od suchar » Ned 18. Júl 2010, 19:29
Před dvěmi roky jsem manželce koupil xsaru automat 1.8 LFZ 74kw, auto mělo málo najeto 40 tkm (velmi zachovalé a ještě původní gumy s rokem výroby 98), ale po zahřátí motor klepe (klepot jde z hlavy). Dva roky jsem ten klepot ignoroval, protože manželka najede 4000 za rok ale teď jsem se rozhodl to opravit. Přeměřil jsem vůle ventilů a na třech je na výfuku 0,5 místo 0,4, což by mohlo být ono. Snažím se demontovat vačkovou hřídel, ale nejde mi sundat poslední kozlík. Nevěděl jsem, jestli se má sundat i ten hliníkový kus na kterém je indukční cívka a asi i termostat nebo neco s vodou. Protože ten posledmí kozlík se ani nehnul, tak jsem vyšrouboval 3 šruby pod tou indukční covkou a 3 kolem té vody, ale pořád se to hýbe jako celek, jako by ten poslední kozlík byl přilepený d tomu hliníku z boku. Asi by tam mělo být gufero? Nepodařilo se mi sundat tu indikční cívku protože se mi jeden šroub protočil na hvězdičce a nejde sundat. Mám sundát tu indučku a podním je schovaný nějaký dašlí sroub, nebo nemáte někdo obrázek (pdf schéma) toho motoru jak to je vevnitř, aby něco neulomil. Když s tím teď hýbu, tak kozlík už mízně povolil, ale pořád drži k tomu bočnímu hliníku a nevím jestli to mám vzít silou nebo je tam nějaký šrub co jsem přehlédl. přikládam foto. dík předem za rady
- Prílohy
-
- Obraz004.JPG (89.76 KiB) Zobrazené 5817 krát