motor dobrá...
hľadali sme označenie na prevodovke ale nič sme nenašli...sú vraj nejaké jednotyčkové a viactyčkové ovládanie a nikde som nenašiel prevodové pomery našich prevodoviek a ako sa veľmi líši 1.4 od 1.6ky ...ďakujem za rady
xsarahdi
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 4
Registrovaný: Str 30. Jún 2010, 17:50
Bydlisko: košice
Vůz: Xsara VTR II, 1.6 16V 81Kw

Re: prevodovka-hukot

Poslaťod baffy » Ned 4. Júl 2010, 14:25

tu si môžeš pozrieť typové označenie
Obrázok
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Obrázok užívateľa
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5184
Registrovaný: Sob 6. Jan 2007, 20:31
Bydlisko: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: prevodovka-hukot

Poslaťod xsarahdi » Pon 5. Júl 2010, 12:15