Stránka 2 z 2

Re: silenbloky motoru

PoslaťNapísal: Str 19. Aug 2015, 12:48
od Vlado79
Ďakujem za info.
Asi ja pôjdem do toho môjho servisu a popýtam sa, prečo to toľko stoji a čo to sú presne za súčiastky.

Ešte raz díky :)

Vlado

Re: silenbloky motoru

PoslaťNapísal: Pia 16. Dec 2016, 21:46
od crowack
Zdravím,

při probíhajících výměnách náplní (viz thread vedle :) ) jsem si všiml, že je asi něco v nepořádku se silentbloky motoru. Pokud jsem pochopil správně Baffyho PDF, motor s převodovkou je uložen na 3 bodech - vpravo nahoře u motoru, vpravo dole (vzadu) pod motorem táhlo reakce a vlevo pod baterií silentblok převodovky. Takto to vypadá u mě:
Pravá horní strana:
Obrázok Obrázok
Asi je to tam volnější než je zdrávo, ke kabině je otřená barva z karoserie až na holý kov, směrem ke předku auta jen na základ
Pravá dolní strana (asi záchyt reakce):
Obrázok Obrázok
Tady je to asi hodně špatně, celé je to posunuté nabok, silentblok je natržený, z druhé strany která šla blbě vyfotit je to ještě víc
Levá strana nad převodovkou:
Obrázok
Tady to vypadá relativně v pořádku, ale je tam blbě vidět, podle stavu těch ostatních bych spíš řekl že bude na prach rozervanej, ale musel bych sundat kastlík s baterkou abych to prozkoumal víc...

Chtěl bych poprosit o konzultaci, které všechny díly by bylo dobré vyměnit, a na co si při výměně dát pozor.
Zatím mám v plánu koupit:
184475 pružné lůžko motoru pravé
Silentblok co je v táhlu reakce vpravo dole - v Baffyho PDF nemá číslo(?) snad půjde sehnat
184451 Pružné lůžko motoru levý (s otazníkem - jestli to bude vůbec potřeba?
Na první fotce jak je to pravé horní uložení motoru ty gumové kónusy co je jeden směrem dopředu a druhý dozadu - pokud se mi podaří sehnat...

Je to tak správně? Díky předem za rady.

Edit: Vin je VF7N2NFUB73918235, auto má lehce přes 200kkm...

Re: silenbloky motoru

PoslaťNapísal: Pia 16. Dec 2016, 22:48
od baffy
Ideš na to dobre. Tie dva silenty máš OK ,tá kolíska na tej pravej strane /ty si to nazval doraz/ OEM číslo je 1844 A7.No a ten spodek ,tak to je ďábel. :D . Silent už máš vylezený von a do toho držiaku už urobenú peknú drážku. Samotný silent neviem či sa ti podarí zohnať ,mne sa to nepodarilo ,ale niekde som zachytil že to riešili iba prelisovaním. Bohužial číslo pre objednanie samotného nemám a ani som ho na SB nenašiel. OEM číslo pre celý ten odliatok je 1807 L4 .Výmena pravého a lavého je v podstate brnkačka ,najhoršie je to s tou reakčnou vzperou,ak sa ti podarí zohnať samotný silent je výhra,ale ak nie a budeš meniť komplet celý kus ,tak musíš rozobrať pravú poloos,ktorá prechádza tým odliatkom a je tam uchytená

Re: silenbloky motoru

PoslaťNapísal: Sob 17. Dec 2016, 9:54
od Seldi
Zrovna nedávno jsem ten spodní dělal, je to tenhle http://www.autokelly.cz/Product/VI-V24-0054/12195100/39849642;39850140;158965;159007;159418;33436112;33842025 A když už to budeš mít tozebraný, tak rovnou vyměn i ten malej u toho držáku. To je mam zato tenhle http://www.autokelly.cz/Product/VI-V42-0228/12206887/39849642;39850140;158965;159007;159418;33436112;33842025
Jinak starej vyprostíš tak, že si vezmeš plátek z pilky na železo, jestli máš ocasku, tak máš vyhráno :D Vyřežeš gumu a pak ten vnější železnej kroušek silentbloku nařízneš a postupně ho jak konzervu vyloupneš ven. A novej se tam musí nalisovat. Já jsem na to měl půjčenej přípravek, ale když jsem ho dělal poprvý, tak jsem si vzal 3 truhlářský svorky a pomalu ho tam dostal, ale musíš fakt postupne, jakmile se ti tam trošku zkříží, tak končíš a nehneš s nim :D

Re: silenbloky motoru

PoslaťNapísal: Sob 17. Dec 2016, 10:28
od baffy
Pozerám tie náhradné diely a ak som nič neprehliadol ,tak ten silent samostatne je dostupný pre všetky motorizácie okrem 1.4 a 1.6 benzín. Otázne je či je priemer toho silentu na dvojliter totožný s 1.6 benzín. Objednávacie kody pre držiak sú rozdielne ,takže najskôr by bolo dobre zistiť či to tam pasne.

Re: silenbloky motoru

PoslaťNapísal: Sob 17. Dec 2016, 13:21
od crowack
No do háje ten spodek je teda naprd... asi to teda poměřím, a uvidím, z nečeho to tam musí pasovat, vypadá to podobně jako u feldy u vodní pumpy otázka jsou rozměry...
Jinak jsem vážně zvědavej, co mě čeká pod baterkou, protože to že to dole takhle vylezlo, svědčí o tom, že se to celý někde kroutí, nějakej silent je asi úplně na prach a agregát se tak sune do boku až to vytlačil... že to bylo vylisovaný při nehodě si nepřipouštím, nosníky žádné stopy po nehodě a opravách nevykazují...
BTW má cenu měnit i ten 184480 (č 23 na pdf) tlumič vibrací motoru? Opotřebovává se to nějak? Navíc u mě na fotce to vypadá trošku jinak než na tom obrázku...

Re: silenbloky motoru

PoslaťNapísal: Sob 17. Dec 2016, 13:39
od baffy
23 meniť nemusíš ,uloženie motora v mojom prípade rozdrbala pravá poloos. V servise pri výmene tlmičov mu zrejme vyskočila von a ten mumák sa nepriznal.Skrátka tá dlhšia má pružné uloženie v tom spoji,ktoré nesedelo a tým sa vibrácie prenášali rovno na silenty a tie to nevydržali.

Re: silenbloky motoru

PoslaťNapísal: Sob 17. Dec 2016, 23:48
od Cvrček
Č.23 jsem měnil též. Ale to,že je špatný se projevovalo tak,že pokud šel motor do tahu,cvaklo to. Pak,jak se vymačkal postupně dál,tak i u ubrání to cvakalo a při přidání to byl nepříjemný zvuk. Ale to už by jsi podle mě dávno řešil. Takže souhlas s Baffym.

Re: silenbloky motoru

PoslaťNapísal: Ned 1. Okt 2017, 15:20
od crowack
Seldi píše:Zrovna nedávno jsem ten spodní dělal, je to tenhle http://www.autokelly.cz/Product/VI-V24-0054/12195100/39849642;39850140;158965;159007;159418;33436112;33842025 A když už to budeš mít tozebraný, tak rovnou vyměn i ten malej u toho držáku. To je mam zato tenhle http://www.autokelly.cz/Product/VI-V42-0228/12206887/39849642;39850140;158965;159007;159418;33436112;33842025
Jinak starej vyprostíš tak, že si vezmeš plátek z pilky na železo, jestli máš ocasku, tak máš vyhráno :D Vyřežeš gumu a pak ten vnější železnej kroušek silentbloku nařízneš a postupně ho jak konzervu vyloupneš ven. A novej se tam musí nalisovat. Já jsem na to měl půjčenej přípravek, ale když jsem ho dělal poprvý, tak jsem si vzal 3 truhlářský svorky a pomalu ho tam dostal, ale musíš fakt postupne, jakmile se ti tam trošku zkříží, tak končíš a nehneš s nim :D

Tohle na 1.6 nepasuje, je tam potřeba něco, co má vnější průměr cca 66mm. Origoš má vnějši kroužek dokonce silonovej... :roll: Já to zatím neměnil, jenom to mám zatlačený zpátky, protože kupovat celou tu hliníkovou konzolu (drahá jako prase, dlouhá dodací lhůta), a pak vyrážet poloosu s ložiskem v konzole, abych ji celou vyměnil, z toho mám panickou hrůzu, s tím se jebat, není tam žádný místo, to bych pak mohl byt natočenej jako druhej luboš lakatoš... :roll: Zlatej telefon u favorita, sice se rozpadal každou chvíli, ale nechal se vyměnit s prstem v nose (na jámě i se dvěma :mrgreen: :mrgreen: )...