od Kvido » Štv 19. Aug 2010, 10:59
Mě se zdá že tu mluvíte o Das Auto.... Odvzdušňovat při zahřátém motoru,tak ať otevře termostat,otočit v kabině vozu regulátor topení až na červené pole,tedy ať auto topí. Povolit odvzdušňovací ventilek na hadici při vstupu do kabiny a odvzdušňovací ventil na chladiči,Alespoň 2x opáknout dokud nepoteče jenom voda,pozor voda je dost vařící,není na škodu mít nějakou rukavici. Pokud na tvrdo otevřeš víčko na dolévání chladící kapaliny při vypnutém motoru a voda bude mít bod varu,můžeš se dočkat nepříjemného gejzíru vody ! takže nic bych za jízdy nenechával otevřené,odvzdušňovat se dá i na místě,stačí dostatečně zahřát motor.
Hyundai i30 combi 1.4 T-GDI 2019